カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Came Here For Love~ Sigala feat Ella Eyre Quiz

 

 

 

 

 

バイリンガル女優 河北麻友子さんもオススメ!』『購入者満足度96.1%』

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm no longer brokenhearted

 

もう失恋なんて乗り越えたの

 

 

 

 

So glad I came here tonight

 

今夜、ここに来れて嬉しいの

 

 

 

 

And I see you got what I wanted

 

あなたは私が求めていたものなの

 

 

 

 

Baby, you got what I like

 

ベイビー、あなたに惹かれてるの

 

 

 

 

I can see that you watching me

 

あなたの視線を感じるわ

 

 

 

 

Come over, talk to me

 

来てよ、私に話しかけて

 

 

 

 

Need you to give me a sign

 

私にサインをくれないと

 

 

 

 

You got that something sweet

 

あなたって、可愛らしいところあるのね

 

 

 

 

That don't come easily

 

こういうのなかなかないけど

 

 

 

 

It's what I need tonight

 

今夜は必要なの

 

 

 

 

 

 

 

I came here for love

 

愛のためにやって来たの

 

 

 

 

For someone to hold me down

 

抱きしめてくれる誰かを探して

 

 

 

 

I won't give it up, no

 

私は諦めたりしないわ

 

 

 

 

I want you to reach out

 

私に手を差し伸べて

 

 

 

 

I came for love

 

愛のためにやって来たの

 

 

 

 

I came for love

 

愛のためにやって来たの

 

 

 

 

I came for love

 

愛のためにね

 

 

 

 

 

I want you to reach out

 

あなたに手を差し伸べて欲しいの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm so ready to get on it

 

準備は出来てるわ

 

 

 

 

You follow me, you'll be fine

 

私について来て、大丈夫よ

 

 

 

 

And I'm in too deep

 

私は深みにはまり過ぎてるの

 

 

 

 

Have I fallen, without anyone inside

 

落ちてしまって、中には誰もいないの

 

 

 

 

I can see that you watching me

 

あなたの視線を感じるわ

 

 

 

 

Come over, talk to me

 

来てよ、私に話しかけて

 

 

 

 

Need you to give me a sign

 

私にサインをくれないと

 

 

 

 

You got that something sweet

 

あなたって、可愛らしいところあるのね

 

 

 

 

That don't come easily

 

こういうのなかなかないけど

 

 

 

 

It's what I need tonight

 

今夜は必要なの

 

 

 

 

 

 

 

I came here for love

 

愛のためにやって来たの

 

 

 

 

For someone to hold me down

 

抱きしめてくれる誰かを探して

 

 

 

 

I won't give it up, no

 

私は諦めたりしないわ

 

 

 

 

I want you to reach out

 

私に手を差し伸べて

 

 

 

 

I came for love

 

愛のためにやって来たの

 

 

 

 

I came for love

 

愛のためにやって来たの

 

 

 

 

I want you to reach out

 

あなたに手を差し伸べて欲しいの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

This is what we came here for

 

私達は愛のためにやって来たの

 

 

 

 

We came here for love

 

愛のためにやって来たの

 

 

 

 

I won't give, I won't give it up

 

私は諦めないわ、諦めないの

 

 

 

 

This is what we came here for

 

私達はこのためにやって来たの

 

 

 

 

We came here for love

 

このためにやって来たの

 

 

 

 

I know this, I know it's enough

 

私は愛のためにやって来たの、十分わかってる

 

 

 

 

This is what we came here for

 

私達は愛のためにやって来たの

 

 

 

 

We came here for love

 

愛のためにやって来たの

 

 

 

 

I won't give, I won't give it up

 

私は諦めない、諦めないの

 

 

 

 

This is what we came here for

 

私達は愛のためにやって来たの

 

 

 

 

We came here for love

 

愛のために

 

 

 

 

I want you to reach out

 

あなたに手を差し伸べて欲しいの

 

 

 

 

 

 

 

I came here for love

 

私は愛のためにやって来たの

 

 

 

 

For someone to hold me down

 

誰かに抱きしめてもらうために

 

 

 

 

I won't give it up, no

 

私は諦めないわ

 

 

 

 

I want you to reach out

 

あなたに手を差し伸べて欲しいの

 

 

 

 

I came here for love

 

私は愛のためにやって来たの

 

 

 

 

I came here for love

 

愛のためにやって来たの

 

 

 

 

I want you to reach out

 

あなたに手を差し伸べて欲しいの...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow