カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~My Way~ Calvin Harris

 

 

 

 

 

今「英語を話せるようになった」を実感している人、続出中です。

 

 

 

 

 

 

Why wait to say, at least I did my way

 

言いたいことがあるのなら、すぐに言えばいい

 

 

 

 

Lie awake, two faced

 

俺の場合は「俺なりのやり方で」やってきた

 

 

 

 

But in my heart I understand

 

心の奥では分かってる

 

 

 

 

I made my move and it was all about you

 

自分でそうしたんだし、あれがすべてだったけど

 

 

 

 

Now I feel so far removed

 

今は、すごく遠い存在に思えるんだ

 

 

 

 

 

 

 

You were the one thing on my way

 

キミは僕の人生で本当に大切なものだったけど、それも過去の話し

 

 

 

 

You were the one thing on my way

 

キミは僕の人生で本当に大切なものだったけど、それも過去の話し

 

 

 

 

You were the one thing on my way

 

キミは僕の人生で本当に大切なものだったけど、それも過去の話し

 

 

 

 

You were the one thing on my way

 

キミは僕の人生で本当に大切なものだったけど、それも過去の話し

 

 

 

 

My way, oh way, oh way, oh way

 

僕の人生の

 

 

 

 

My way, oh way, oh way, oh way

 

僕の人生の

 

 

 

 

My way, oh way, oh way, oh way

 

僕の人生の

 

 

 

 

My way, my way, my way

 

僕の人生においての

 

 

 

 

Why wait to say, at least I did my way

 

言いたいことがあるのなら、すぐに言えばいい

 

 

 

 

Lie awake, two faced

 

俺の場合は「俺なりのやり方で」やってきた

 

 

 

 

But in my heart I understand

 

心の奥では分かってる

 

 

 

 

I made my move and it was all about you

 

自分でそうしたんだし、あれがすべてだったけど

 

 

 

 

Now I feel so far removed

 

今は、すごく遠い存在に思えるんだ

 

 

 

 

 

 

 

You were the one thing on my way

 

キミは僕の人生で本当に大切なものだったけど、それも過去の話し

 

 

 

 

You were the one thing on my way

 

キミは僕の人生で本当に大切なものだったけど、それも過去の話し

 

 

 

 

You were the one thing on my way

 

キミは僕の人生で本当に大切なものだったけど、それも過去の話し

 

 

 

 

You were the one thing on my way

 

キミは僕の人生で本当に大切なものだったけど、それも過去の話し

 

 

 

 

You were the one thing on my way

 

キミは僕の人生で本当に大切なものだったけど、それも過去の話し

 

 

 

 

You were the one thing on my way

 

キミは僕の人生で本当に大切なものだったけど、それも過去の話し

 

 

 

 

My way, oh way, oh way, oh way

 

僕の人生の

 

 

 

 

My way, oh way, oh way, oh way

 

僕の人生の

 

 

 

 

My way, oh way, oh way, oh way

 

僕の人生の

 

 

 

 

My way, my way, my way

 

僕の人生においての

 

 

 

 

 

 

You were the one thing on my way

 

キミは僕の人生で本当に大切なものだったけど、それも過去の話し

 

 

 

 

You were the one thing on my way

 

キミは僕の人生で本当に大切なものだったけど、それも過去の話し

 

 

 

 

You were the one thing on my way

 

キミは僕の人生で本当に大切なものだったけど、それも過去の話し

 

 

 

 

You were the one thing on my way

 

キミは僕の人生で本当に大切なものだったけど、それも過去の話し

 

 

 

 

You were the one thing on my way

 

キミは僕の人生で本当に大切なものだったけど、それも過去の話し

 

 

 

 

You were the one thing on my way

 

キミは僕の人生で本当に大切なものだったけど、それも過去の話し

 

 

 

 

My way, oh way, oh way, oh way

 

僕の人生の

 

 

 

 

My way, oh way, oh way, oh way

 

僕の人生の

 

 

 

 

My way, oh way, oh way, oh way

 

僕の人生の

 

 

 

 

My way, oh way, oh way, oh way

 

僕の人生の

 

 

 

 

My way, oh way, oh way, oh way

 

僕の人生の

 

 

 

 

My way, oh way, oh way, oh way

 

僕の人生においてのね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow