カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~All We Know~ The Chainsmokers feat Phoebe Ryan

 

 

 

 

 

英語を覚えるのが苦痛、学習が続かない、何をしても英会話が習得できない。
「でも諦められない」「もう一度チャレンジしたい」「なんとかしたい」

 

 

 

 

 

 

 

 

Fighting flames of fire

 

火事の炎を消し去るために

 

 

 

 

Hang onto burning wires

 

燃えるワイヤーにしがみついても

 

 

 

 

We don't care anymore

 

僕達は気にもとめない

 

 

 

 

Are we fading lovers?

 

僕達って、色あせていく恋人なのかな?

 

 

 

 

We keep wasting colors

 

僕達がこれからもその色を消費し続けるのなら

 

 

 

 

Maybe we should let this go

 

離れるべきなのかもしれないね

 

 

 

 

 

 

 

We're falling apart, still we hold together

 

僕達はバラバラになっていってるけど、まだ一緒に耐えていたの

 

 

 

 

We've passed the end, so we chase forever

 

過ぎ去った過去を、永遠に追いかけてる

 

 

 

 

'Cause this is all we know

 

だって、これが私達が知ってるすべてだから

 

 

 

 

This feeling's all we know

 

この感情だけしか知らないから

 

 

 

 

 

 

 

I'll ride my bike up to the world

 

バイクに乗ってこの広い世界をめぐっていくつもりなの

 

 

 

 

Down the streets right through the city

 

通りを進んで、その先の街を通り抜けていく

 

 

 

 

I'll go everywhere you go

 

私はあなたが行くのならどこへでもついて行くわ

 

 

 

 

From Chicago to the coast

 

シカゴからコーストの海岸線でもね

 

 

 

 

You tell me, 'Hit this and let's go

 

あなたは私に言ったよね、「葉っぱを吸ってから行こう

 

 

 

 

Blow the smoke right through the window'

 

吸った煙はすべて窓の外に吐き出してさ」って

 

 

 

 

'Cause this is all we know

 

だって、これが私達の知ってるすべてだから

 

 

 

 

'Cause this is all we know

 

だって、これが私達の知ってるすべてだから

 

 

 

 

'Cause this is all we know

 

だって、これが私達の知ってるすべてだから

 

 

 

 

'Cause this is all we know

 

だって、これが私達の知ってるすべてだから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Never face each other

 

お互い、顔は向けずに

 

 

 

 

One but different covers

 

使うベットは1つだけど、掛ける布団は別々なんだ

 

 

 

 

We don't care anymore

 

僕達はそんなこと気にもとめない

 

 

 

 

Two hearts still beating

 

2つの心は、まだ脈をうってて

 

 

 

 

On with different rhythms

 

でも、リズムはバラバラのまま

 

 

 

 

Maybe we should let this go

 

そんな僕達って、離れるべきなのかもね

 

 

 

 

 

 

 

We're falling apart, still we hold together

 

僕達はバラバラになっていってるけど、まだ一緒に耐えていたの

 

 

 

 

We've passed the end, so we chase forever

 

過ぎ去った過去を、永遠に追いかけてる

 

 

 

 

'Cause this is all we know

 

だって、これが私達が知ってるすべてだから

 

 

 

 

This feeling's all we know

 

この感情だけしか知らないから

 

 

 

 

 

 

 

I'll ride my bike up to the world

 

バイクに乗ってこの広い世界をめぐっていくつもりなの

 

 

 

 

Down the streets right through the city

 

通りを進んで、その先の街を通り抜けていく

 

 

 

 

I'll go everywhere you go

 

私はあなたが行くのならどこへでもついて行くわ

 

 

 

 

From Chicago to the coast

 

シカゴからコーストの海岸線でもね

 

 

 

 

You tell me, 'Hit this and let's go

 

あなたは私に言ったよね、「葉っぱを吸ってから行こう

 

 

 

 

Blow the smoke right through the window'

 

吸った煙はすべて窓の外に吐き出してさ」って

 

 

 

 

'Cause this is all we know

 

だって、これが私達の知ってるすべてだから

 

 

 

 

'Cause this is all we know

 

だって、これが私達の知ってるすべてだから

 

 

 

 

'Cause this is all we know

 

だって、これが私達の知ってるすべてだから

 

 

 

 

'Cause this is all we know

 

だって、これが私達の知ってるすべてだから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow