カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Chasing Highs~ Alma

 

 

 

 

 

「でも諦められない」「もう一度チャレンジしたい」「なんとかしたい」

 

 

 

 

 

 

 

 

2 AM, I'm fading in the dark

 

午前二時、私は暗闇に消えてくの

 

 

 

 

Like floating in the ocean

 

まるで、海に浮かんでるようにね

 

 

 

 

People need the poison

 

人々は毒が必要で

 

 

 

 

3 AM, you just touched my hand

 

午前三時、あなたは私の手に触れる

 

 

 

 

And made me lose my focus

 

そして私は集中できなくなるの

 

 

 

 

I almost didn't notice

 

少しも気づかない内にね

 

 

 

 

And I better know what to do

 

どうしたらいいの

 

 

 

 

Who's gonna be the first one to move?

 

最初に動くのはどっちなの?

 

 

 

 

I wanna get closer to you

 

あなたに近づきたいの

 

 

 

 

(I wanna get closer to you)

 

(あなたに近づきたいの)

 

 

 

 

And I better know what to do

 

どうしたらいいの

 

 

 

 

Who's gonna be the first one to move?

 

最初に動くのはどっちなの?

 

 

 

 

I wanna get closer to you

 

あなたに近づきたい

 

 

 

 

 

 

 

I was chasing highs

 

私はその高ぶりを求めてるの

 

 

 

 

Then I found you

 

そして、あなたを見つけた

 

 

 

 

We're doing it in slow motion

 

私達はゆっくりと動くの

 

 

 

 

We're doing it in slow motion

 

ゆっくりとね

 

 

 

 

I was chasing highs

 

私はその高ぶりを求めてるの

 

 

 

 

Then I found you

 

そして、あなたを見つけたの

 

 

 

 

You are getting closer in slow motion

 

あなたがゆっくりと近づいてくる

 

 

 

 

I'm chasing hi-hi-hi-highs

 

私は高揚を求めてる

 

 

 

 

I'm chasing hi-hi-hi-highs

 

高ぶる感情を

 

 

 

 

I'm chasing hi-hi-hi-highs

 

高ぶる感情を追い求めてるの

 

 

 

 

You are getting closer in slow motion

 

あなたはゆっくりと近づいてくる

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 AM, almost touching you

 

午前四時、もう少しであなたに触れるところよ

 

 

 

 

Drowning at the noises

 

雑音に溺れて

 

 

 

 

In between the voices

 

私とあなたの声の間に

 

 

 

 

5 AM, there is something more

 

午前五時、これ以上の何かがあるの

 

 

 

 

I caught the luck you gave me

 

私はあなたがくれた幸せを掴むの

 

 

 

 

Phases going hazy

 

物事が朦朧としていくわ

 

 

 

 

I'm chasing hi-hi-hi-highs

 

私は高揚を求めてる

 

 

 

 

I'm chasing hi-hi-hi-highs

 

高ぶる感情を

 

 

 

 

I'm chasing hi-hi-hi-highs

 

高ぶる感情を追い求めてるの

 

 

 

 

You are getting closer in slow motion

 

あなたはゆっくりと近づいてくる

 

 

 

 

 

 

 

I was chasing highs

 

私はその高ぶりを求めてるの

 

 

 

 

Then I found you

 

そして、あなたを見つけた

 

 

 

 

We're doing it in slow motion

 

私達はゆっくりと動くの

 

 

 

 

We're doing it in slow motion

 

ゆっくりとね

 

 

 

 

I was chasing highs

 

私はその高ぶりを求めてるの

 

 

 

 

Then I found you

 

そして、あなたを見つけたの

 

 

 

 

You are getting closer in slow motion

 

あなたがゆっくりと近づいてくる

 

 

 

 

I'm chasing hi-hi-hi-highs

 

私は高揚を求めてる

 

 

 

 

I'm chasing hi-hi-hi-highs

 

高ぶる感情を

 

 

 

 

I'm chasing hi-hi-hi-highs

 

高ぶる感情を追い求めてるの

 

 

 

 

You are getting closer in slow motion

 

あなたはゆっくりと近づいてくる

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I stopped counting the hours

 

時間を数えるのは止めるわ

 

 

 

 

Space between us getting smaller and smaller

 

私とあなたの間の空間は縮んでいく

 

 

 

 

I'm losing the powers

 

私は力を失っていって

 

 

 

 

I'm falling higher and higher with you

 

私は高く、高くあなたと共に落ちていくの

 

 

 

 

 

 

 

I was chasing highs

 

私はその高ぶりを求めてるの

 

 

 

 

Then I found you

 

そして、あなたを見つけた

 

 

 

 

We're doing it in slow motion

 

私達はゆっくりと動くの

 

 

 

 

We're doing it in slow motion

 

ゆっくりとね

 

 

 

 

I was chasing highs

 

私はその高ぶりを求めてるの

 

 

 

 

Then I found you

 

そして、あなたを見つけたの

 

 

 

 

You are getting closer in slow motion

 

あなたがゆっくりと近づいてくる

 

 

 

 

I'm chasing hi-hi-hi-highs

 

私は高揚を求めてる

 

 

 

 

I'm chasing hi-hi-hi-highs

 

高ぶる感情を

 

 

 

 

I'm chasing hi-hi-hi-highs

 

高ぶる感情を追い求めてるの

 

 

 

 

You are getting closer in slow motion

 

あなたはゆっくりと近づいてくる

 

 

 

 

I'm chasing hi-hi-hi-highs

 

私は高揚を求めてる

 

 

 

 

I'm chasing hi-hi-hi-highs

 

高ぶる感情を

 

 

 

 

I'm chasing hi-hi-hi-highs

 

高ぶる感情を追い求めてるの

 

 

 

 

You are getting closer in slow motion

 

あなたはゆっくりと近づいてくる

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow