カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Don't Stop Me Now~ Queen

 

 

 

 

 

「でも諦められない」「もう一度チャレンジしたい」「なんとかしたい」

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tonight I'm gonna have myself a real good time

 

今夜、俺は心底楽しむつもりなんだ

 

 

 

 

I feel alive and the world it's turning inside out

 

生きててよかった、天と地がひっくり返ったような気分を味わう

 

 

 

 

I'm floating around in ecstasy

 

そして、あれらの波に漂うんだ

 

 

 

 

 

 

 

So don't stop me now don't stop me now

 

だから、俺を止めないでくれ

 

 

 

 

'Cause I'm having a good time having a good time

 

だって、こんなに楽しんでいるんだからさ、楽しんでいるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm a shooting star leaping through the sky

 

俺は夜空に駆ける抜ける流れ星で

 

 

 

 

Like a tiger defying the laws of gravity

 

重力の法則に挑む虎のように

 

 

 

 

I'm a racing car passing by like Lady Godiva

 

俺は、レディ・ゴディバのように通り過ぎるレーシングカー

 

 

 

 

I'm gonna go go go 

 

俺は突き進むよ

 

 

 

 

There's no stopping me

 

俺を止めることは出来ないから

 

 

 

 

I'm burning' through the sky yeah

 

空を赤く染めるように燃えている

 

 

 

 

Two hundred degrees

 

200℃の熱さ

 

 

 

 

That's why they call me Mister Fahrenheit

 

それがMR.ファーレンハイトと呼ばれる理由さ

 

 

 

 

I'm traveling at the speed of light

 

俺は光速で旅をしてるんだ

 

 

 

 

I wanna make a supersonic man out of you

 

キミをスーパーソニックマンにしてあげたいんだ

 

 

 

 

 

 

 

Don't stop me now I'm having such a good time

 

今は俺を止めないでくれ、こんなに楽しんでいるんだから

 

 

 

 

I'm having a ball

 

最高に楽しいんだ

 

 

 

 

Don't stop me now

 

今は俺を止めないでくれ

 

 

 

 

If you wanna have a good time just give me a call

 

もし、キミも楽しみたいのなら俺に連絡してよ

 

 

 

 

 

 

 

Don't stop me now (Cause I'm having a good time)

 

今は俺を止めないでくれ(だって、こんなに楽しんでるんだから)

 

 

 

 

Don't stop me now (Yes I'm having a good time)

 

今は俺を止めないでくれ(そうさ、こんなに楽しんでいるんだから)

 

 

 

 

I don't want to stop at all

 

止められるのは絶対に嫌なんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yeah, I'm a rocket ship on my way to Mars

 

俺は火星を目指すロケット

 

 

 

 

On a collision course

 

衝突針路を進んでる

 

 

 

 

I am a satellite I'm out of control

 

俺は衛星で、自分では手の付けようがないんだ

 

 

 

 

I am a sex machine ready to reload

 

再装填、準備完了のイイコト・マシーン

 

 

 

 

Like an atom bomb about to Oh oh oh oh oh

 

爆発寸前の原子爆弾のようだよ

 

 

 

 

I'm burning' through the sky yeah

 

空を赤く染めるように燃えている

 

 

 

 

Two hundred degrees

 

200℃の熱さ

 

 

 

 

That's why they call me Mister Fahrenheit

 

それがMR.ファーレンハイトと呼ばれる理由さ

 

 

 

 

I'm traveling at the speed of light

 

俺は光速で旅をしてるんだ

 

 

 

 

I wanna make a supersonic man out of you

 

キミをスーパーソニックマンにしてあげたいんだ

 

 

 

 

 

 

 

Don't stop me don't stop me

 

俺を止めないでくれ

 

 

 

 

Don't stop me hey hey hey

 

俺を止めないで

 

 

 

 

Don't stop me don't stop me ooh ooh ooh, I like it

 

今は俺を止めないでくれよ

 

 

 

 

Don't stop me don't stop me

 

今は俺を止めないでくれ

 

 

 

 

Have a good time good time

 

こんなに楽しんでるんだから

 

 

 

 

Don't stop me don't stop me ah

 

今は俺を止めないでくれ

 

 

 

 

I'm burning' through the sky yeah

 

空を赤く染めるように燃えている

 

 

 

 

Two hundred degrees

 

200℃の熱さ

 

 

 

 

That's why they call me Mister Fahrenheit

 

それがMR.ファーレンハイトと呼ばれる理由さ

 

 

 

 

I'm traveling at the speed of light

 

俺は光速で旅をしてるんだ

 

 

 

 

I wanna make a supersonic man out of you

 

キミをスーパーソニックマンにしてあげたいんだ

 

 

 

 

 

 

 

Don't stop me now I'm having such a good time

 

今の俺を止めないでくれ、こんなに楽しんでいるんだから

 

 

 

 

I'm having a ball

 

最高に楽しいんだ

 

 

 

 

Don't stop me now

 

今の俺を止めないでくれ

 

 

 

 

If you wanna have a good time just give me a call

 

もし、キミも楽しみたいのなら俺に連絡してよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow