カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Lean On~ Major Lazer feat DJ Sneak

 

 

 

 

「でも諦められない」「もう一度チャレンジしたい」「なんとかしたい」

 

 

 

 

 

 

 

 

Do you recall, not long ago

 

覚えてる?そんなに昔のことじゃないけど

 

 

 

 

We would walk on the sidewalk

 

一緒に歩道を歩いていたわね

 

 

 

 

Innocent, remember?

 

無邪気だったよね、覚えてる?

 

 

 

 

All we did was care for each other

 

あの時は、ただお互いのことが好きなだけだった

 

 

 

 

But the night was warm

 

でも、夜は暖かくて

 

 

 

 

We were bold and young

 

私達は若くて、大胆だった

 

 

 

 

All around the wind blows

 

辺り一面に風が吹いていた

 

 

 

 

We would only hold on to let go

 

忘れる為に、ただ立ち止まってたの

 

 

 

 

 

 

 

Blow a kiss, fire a gun

 

投げキッスをして、銃を撃つの

 

 

 

 

We need someone to lean on

 

誰もが寄りかかれる人を必要としてる

 

 

 

 

Blow a kiss, fire a gun

 

投げキッスをして、銃を撃つ

 

 

 

 

All we need is somebody to lean on

 

私達はみんな、寄りかかれる誰かを必要としてるの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

What will we do when we get old?

 

歳を取ったら私達何をしてるのかな?

 

 

 

 

Will we walk down the same road?

 

同じ道を歩いてるのかな?

 

 

 

 

Will you be there by my side?

 

あなたは私の傍にいてくれるのかな?

 

 

 

 

Standing strong as the waves roll over

 

寄せては返す波の中で、しっかりと立っていられるかな?

 

 

 

 

When the night are long

 

長い夜は

 

 

 

 

Longing for you to come home

 

あなたが家に帰ってくるのを待ってるの

 

 

 

 

All around the wind blows

 

辺り一面に風が吹いてた

 

 

 

 

We would only hold on to let go

 

忘れる為に、ただ立ち止まっていたの

 

 

 

 

 

 

 

Blow a kiss, fire a gun

 

投げキッスをして、銃を撃つの

 

 

 

 

We need someone to lean on

 

誰もが寄りかかれる人を必要としてる

 

 

 

 

Blow a kiss, fire a gun

 

投げキッスをして、銃を撃つ

 

 

 

 

All we need is somebody to lean on

 

私達はみんな、寄りかかれる誰かを必要としてるの

 

 

 

 

 

 

All we need is somebody to lean on

 

私達はみんな、寄りかかれる誰かを必要としてるの

 

 

 

 

All we need is somebody to lean on

 

私達はみんな、寄りかかれる誰かを必要としてるの

 

 

 

 

Lean on, lean on, lean on, lean on...

 

寄りかかれる、寄りかかれる誰かを...

 

 

 

 

 

 

 

Blow a kiss, fire a gun

 

投げキッスをして、銃を撃つの

 

 

 

 

We need someone to lean on

 

誰もが寄りかかれる人を必要としてる

 

 

 

 

Blow a kiss, fire a gun

 

投げキッスをして、銃を撃つ

 

 

 

 

All we need is somebody to lean on

 

私達はみんな、寄りかかれる誰かを必要としてるの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow