カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Sweet Escape~ Alesso feat Sirena

 

 

 

 

「諦められない」「もう一度チャレンジしたい」「なんとかしたい」

 

 

 

 

 

 

 

 

We drive so far, to get away

 

逃げるためにとても遠くまで運転するの

 

 

 

 

Never look back, we don't care about nothin' else

 

振り返らないで、他に何も気にしないんだ

 

 

 

 

A sweet escape

 

甘い甘い逃亡

 

 

 

 

Gotta break free, like a shooting star

 

自由になるの、流れ星みたいに

 

 

 

 

Let the skyline guide us

 

地平線が僕達を導いてくれるんだ

 

 

 

 

We don't care about nothin' else

 

他には何も気にしない

 

 

 

 

A sweet escape

 

甘い甘い逃亡

 

 

 

 

Feels like heaven, nothing can stop us now

 

天国にいるみたい、今の僕達は止められないんだ

 

 

 

 

We run away, a sweet escape

 

甘い逃亡で、走り去るんだ

 

 

 

 

Nothing can hold us down

 

僕達を止めることは出来ない

 

 

 

 

Just like a wave that never breaks

 

決して砕けない波のようにね

 

 

 

 

Nothing can stop us now

 

今の僕達は止められないんだ

 

 

 

 

And if you fall, I'll pick you up

 

もし、キミが落ちていっても私が拾い上げるから

 

 

 

 

I'll follow you 'til the end of time

 

この時間が終わるまで、キミを導くから

 

 

 

 

We run away, a sweet escape

 

甘い逃亡で、走り去るんだ

 

 

 

 

Nothing can stop us now

 

今の僕達には何も止められないんだ

 

 

 

 

Nothing can stop us now

 

今の僕達には何も止められないんだ

 

 

 

 

Nothing can stop us now

 

今の僕達には何も止められないんだ

 

 

 

 

Nothing can stop us now

 

今の僕達には何も止められないんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

All light go out and fade away

 

すべての明かりが消え去っても

 

 

 

 

Never lose faith, leave all of your fears behind

 

信頼は失わない、恐れることなく進むんだ

 

 

 

 

A sweet escape

 

甘い逃亡さ

 

 

 

 

Gotta break free, with an open heart

 

自由になるんだ、開いた心で

 

 

 

 

Let the sunshine find us

 

太陽たちが僕達を導いてくれるから

 

 

 

 

We don't care about nothin' else

 

他には何も考えずに

 

 

 

 

A sweet escape

 

甘い甘い逃亡

 

 

 

 

Feels like heaven, nothing can stop us now

 

天国にいるみたい、今の僕達は止められないんだ

 

 

 

 

We run away, a sweet escape

 

甘い逃亡で、走り去るんだ

 

 

 

 

Nothing can hold us down

 

今の僕達には何も止められないんだ

 

 

 

 

Just like a wave that never breaks

 

決して砕けない波のようにね

 

 

 

 

Nothing can stop us now

 

今の僕達は止められないんだ

 

 

 

 

And if you fall, I'll pick you up

 

もし、キミが落ちていっても私が拾い上げるから

 

 

 

 

I'll follow you 'til the end of time

 

この時間が終わるまで、キミを導くから

 

 

 

 

We run away, a sweet escape

 

甘い逃亡で、走り去るんだ

 

 

 

 

Nothing can stop us now

 

今の僕達には何も止められないんだ

 

 

 

 

Nothing can stop us now

 

今の僕達には何も止められないんだ

 

 

 

 

Nothing can stop us now

 

今の僕達には何も止められないんだ

 
 
 
 

Nothing can stop us now

 

今の僕達には何も止められないんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

And if you fall, I'll pick you up

 

もし、キミが落ちていっても私が拾い上げるから

 

 

 

 

I'll follow you 'til the end of time

 

この時間が終わるまで、キミを導くから

 

 

 

 

We run away, a sweet escape

 

甘い逃亡で、走り去るんだ

 

 

 

 

Nothing can stop us now

 

今の僕達には何も止められないんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow