カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Almost Is Never Enough~ Ariana Grande feat Nathan Sykes

 
 
 

 

「諦められない」「もう一度チャレンジしたい」「なんとかしたい」
 
 
 
 
 
 
 
 
I'd like to say we gave it a try
 
私達はやれるだけやったって言うと思うわ
 
 
 
 
I'd like to blame it all on life
 
生きているとイラつくこともあると思うの
 
 
 
 
Maybe we just weren't right, but that's a lie, that's a lie
 
私達、あの時は正気じゃなかったの、嘘だったの、嘘よ
 
 
 
 
And we can deny it as much as we want
 
いつでも止めることはできるわ
 
 
 
 
But in time our feelings will show
 
でも、先にこみ上げてきちゃうの
 
 
 
 
Cause sooner or later
 
だって、遅かれ早かれ
 
 
 
 
We'll wonder why we gave up
 
なんで諦めちゃったのかなって
 
 
 
 
The truth is everyone knows
 
誰でも分かることなのに
 
 
 
 
 
 
 
Almost, almost is never enough
 
もう少し、でも足りないの
 
 
 
 
So close to being in love
 
愛しかけてはいたんだけど
 
 
 
 
If I would have known that you wanted me the way I wanted you
 
もし、あなたが私のことを求めてるって知ってたら、私もあなたのことを求めてた
 
 
 
 
Then maybe we wouldn't be two worlds apart
 
だとしたらお互い別々の道へ行かなかったと思うわ
 
 
 
 
But right here in each other's arms
 
でも、今はあなたの腕に包まれてる
 
 
 
 
And we almost, we almost knew what love was
 
そして、あと少しで愛について知ることができたの
 
 
 
 
But almost is never enough
 
でも、あと少しじゃ足りなかったみたいね
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
If I could change the world overnight
 
もしも、僕が一晩で世界を変えることが出来たら
 
 
 
 
There's be no such things as goodbye
 
サヨナラなんてしなかっただろうね
 
 
 
 
You'd be standing right where you were
 
あの場所にキミは立っているんだろうね
 
 
 
 
And we'd get the chance we deserve
 
そして、2人とも価値のあるチャンスを手に入れてたんだと思うよ
 
 
 
 
Try to deny it as much as you want
 
ダメだって言うけど
 
 
 
 
But in time our feeling will show
 
でも、気持ちが先にこみ上げてくるんだ
 
 
 
 
Cause sooner or later
 
だって、遅かれ早かれ
 
 
 
 
We'll wonder why we gave up
 
なんで諦めちゃったのかなって
 
 
 
 
The truth is everyone knows
 
誰でも分かることなのに
 
 
 
 
 
 
 
Almost, almost is never enough
 
もう少し、でも足りないの
 
 
 
 
So close to being in love
 
愛しかけてはいたんだけど
 
 
 
 
If I would have known that you wanted me the way I wanted you
 
もし、あなたが私のことを求めてるって知ってたら、私もあなたのことを求めてた
 
 
 
 
Then maybe we wouldn't be two worlds apart
 
だとしたらお互い別々の道へ行かなかったと思うわ
 
 
 
 
But right here in each other's arms
 
でも、今はあなたの腕に包まれてる
 
 
 
 
And we almost, we almost knew what love was
 
そして、あと少しで愛について知ることができたの
 
 
 
 
But almost is never enough
 
でも、あと少しじゃ足りなかったみたいね
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Oh, oh baby, you know, you know, baby
 
ねえ、分かるかな、分かるでしょ?
 
 
 
 
Almost, baby, is never enough, baby
 
あと少しじゃ足りないって
 
 
 
 
You know
 
分かるかな?
 
 
 
 
And we can deny it as much as we want 
 
いつでも止めることは出来たはずなのに
 
 
 
 
But in time our feelings will show
 
でも、先に気持ちがこみ上げてきちゃうの
 
 
 
 
Cause sooner or later
 
だって、遅かれ早かれ
 
 
 
 
We'll wonder why we gave up
 
なんで諦めちゃったのかなって
 
 
 
 
The truth is everyone knows
 
誰でも分かることなのに
 
 
 
 
 
 
 
Almost, almost is never enough (is never enough, babe)
 
もう少し、でも足りないの
 
 
 
 
We were so close to being in love (so close)
 
愛しかけてはいたんだけど
 
 
 
 
If I would have known that you wanted me the way I wanted you (babe)
 
もし、あなたが私のことを求めてるって知ってたら、私もあなたのことを求めてた
 
 
 
 
Then maybe we wouldn't be two worlds apart
 
だとしたらお互い別々の道へ行かなかったと思うわ
 
 
 
 
But right here in each other's arms
 
でも、今はあなたの腕に包まれてる
 
 
 
 
And we almost, we almost knew what love was (baby)
 
そして、あと少しで愛について知ることができたの
 
 
 
 
But almost is never enough
 
でも、あと少しじゃ足りなかったみたいね
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Oh, oh baby, you know, you know, baby
 
ねえ、分かるでしょ?
 
 
 
 
Almost, baby, is never enough, baby
 
あと少しじゃ足りないって
 
 
 
 
You know
 
分かるかな
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
 
 
 
See You Tomorrow