カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~What The Hell~ Avril Lavigne

 

 

 

「諦められない」「もう一度チャレンジしたい」「なんとかしたい」

 

 

 

 

 

 

 

 

You say that I'm messing with your head yeah-yeah, yeah-yeah

 

あなたは私のせいで、頭がおかしくなりそうだって言うけど

 

 

 

 

All 'cause I was making out with your friend yeah-yeah, yeah-yeah

 

あなたの友達といちゃついたせいだって

 

 

 

 

Love hurts, whether it's right or wrong yeah-yeah, yeah-yeah

 

恋は傷つきやすいものなの、たとえそれが正しくても間違ってても

 

 

 

 

I can't stop 'cause I'm having too much fun yeah-yeah, yeah-yeah

 

でも、楽しいから恋ってやめられないの

 

 

 

 

You're on your knees, beggin' please "stay with me"

 

あなたはひざまずいて「俺と一緒に居てくれ」ってお願いして来るけど

 

 

 

 

But honestly I just need to be a little crazy

 

でも本音は、私はもう少しクレイジーでもいいなって思うの

 

 

 

 

 

 

 

All my life I've been good but now

 

今までの人生の中で、ずーっといい感じだったけど

 

 

 

 

I'm thinking "What the hell"

 

”でもだから何?”って思っちゃう

 

 

 

 

All I want is to mess around

 

私はただじゃれあいたいだけ

 

 

 

 

And I don't really care about

 

どうなったってかまわない

 

 

 

 

If you love me, if you hate me

 

あなたが私を愛してでも、嫌ってても

 

 

 

 

You can't save me, baby baby

 

あなたは私を救うことは出来ないのよ、ベイビー

 

 

 

 

All my life I've been good but now

 

今までの人生の中でずーっといい感じだったけど

 

 

 

 

Whoa " what the hell"

 

”いったい何なの!”

 

 

 

 

What, what what, what the hell

 

一体どうなってんの?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

So what if I go out on a million dates yeah-yeah, yeah-yeah

 

私がデートしまくったら何か問題でもあるの?

 

 

 

 

You never call or listen to me anyway yeah-yeah, yeah-yeah

 

あなたなんて電話もしてこないし、私の話しも聞いてくれない

 

 

 

 

I'd rather rage than sit around and wait all day yeah-yeah, yeah-yeah

 

一日、じっと待ち続けるよりも、遊びまくってる方が全然いいわ

 

 

 

 

Don't get me wrong,  I just need some time to play

 

でも、誤解しないで、私には遊ぶ時間が必要なだけ

 

 

 

 

You're on your knees, beggin' please "stay with me"

 

あなたはひざまずいて「俺と一緒にいてくれ」ってお願いしてくるけど

 

 

 

 

But honestly I just need to be a little crazy

 

本音を言えば、私はもうちょっとクレイジーでもいいなって思うの

 

 

 

 

 

 

 

All my life I've been good but now

 

今までの人生の中で、ずーっといい感じだったけど

 

 

 

 

I'm thinking "What the hell"

 

”でもだから何?”って思っちゃう

 

 

 

 

All I want is to mess around

 

私はただじゃれあいたいだけ

 

 

 

 

And I don't really care about

 

どうなったってかまわない

 

 

 

 

If you love me, if you hate me

 

あなたが私を愛してでも、嫌ってても

 

 

 

 

You can't save me, baby baby

 

あなたは私を救うことは出来ないのよ、ベイビー

 

 

 

 

All my life I've been good but now

 

今までの人生の中でずーっといい感じだったけど

 

 

 

 

Whoa " what the hell"

 

”いったい何なの!”

 

 

 

 

La la la la la la la la, whoa, whoa

 

 

 

 

 

 

 

La la la la la la la la, whoa, whoa

 

 

 

 

 

 

You say that I'm messing with your head

 

あなたは私のせいで、頭がおかしくなりそうだって言うけど

 

 

 

 

Boy, I like messing in your bed

 

ボーイ、私はベッドの上でおかしくなりたいの

 

 

 

 

Yeah, I am messing with your head

 

そうよ、私はあなたを混乱させるの

 

 

 

 

When I'm messing with you in bed

 

2人でベッドでおかしくなってる時にね

 

 

 

 

 

 

 

All my life I've been good but now

 

今までの人生の中で、ずーっといい感じだったけど

 

 

 

 

I'm thinking "What the hell" (what the hell)

 

”でもだから何?”って思っちゃう

 

 

 

 

All I want is to mess around

 

私はただじゃれあいたいだけ

 

 

 

 

And I don't really care about (I don't care about)

 

どうなったってかまわない(気にしないわ)

 

 

 

 

All my life I've been good but now

 

今までの人生の中でずーっといい感じだったけど

 

 

 

 

I'm thinking what the hell

 

でも、だから何?って思っちゃうの

 

 

 

 

All I want is to mess around

 

私はただじゃれあいたいだけで

 

 

 

 

And I don't really care about (if you love me)

 

気にしないの(もし、あなたが私を愛してても)

 

 

 

 

If you love me (no), if you hate me (no)

 

あなたが私を愛してても、嫌ってても

 

 

 

 

You can't save me, baby, baby (if you love me)

 

あなたに私を救うことはできないのよ(もし、あなたが私を愛してても)

 

 

 

 

All my life I've been good but now

 

今までの人生の中でずーっといい感じだったけど

 

 

 

 

Whoa "what the hell"

 

もう一体何なの!

 

 

 

 

La la, La la la la la la

 

 

 

 

 

 

La la, La la la la la la la

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow