カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~It's My Party~ Jessie J

 

 

 

「諦められない」「もう一度チャレンジしたい」「なんとかしたい」

 

 

 

 

 

 

 

 

You're stuck in the playground and I'm a grown woman now

 

あなたは広場にいた子供の頃から変わらないけど、私は大人の女性になったの

 

 

 

 

Considering you hate me

 

私のことが嫌いにしては

 

 

 

 

You're stalking like you made me

 

私を自分のものみたいに思ってるのね

 

 

 

 

So why you acting like you tough

 

当然みたいに私の後を付け回してる

 

 

 

 

But now I fight you, had enough

 

でも、なんでそんなに偉そうなの?いいかげんウンザリよ

 

 

 

 

Don't you get tired of being rude

 

そんな失礼な態度を取って自分が嫌にならないの?

 

 

 

 

Come and give me a hug dude

 

だからこっちへ来てハグしましょう

 

 

 

 

Let's go

 

さあ

 

 

 

 

 

 

 

It's my party, I do do what I want (do do what I want)

 

これが私の舞台なの、私がしたいことをするわ

 

 

 

 

So while you sit and watch me

 

あなたはそこで座って私のことを見ていればいいの

 

 

 

 

I keep dancing alone, da-dancing alone

 

私は好きに踊ってるから、自分の好きなようにね

 

 

 

 

So would you give love, and give me good till I say stop

 

愛してとか、もういいって言うまで楽しませて

 

 

 

 

Give you a wonder if I give a damn, boy I do not

 

そんなふうに私が言ったら驚くわよね、そんなことしないけど

 

 

 

 

It's my party, I do do what I want (do do what I want)

 

これが私の舞台、自分のしたいことをするの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I think it's time you realize

 

時間を無駄にしているだけだってことを

 

 

 

 

You're only wasting your time

 

そろそろ気が付くんじゃない?

 

 

 

 

Addicted to a tension, you need an intervention

 

夢中になって悩んでるみたいだけど、仲裁者が必要ね

 

 

 

 

So while you acting like you're sick

 

だらだら病気のふりをして

 

 

 

 

Sitting around and talking shit

 

ふらふらしてつまらない話しばっかり

 

 

 

 

Don't you get tired of being alone

 

1人でいることが嫌になったりしないの?

 

 

 

 

Aww, your only friend is your phone

 

ああ、あなたの友達は携帯だけね

 

 

 

 

 

 

 

It's my party, I do do what I want (do do what I want)

 

これが私の舞台なの、私がしたいことをするわ

 

 

 

 

So while you sit and watch me

 

あなたはそこで座って私のことを見ていればいいの

 

 

 

 

I keep dancing alone, da-dancing alone

 

私は好きに踊ってるから、自分の好きなようにね

 

 

 

 

So would you give love, and give me good till I say stop

 

愛してとか、もういいって言うまで楽しませて

 

 

 

 

Give you a wonder if I give a damn, boy I do not

 

そんなふうに私が言ったら驚くわよね、そんなことしないけど

 

 

 

 

It's my party, I do do what I want (do do what I want)

 

これが私の舞台、自分のしたいことをするの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You think I speak too much, I don't care, don't care

 

黙っててって思ってるだろうけど、私は気にしないの

 

 

 

 

You think I tweet too much, I don't care, don't care

 

黙っててって思ってるだろうけど、私は気にしないの

 

 

 

 

You think my clothes are crazy, I don't care, don't care

 

私の服おかしいって思ってるだろうけど、私は気にしないの

 

 

 

 

Well maybe I'm crazy, cray cray cray go!

 

だって多分、私がおかしいから!

 

 

 

 

 

 

 

It's my party, I do do what I want (do do what I want)

 

これが私の舞台なの、私がしたいことをするわ

 

 

 

 

So while you sit and watch me

 

あなたはそこで座って私のことを見ていればいいの

 

 

 

 

I keep dancing alone, da-dancing alone

 

私は好きに踊ってるから、自分の好きなようにね

 

 

 

 

So would you give love, and give me good till I say stop

 

愛してとか、もういいって言うまで楽しませて

 

 

 

 

Give you a wonder if I give a damn, boy I do not

 

そんなふうに私が言ったら驚くわよね、そんなことしないけど

 

 

 

 

It's my party, I do do what I want (do do what I want)

 

これが私の舞台、自分のしたいことをするの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow