カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~There's Nothing Holdin' Me Back~ Shawn Mendes

 

 

 

 

「諦められない」「もう一度チャレンジしたい」「なんとかしたい」

 

 

 

 

 

 

 

 

I wanna follow where she goes

 

彼女が行くところに一緒に行きたいんだ

 

 

 

 

I think about her and she knows it

 

彼女のことを考えてる、彼女はそれを知ってるけど

 

 

 

 

I wanna let her take control

 

彼女に支配されたいんだ

 

 

 

 

'Cause every time that she gets close, yeah

 

だって、そうすれば彼女とずっと近くに居られるからね

 

 

 

 

She pulls me in enough to keep me guessing, mmm

 

彼女は僕を引き寄せては僕に考えさせるんだ

 

 

 

 

And maybe I should stop and start confessing

 

でも、こんなことは止めて告白した方がいいんだろうね

 

 

 

 

Confessing, yeah

 

告白を

 

 

 

 

 

 

 

Oh, I've been shaking

 

震えてるんだ

 

 

 

 

I love it when you go crazy

 

キミが無茶をしている時のほうが好きなんだ

 

 

 

 

You take all my inhibitions

 

キミは僕を解放してくれる

 

 

 

 

Baby, there's nothing holdin' me back

 

ベイビー、僕を止めるものはないんだ

 

 

 

 

You take me places that tear up my reputation

 

キミは僕の名声を粉々にする場所に連れて行ってくれる

 

 

 

 

Manipulate my decisions

 

僕の気持ちを操るんだ

 

 

 

 

Baby, there's nothing holdin' me back

 

ベイビー、僕を止めるものはないんだ

 

 

 

 

There's nothing holdin' me back

 

僕を止めるものはない

 

 

 

 

There's nothing holdin' me back

 

僕を止めるものはないんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

She says that she's never afraid

 

彼女は怖いものはないって言ったんだ

 

 

 

 

Just picture everybody naked

 

ただ、全員が裸の姿を想像するんだって

 

 

 

 

She really doesn't like to wait

 

彼女は待つのが嫌いで

 

 

 

 

Not really into hesitations

 

そして、ためらうことに興味もないんだ

 

 

 

 

Pulls me in enough to keep me guessing, whoa

 

彼女は僕を引き寄せては考えさせるんだ

 

 

 

 

And maybe I should stop and start confessing

 

もう、こんなことは止めて告白するべきだろうな

 

 

 

 

Confessing, yeah

 

告白を

 

 

 

 

 

 

 

Oh, I've been shaking

 

震えてるんだ

 

 

 

 

I love it when you go crazy

 

キミが無茶をしている時のほうが好きなんだ

 

 

 

 

You take all my inhibitions

 

キミは僕を解放してくれる

 

 

 

 

Baby, there's nothing holdin' me back

 

ベイビー、僕を止めるものはないんだ

 

 

 

 

You take me places that tear up my reputation

 

キミは僕の名声を粉々にする場所に連れて行ってくれる

 

 

 

 

Manipulate my decisions

 

僕の気持ちを操るんだ

 

 

 

 

Baby, there's nothing holdin' me back

 

ベイビー、僕を止めるものはないんだ

 

 

 

 

There's nothing holdin' me back

 

僕を止めるものはない

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

'Cause if we lost out minds

 

だってもし、僕達が正気を失って

 

 

 

 

And we took it way too far

 

どこか遠くにやってしまっても

 

 

 

 

I know we'd be alright

 

僕達なら上手くやれるって分かるんだ

 

 

 

 

Know we would be alright

 

きっと、大丈夫さ

 

 

 

 

If you were by my side

 

もし、キミが僕のそばに居れば

 

 

 

 

And we stumbled in the dark

 

暗闇の中をよろめいても

 

 

 

 

I know we'd be alright

 

僕達なら大丈夫さ

 

 

 

 

Oh, no we would be alright

 

何も心配なんてないんだ

 

 

 

 

'Cause if we lost out minds

 

だってもし、僕達が正気を失って

 

 

 

 

And we took it way too far

 

どこか遠くにやってしまっても

 

 

 

 

I know we'd be alright

 

僕達なら上手くやれるって分かるんだ

 

 

 

 

Know we would be alright

 

きっと、大丈夫さ

 

 

 

 

If you were by my side

 

もし、キミが僕のそばに居れば

 

 

 

 

And we stumbled in the dark

 

暗闇の中をよろめいても

 

 

 

 

I know we'd be alright

 

僕達なら大丈夫さ

 

 

 

 

Oh, no we would be alright

 

何も心配なんてないんだ

 

 

 

 

 

 

 

Oh, I've been shaking

 

震えてるんだ

 

 

 

 

I love it when you go crazy

 

キミが無茶をしている時のほうが好きなんだ

 

 

 

 

You take all my inhibitions

 

キミは僕を解放してくれる

 

 

 

 

Baby, there's nothing holdin' me back

 

ベイビー、僕を止めるものはないんだ

 

 

 

 

You take me places that tear up my reputation

 

キミは僕の名声を粉々にする場所に連れて行ってくれる

 

 

 

 

Manipulate my decisions

 

僕の気持ちを操るんだ

 

 

 

 

Baby, there's nothing holdin' me back

 

ベイビー、僕を止めるものはないんだ

 

 

 

 

There's nothing holdin' me back

 

僕を止めるものはないんだ

 
 
 
 
 
 
 
I feel so free
 
僕は自由になれるんだ
 
 
 
 
When you're with me
 
キミと一緒に居ると
 
 
 
 
Baby
 
ベイビー
 
 
 
 
Baby, there's nothing holdin' me back
 
ベイビー、僕を止めるものなんてないんだ
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
 
 
 
See You Tomorrow