カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~It Was Always You~ Maroon 5

 

 

 

 

 

「諦められない」「もう一度チャレンジしたい」「なんとかしたい」

 

 

 

 

 

 

 

Woke up sweating from a dream

 

汗びっしょりで夢から覚めたんだ

 

 

 

 

With a different kind of feeling

 

違う種類の気持ちと一緒にね

 

 

 

 

All day long my heart was beating

 

一日中、僕の心臓はドキドキしていた

 

 

 

 

Searching for the meaning

 

意味を探して

 

 

 

 

Hazel, eyes

 

ハシバミ色の目が

 

 

 

 

I was so color blind

 

僕にはその色が見えなかった

 

 

 

 

We were just wasting time

 

僕達はただ時間を無駄にしていたんだね

 

 

 

 

For my whole life

 

僕の一生のために

 

 

 

 

We never crossed the line

 

僕達は決して線を交えなかったんだ

 

 

 

 

Only friends in my mind

 

僕の心の中ではただの友達

 

 

 

 

But now I realize

 

でも今、僕は気が付いたんだ

 

 

 

 

 

 

 

It was always you

 

それはいつもキミだった

 

 

 

 

Can't believe I could not see it all this time, all this time

 

今までそれが見えなかったなんて信じられないよ、今の今まで

 

 

 

 

It was always you, you

 

それはいつもキミだったんだ

 

 

 

 

Now I know why my heart wasn't satisfied, satisfied 

 

今、僕は分かったんだ、なぜ僕の心が満たされなかったのか

 

 

 

 

It was always you, you

 

それはいつもキミだった

 

 

 

 

No more guessing who

 

これ以上誰かを探す必要もないけど

 

 

 

 

Looking back now I know it was always you, always you

 

振り返ってみると、いつもキミだった、キミだったんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

All my hidden desires

 

僕のすべての隠れた欲望が

 

 

 

 

Finally came alive

 

ついに生き返ったんだ

 

 

 

 

No, I never told lies to you

 

いや、僕は決してキミに嘘はつかなかった

 

 

 

 

So why would I start tonight

 

だから今夜始めないか?

 

 

 

 

Hazel, eyes

 

ハシバミ色の目が

 

 

 

 

I was so color blind

 

僕にはその色が見えなかった

 

 

 

 

We were just wasting time

 

僕達はただ時間を無駄にしていたんだね

 

 

 

 

For my whole life

 

僕の一生のために

 

 

 

 

We never crossed the line

 

僕達は決して線を交えなかったんだ

 

 

 

 

Only friends in my mind

 

僕の心の中ではただの友達

 

 

 

 

But now I realize

 

でも今、僕は気が付いたんだ

 

 

 

 

 

 

 

It was always you

 

それはいつもキミだった

 

 

 

 

Can't believe I could not see it all this time, all this time

 

今までそれが見えなかったなんて信じられないよ、今の今まで

 

 

 

 

It was always you, you

 

それはいつもキミだったんだ

 

 

 

 

Now I know why my heart wasn't satisfied, satisfied 

 

今、僕は分かったんだ、なぜ僕の心が満たされなかったのか

 

 

 

 

It was always you, you

 

それはいつもキミだった

 

 

 

 

No more guessing who

 

これ以上誰かを探す必要もないけど

 

 

 

 

Looking back now I know it was always you, always you

 

今、振り返ってみると、いつもキミだった、キミだったんだ

 

 

 

 

(Aah, yeah, you, you, you, always you, you, you)

 

 

 

 

 

 

(Aah, yeah, you, you, you, always you, you, you)

 

 

 

 

 

 

Woke up sweating from a dream

 

汗びっしょりで夢から覚めたんだ

 

 

 

 

With a different kind of feeling

 

違う種類の気持ちと一緒にね

 

 

 

 

 

 

 

It was always you

 

それはいつもキミだった

 

 

 

 

Can't believe I could not see it all this time, all this time

 

今までそれが見えなかったなんて信じられないよ、今の今まで

 

 

 

 

It was always you, you

 

それはいつもキミだったんだ

 

 

 

 

Now I know why my heart wasn't satisfied, satisfied 

 

今、僕は分かったんだ、なぜ僕の心が満たされなかったのか

 

 

 

 

It was always you, you

 

それはいつもキミだった

 

 

 

 

No more guessing who

 

これ以上誰かを探す必要もないけど

 

 

 

 

Looking back now I know it was always you, always you

 

振り返ってみると、いつもキミだった、キミだったんだ

 

 

 

 

It was always you

 

それはいつもキミだったんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow