カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Heroes~ Alesso feat Tove Lo

 

 

 

 

 今「英語を話せるようになった」を実感している人、続出中です。

 

 

 

 

 

 

 

 

We go hideaway in daylight

 

昼間は隠れていようよ

 

 

 

 

We go undercover when under sun

 

明るいうちは身を隠して

 

 

 

 

Got a secret side in plain sight

 

秘密にしてたことがバレちゃったんだ

 

 

 

 

Where the streets are empty

 

誰も居ない場所へ

 

 

 

 

That's where we run

 

そこまで走っていくんだ

 

 

 

 

Everyday people do 

 

毎日みんなそれぞれに

 

 

 

 

Everyday things but I

 

日々を過ごしているんだ

 

 

 

 

Can't be one of them

 

でも、僕には出来ない

 

 

 

 

I know you hear me now

 

キミなら僕のことわかるでしょ?

 

 

 

 

We are a different kind

 

僕達はみんなとは違うんだ

 

 

 

 

We can do anything

 

出来ないことなんてないんだから

 

 

 

 

 

 

 

We could be heroes

 

きっとヒーローになれる

 

 

 

 

We could be heroes

 

きっとヒーローになれるんだ

 

 

 

 

Me and you

 

僕とキミなら

 

 

 

 

We could be heroes

 

ヒーローになれる

 

 

 

 

We could be heroes

 

ヒーローになれるんだよ

 

 

 

 

Me and you

 

キミと僕ならね

 

 

 

 

We could be

 

僕達なら

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anybody's got the power

 

権力者には

 

 

 

 

They don't see it

 

分からないんだ

 

 

 

 

'Cos they don't understand

 

だって、本当の部分なんて理解してないんだから

 

 

 

 

Spin around and run for hours

 

何時間もぐるぐると走り周ってる

 

 

 

 

You and me we got the world in our hands

 

そうすると、この世界は僕とキミのものになるんだ

 

 

 

 

Everyday people do 

 

毎日みんなそれぞれに

 

 

 

 

Everyday things but I

 

日々を過ごしているんだ

 

 

 

 

Can't be one of them

 

でも、僕には出来ない

 

 

 

 

I know you hear me now

 

キミなら僕のことわかるでしょ?

 

 

 

 

We are a different kind

 

僕達はみんなとは違うんだ

 

 

 

 

We can do anything

 

出来ないことなんてないんだから

 

 

 

 

 

 

 

We could be heroes

 

きっとヒーローになれる

 

 

 

 

We could be heroes

 

きっとヒーローになれるんだ

 

 

 

 

Me and you

 

僕とキミなら

 

 

 

 

We could be heroes

 

ヒーローになれる

 

 

 

 

We could be heroes

 

ヒーローになれるんだよ

 

 

 

 

Me and you

 

キミと僕ならね

 

 

 

 

We could be

 

僕達なら

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

All we're looking for is love and a little light

 

僕達は誰もが必要な「愛」と「生きる希望」を探して生きてるんだ

 

 

 

 

Love and a little light

 

「愛」と「生きる希望」をね

 

 

 

 

(We could be)

 

(毎日生きてるんだ)

 

 

 

 

All we're looking for is love and a little light

 

僕達は誰もが必要な「愛」と「生きる希望」を探して生きてるんだ

 

 

 

 

Love and a little light

 

「愛」と「生きる希望」を

 

 

 

 

 

 

 

We could be heroes

 

きっとヒーローになれるんだ

 

 

 

 

We could be heroes

 

 

きっとヒーローになれる

 

 

 

 

Me and you

 

キミと僕なら

 

 

 

 

We could be

 

僕達はそのために生きてるんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow