カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Nothing Like Us~ Justin Bieber

 

 

 

 

 

英語を覚えるのが苦痛、学習が続かない、何をしても英会話が習得できない。

「でも諦められない」「もう一度チャレンジしたい」「なんとかしたい」

 

 

 

 

 

 

Lately I've been thinkin'

 

最近考えてたんだ

 

 

 

 

Thinkin' bout what we had

 

今までの僕達を

 

 

 

 

I know it was hard

 

辛かったんだ

 

 

 

 

It was all that we knew, yeah

 

辛かった、それだけだったんだ

 

 

 

 

Have you been drinkin'

 

キミはこの痛みを忘れようと

 

 

 

 

To take all the pain away?

 

飲むことに逃げてるのかな?

 

 

 

 

I wish that I could give you what you deserve...

 

キミの望みを叶えられたらいいのに...

 

 

 

 

 

 

 

'Cause nothing can ever

 

だって、何もないんだ

 

 

 

 

Ever replace you

 

キミの代わりなんて

 

 

 

 

Nothing can make me feel like you do, yeah

 

キミみたいに僕を感じさせてくれるものなんて

 

 

 

 

You know there's no one

 

僕にはキミしかいないって

 

 

 

 

I can relate to

 

分かってるんだ

 

 

 

 

And know we won't find a love that's so true...

 

僕達は本当の愛に辿り着けないんだって...

 

 

 

 

There's nothing like us

 

そこに僕達みたいな奴はいないんだ

 

 

 

 

There's nothing like you and me

 

そこにキミと僕みたいな奴はいないんだ

 

 

 

 

Together trough the storm

 

一緒に嵐を切りぬけた

 

 

 

 

There's nothing like us

 

そこに僕達みたいな奴はいない

 

 

 

 

There's nothing like you and me

 

そこにキミと僕みたいな奴はいないんだ

 

 

 

 

Together, oh

 

同じみたいな奴は

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I gave you everything, baby

 

キミにすべてを捧げたよ

 

 

 

 

Everything I had to give

 

僕が持ってるものをすべて

 

 

 

 

Girl, why would you push me away, yeah?

 

ねえ、どうして僕を振ったの?

 

 

 

 

Lost in confusion

 

頭の中はぐちゃぐちゃで

 

 

 

 

Like an illusion

 

幻想みたいに

 

 

 

 

You know I'm used to making your day...

 

キミを喜ばせるのなら慣れっこだって知ってるだろ?

 

 

 

 

But that is the past now

 

でも、それももう過去の話しで

 

 

 

 

We didn't last now

 

僕達はもう終わってしまったから

 

 

 

 

I guess that this is meant to be, yeah

 

これは運命なのかもしれないって

 

 

 

 

Tell me, was it worth it?

 

教えてよ、楽しかった?

 

 

 

 

We were so perfect

 

僕達お似合いだった

 

 

 

 

But, baby, I just want you to see...

 

でも、分かって欲しんだ

 

 

 

 

There's nothing like us

 

そこに僕達みたいな奴はいないんだ

 

 

 

 

There's nothing like you and me

 

そこにキミと僕みたいな奴はいないんだ

 

 

 

 

Together through the storm

 

一緒に嵐を切りぬけた

 

 

 

 

There's nothing like us

 

そこに僕らみたいな奴はいない

 

 

 

 

There's nothing like you and me

 

そこにキミと僕みたいな奴はいない

 

 

 

 

Together, oh

 

いないんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow