カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Work~ Rihanna feat Drake

 

 

 

 

今「英語を話せるようになった」を実感している人、続出中です

 

 

 

 

 

 

 

 

Work, work, work

 

仕事、仕事

 

 

 

 

Work, work, work

 

仕事ばっかりで

 

 

 

 

You see me I be

 

私がどうなるのか目に見えてるわ

 

 

 

 

Work, work, work

 

仕事、仕事

 

 

 

 

Work, work, work

 

仕事ばっかり

 

 

 

 

You see me

 

私が見えるわよね

 

 

 

 

Do me dirt, dirt, dirt

 

私を汚してみてよ

 

 

 

 

Dirt, dirt, dirt

 

汚して、汚して

 

 

 

 

For some of that

 

その中にあるの

 

 

 

 

Work, work, work

 

仕事、仕事

 

 

 

 

Work, work, work

 

仕事ばっかりで

 

 

 

 

For you I got love, love, love

 

あなたになら愛が捧げられるのに

 

 

 

 

Love, love, love

 

愛を、愛を

 

 

 

 

When I came for my

 

自分のことになると

 

 

 

 

Turn, turn, turn

 

戻ってしまうの

 

 

 

 

Turn, turn, turn

 

戻ってしまう

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Join me I deserved it

 

私と一緒に居てよ

 

 

 

 

No time to have you lurking

 

コソコソなんてしないわ

 

 

 

 

If I got right then you might like it

 

もし、正しいことをしてるなら、あなたは私を好きになってくれるよね?

 

 

 

 

You know I dealt with you the nicest

 

あなたは正当に、最高に扱ったはず

 

 

 

 

Nobody touch me, I'm the righteous

 

誰も私に触れることなんて出来ない、私がいつも正しいから

 

 

 

 

Nobody text me in a crisis

 

誰も私に文句なんて言えないの

 

 

 

 

I believed all of your dreams are fruition

 

あなたのすべての夢って、結果よね

 

 

 

 

You took my heart and my keys and my vision

 

あなたは私の心も、鍵も、目標までも掴んでしまったの

 

 

 

 

You took my heart off my sleeve a decoration

 

あなたは私の心の飾りまで奪っていった

 

 

 

 

You mistake my love I brought for you for foundation

 

あなたは私があなたに捧げた愛の受け取り方を間違ってしまったわ

 

 

 

 

All that I wanted from you was to give me something then I never had

 

私が欲しかったのは、今まで誰からも貰うことの無かったものなの

 

 

 

 

Something that you've never seen

 

あなたが一緒に見たことのないもの

 

 

 

 

Something that you've never been

 

あなたが一度も行ったことのない場所

 

 

 

 

But I wake up and everything's wrong

 

でも目が覚めたら、すべてが間違いだって気づいたの

 

 

 

 

Just get ready for work, work, work

 

さあ、仕事に出る準備をしましょう、仕事へ行かないと

 

 

 

 

 

 

 

Work, work, work

 

仕事、仕事

 

 

 

 

Work, work, work

 

仕事ばっかりで

 

 

 

 

You see me I be

 

私がどうなるのか目に見えてるわ

 

 

 

 

Work, work, work

 

仕事、仕事

 

 

 

 

Work, work, work

 

仕事ばっかり

 

 

 

 

You see me

 

私が見えるわよね

 

 

 

 

Do me dirt, dirt, dirt

 

私を汚してみてよ

 

 

 

 

Dirt, dirt, dirt

 

汚して、汚して

 

 

 

 

For some of that

 

その中にあるの

 

 

 

 

Work, work, work

 

仕事、仕事

 

 

 

 

Work, work, work

 

仕事ばっかりで

 

 

 

 

Duh, duh, duh, duh

 

ねえ、なんで

 

 

 

 

For you I got

 

あなたのためなら

 

 

 

 

Nah, nah, nah

 

ああ

 

 

 

Nah, nah, nah

 

ああ

 

 

 

 

Before the tables turned, turned turned turned

 

そのテーブルが回るまでに、回ってしまう前に

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Baby something please

 

ベイビー、何かをちょうだい

 

 

 

 

Baby don't you leave

 

ベイビー、置いてかないで

 

 

 

 

Don't leave me stuck here in the streets (no, no)

 

こんな道の真ん中で置いてけぼりなんて

 

 

 

 

If I get another chance to

 

もし、チャンスがあるなら

 

 

 

 

I will never, no never neglect you

 

絶対に、あなたを適当に扱ったりしないわ

 

 

 

 

I mean who am I to hold your past against you

 

あなたの過去を奪ったのは私だったの

 

 

 

 

I just hope that it gets to you

 

そんな思いがあなたに通じれば。

 

 

 

 

I hope that you see this through

 

あなたがこの状況を分かってくれれば。

 

 

 

 

I hope that you see this true

 

真実に気づいてくれれば。

 

 

 

 

What can I say?

 

でも、なんでそんなこと今更言えるんだろう?

 

 

 

 

Please recognize I'm trying baby

 

理解して、頑張ってるの

 

 

 

 

I been...

 

ずっと...

 

 

 

 

 

 

 

Work, work, work

 

仕事、仕事

 

 

 

 

Work, work, work

 

仕事ばっかりで

 

 

 

 

You see me I be

 

私がどうなるのか目に見えてるわ

 

 

 

 

Work, work, work

 

仕事、仕事

 

 

 

 

Work, work, work

 

仕事ばっかり

 

 

 

 

You see me

 

私が見えるわよね

 

 

 

 

Do me dirt, dirt, dirt

 

私を汚してみてよ

 

 

 

 

Dirt, dirt, dirt

 

汚して、汚して

 

 

 

 

For some of that

 

その中にあるの

 

 

 

 

Work, work, work

 

仕事、仕事

 

 

 

 

Work, work, work

 

仕事ばっかりで

 

 

 

 

For you I got love, love, love

 

あなたに捧げる愛があるの

 

 

 

 

Love, love, love

 

愛が、愛が

 

 

 

 

When I came for my

 

自分で表現しようとすると

 

 

 

 

Turn, turn, turn

 

上手くいかないの

 

 

 

 

Turn, turn, turn

 

戻ってしまう

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yeah, okay

 

そうさ

 

 

 

 

You need to get done, done, done, done

 

もう、終わらせないと

 

 

 

 

That'll work, come over

 

それなら上手くいくさ、来いよ

 

 

 

 

We just need that slow the motion

 

僕達はゆっくり進まないといけない時期なのかな

 

 

 

 

Don't give that away to no one

 

他の誰にもそんなことして欲しくないんだ

 

 

 

 

Long distance, I need you

 

離れてて、キミが必要なんだ

 

 

 

 

When I see potential I just gotta see it through

 

可能性が見えるのならやってみたいんだ

 

 

 

 

If you had a twin I would still choose you

 

もし、キミが双子でもキミを選ぶよ

 

 

 

 

I don't wanna rush into it, if it's too soon

 

ゆっくり進もうよ、もしこれがキミにとって早すぎるのならね

 

 

 

 

But I know you need to get done, done, done, done

 

でも、キミにとってはもう終わりなのかな

 

 

 

 

If you come over

 

もし、キミが来てくれたら

 

 

 

 

Sorry if I'm way less friendly

 

ごめんね、もっとフレンドリーにしてればよかった

 

 

 

 

I got niggas tryna end me

 

みんなが邪魔してきてさ

 

 

 

 

Oh, yeah, I spilled all my emotions tonight, I'm sorry

 

そう、今夜は感情を出し過ぎたね、ごめんね

 

 

 

 

Rolling, rolling, rolling

 

時を流して

 

 

 

 

How many more shots until you're rolling?

 

あと何杯ショットをしたらキミは許してくれるんだい?

 

 

 

 

We just need a face to face

 

ちゃんと向き合って話そうよ

 

 

 

 

You could pick the time and the place

 

キミが場所も時間も決めていいよ

 

 

 

 

You spent some time away

 

何時間も過ぎたけど

 

 

 

 

Now you need to forward and give me all the...

 

前に進んでくれ、そして僕にすべてを...

 

 

 

 

 

 

 

Work, work, work

 

仕事、仕事

 

 

 

 

Work, work, work

 

仕事ばっかりで

 

 

 

 

You see me I be

 

私がどうなるのか目に見えてるわ

 

 

 

 

Work, work, work

 

仕事、仕事

 

 

 

 

Work, work, work

 

仕事ばっかり

 

 

 

 

You see me

 

私が見えるわよね

 

 

 

 

Do me dirt, dirt, dirt

 

私を汚してみてよ

 

 

 

 

Dirt, dirt, dirt

 

汚して、汚して

 

 

 

 

For some of that

 

その中にあるの

 

 

 

 

Work, work, work

 

仕事、仕事

 

 

 

 

Work, work, work

 

仕事ばっかりで

 

 

 

 

For you I got love, love, love

 

あなたのための愛が溢れてるの

 

 

 

 

Love, love, love

 

愛が、愛が

 

 

 

 

When I came for my

 

自分の番になると

 

 

 

 

Turn, turn, turn

 

逃げてしまう

 

 

 

 

Turn, turn, turn

 

戻ってしまうの

 

 

 

 

Work, work, work

 

仕事、仕事

 

 

 

 

Work, work, work

 

仕事ばっかりで

 

 

 

 

Mmmmm,mmmmm

 

 

 

 

 

 

Mmmmm,mmmmm

 

 

 

 

 

 

Work, work, work

 

仕事、仕事

 

 

 

 

Work, work, work

 

仕事ばっかり

 

 

 

 

Mmmmm,mmmmm

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow