カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Stronger~ Kelly Clarkson

 

 

 

 

1日6分!聞くだけで英語が話せる【今すごいスピードで売れてる英会話教材】

 

 

 

 

 

 

 

 

You know the bed feels warmer

 

あなたはベッドの中でぬくもりを感じることが出来るの

 

 

 

 

Sleeping here alone

 

一人で眠ってても

 

 

 

 

You know I dream in color

 

私は鮮やかに彩られた夢を見られる

 

 

 

 

And do the things I want

 

私は私のやりたいように生きるつもりよ

 

 

 

 

You think you got the best of me

 

あなたは私のナンバー1をゲットしたとでも思ってるんでしょ?

 

 

 

 

Think you had the last laugh

 

それに最後に微笑んだのはあなたにでもって思ってるでしょ?

 

 

 

 

But you think that everything good id gone

 

でも、すでに私の幸せは過ぎ去ったって分かってるの

 

 

 

 

Think you left me broken down

 

あなたを失った私は壊れてしまうんじゃないのかって

 

 

 

 

Think that I'd come running back

 

すがりついてくるんじゃないかって思った?

 

 

 

 

Baby you don't know me, cause you're dead wrong

 

ベイビー、分かってないのね、だって初めから間違ってるのよ

 

 

 

 

 

 

 

What doesn't kill you makes you stronger

 

辛いことを乗り越えて人は強くなってくの

 

 

 

 

Stand a little taller

 

少しずつ大人にね

 

 

 

 

Doesn't mean I'm lonely when I'm alone

 

一人でいることを孤独と呼ぶのは間違い

 

 

 

 

What doesn't kill you makes a fighter

 

辛いことを乗り越えて少しずつ装備を固めていくの

 

 

 

 

Footsteps even lighter

 

そうすることで動きやすくなるから

 

 

 

 

Doesn't mean I'm over cause you're gone

 

あなたがいなくなって私のすべてが終わるなんて思わないで

 

 

 

 

What doesn't kill you makes you stronger, stronger

 

辛いことを乗り越えて人は強くなっていくの

 

 

 

 

Just me, myself and I

 

そう、まさに私のことよ

 

 

 

 

What doesn't kill you makes you stronger

 

辛いことを乗り越えて人は強くなっていく

 

 

 

 

Stand a little taller

 

少しづつね

 

 

 

 

Doesn't mean I'm lonely when I'm alone

 

1人で生きようとしてる私に同情なんていらないわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You heard that I was starting over with someone new

 

あなたの耳にも届いてるんでしょ?私の新しい人との話し

 

 

 

 

They told you I was moving on, over you

 

みんなから聞いたのね、私は新たな一歩を踏み出したって

 

 

 

 

You didn't think that I'm come back

 

あなたは想像も出来なかったでしょうけど

 

 

 

 

I'd come back swinging

 

とっくの昔に吹っ切れたの

 

 

 

 

You try to break me, but you see

 

私が悲しむ姿を見たかったのね、でもそうはいかないわ

 

 

 

 

 

 

 

 

What doesn't kill you makes you stronger

 

辛いことを乗り越えて人は強くなってくの

 

 

 

 

Stand a little taller

 

少しずつ大人にね

 

 

 

 

Doesn't mean I'm lonely when I'm alone

 

一人でいることを孤独と呼ぶのは間違い

 

 

 

 

What doesn't kill you makes a fighter

 

辛いことを乗り越えて少しずつ装備を固めていくの

 

 

 

 

Footsteps even lighter

 

そうすることで動きやすくなるから

 

 

 

 

Doesn't mean I'm over cause you're gone

 

あなたがいなくなって私のすべてが終わるなんて思わないで

 

 

 

 

What doesn't kill you makes you stronger, stronger

 

辛いことを乗り越えて人は強くなっていくの

 

 

 

 

Just me, myself and I

 

そう、まさに私のことよ

 

 

 

 

What doesn't kill you makes you stronger

 

辛いことを乗り越えて人は強くなっていく

 

 

 

 

Stand a little taller

 

少しづつね

 

 

 

 

Doesn't mean I'm lonely when I'm alone

 

1人で生きようとしてる私に同情なんていらないわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thanks to you I got a new thing started 

 

あなたには感謝してるの、新たなスタートのきっかけをくれたの

 

 

 

 

Thanks to you I'm not the broken-hearted

 

感謝してるの、あなたとの恋に未練なんて無いわ

 

 

 

 

Thanks to you I'm finally thinking about me

 

感謝してるわ、自分ために生きることが出来るって思えたの

 

 

 

 

You know in the end the day you left was just my beginning

 

あなたとの終わりが私にとっての始りだったってこと

 

 

 

 

In the end...

 

あの別れの日が...

 

 

 

 

 

 

 

What doesn't kill you makes you stronger

 

辛いことを乗り越えて人は強くなってくの

 

 

 

 

Stand a little taller

 

少しずつ大人にね

 

 

 

 

Doesn't mean I'm lonely when I'm alone

 

一人でいることを孤独と呼ぶのは間違い

 

 

 

 

What doesn't kill you makes a fighter

 

辛いことを乗り越えて少しずつ装備を固めていくの

 

 

 

 

Footsteps even lighter

 

そうすることで動きやすくなるから

 

 

 

 

Doesn't mean I'm over cause you're gone

 

あなたがいなくなって私のすべてが終わるなんて思わないで

 

 

 

 

What doesn't kill you makes you stronger, stronger

 

辛いことを乗り越えて人は強くなっていくの

 

 

 

 

Just me, myself and I

 

そう、まさに私のことよ

 

 

 

 

What doesn't kill you makes you stronger

 

辛いことを乗り越えて人は強くなっていく

 

 

 

 

Stand a little taller

 

少しづつね

 

 

 

 

Doesn't mean I'm lonely when I'm alone

 

1人で生きようとしてる私に同情なんていらないわ

 

 

 

 

What doesn't kill you makes you stronger, stronger

 

辛いことを乗り越えて人は強くなっていくの

 

 

 

 

Just me, myself and I

 

そう、まさに私のことよ

 

 

 

 

What doesn't kill you makes you stronger

 

辛いことを乗り越えて人は強くなっていく

 

 

 

 

Stand a little taller

 

少しづつ大人になっていくわ

 

 

 

 

Doesn't mean I'm lonely when I'm alone

 

1人で生きようとしてる私に同情なんていらないわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow