カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Carry On~ Charlie Puth feat Kygo

 

 

 

 

 

1日6分!聞くだけで英語が話せる【今すごいスピードで売れてる英会話教材】

 

 

 

 

 

 

 

Carry on for you

 

キミのために続けるよ

 

 

 

 

For you

 

キミのためにね

 

 

 

 

Walking on the shores along and

 

海岸を歩いてるんだ

 

 

 

 

I miss your footprints next to mine

 

僕の隣にあるはずのキミの足跡が恋しいよ

 

 

 

 

Sure as the waves on the sand will wash it

 

砂の上の足跡が波に洗われるほど

 

 

 

 

Your rhythm keeps my heart in time

 

キミのリズムが僕の心を掴んで離さないんだ

 

 

 

 

 

 

 

You, you found me

 

キミが、キミが僕を見つけてくれたんだ

 

 

 

 

Maybe you're just something new

 

多分、キミも結局僕を深くまで

 

 

 

 

Lead me through the deepest waters

 

沈めてしまうものの1つだったんだね

 

 

 

 

I drown myself to carry on for you

 

それでも僕はキミのために自ら溺れていくよ

 

 

 

 

You

 

キミが

 

 

 

 

Carry on for you

 

キミのために続けるんだ

 

 

 

 

For you

 

キミのために

 

 

 

 

To carry on for you

 

キミのために

 

 

 

 

I, will carry on for you

 

これから先もね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Listening to the wind on the open ocean

 

広く開けた海に吹く風に耳をすませるんだ

 

 

 

 

I wounder if you hear me too

 

キミも僕のことを想ってるかなって考えるんだ

 

 

 

 

Wrapped in my arms with every moment

 

僕がいつも大事にしているこの記憶が

 

 

 

 

The memories that pull me through

 

僕をどんどん引っ張っていくんだ

 

 

 

 

 

 

 

You, you found me

 

キミが、キミが僕を見つけてくれた

 

 

 

 

Maybe you're just something new

 

多分、キミも僕を深くまで

 

 

 

 

Lead me through the deepest waters

 

沈めてしまうものの1つだったのかもしれない

 

 

 

 

I drown myself to carry on for you

 

それでも僕はキミのために自ら溺れていくよ

 

 

 

 

You

 

キミが

 

 

 

 

Carry on for you

 

キミのために続けるんだ

 

 

 

 

For you

 

キミのために

 

 

 

 

To carry on for you

 

キミのためにね

 

 

 

 

I, will carry on for you

 

これからだって

 

 

 

 

You, you found me

 

キミが、キミが僕を見つけてくれたんだ

 

 

 

 

Maybe you're just something new

 

多分、キミも僕を深くまで

 

 

 

 

Lead me through the deepest waters

 

沈めてしまうものの1つだったのかもしれない

 

 

 

 

I drown myself to carry on for you

 

でも、僕はキミのために自ら溺れて行くよ

 

 

 

 

You

 

キミが

 

 

 

 

Carry on for you

 

キミのために続けるんだ

 

 

 

 

For you

 

キミのために

 

 

 

 

To carry on for you

 

キミのためにね

 

 

 

 

I, will carry on for you

 

これからだって

 

 

 

 

Oh carry on for you

 

キミのために続けるんだ

 

 

 

 

Lead me deep through the water

 

僕を深い場所まで導いてくれ

 

 

 

 

Oh I carry on for you

 

僕はキミのために続けていくから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow