カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Young~ The Chainsmokers

 

 

 

 

 

 1日6分!聞くだけで英語が話せる【今すごいスピードで売れてる英会話教材】

 

 

 

 

 

 

 

Young

 

若かったんだ

 

 

 

 

We were so young when we through that we knew how to love

 

愛する方法を知っている方法と思っていた時の僕達は若かったんだ

 

 

 

 

Fought about anything, everything that did is function

 

何に関しても戦った、機能しているすべてのもの

 

 

 

 

But we just gotta own that shit

 

でも、そのクソみたいなものを自分のものにしなきゃいけなかっただけさ

 

 

 

 

Don't let it go like this

 

手放したらダメなんだ

 

 

 

 

Maybe we can go from this, yeah

 

多分、ここから行けるさ

 

 

 

 

 

 

 

We both know I go too far like when I wrecked your car

 

僕がキミの車をダメにしてしまったとき、僕は遠くに行ってたんだ

 

 

 

 

And almost fought your father when he pushed me in the yard

 

キミのお父さんに庭で押された時、ケンカしてしまう所だったよ

 

 

 

 

And all those nights we snuck out, like to meet up at the bar

 

沢山の夜を抜け出してバーで会ったね

 

 

 

 

Don't worry, my love, we're learning to love 

 

心配ないさ、僕の愛する人よ、僕達は愛し方を覚えていってるんだ

 

 

 

 

But it's hard when you're young

 

でも、若い時には難しいよね

 

 

 

 

Yeah, it's hard when you're young

 

そうさ、若い時には難しいんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Caught, we were caught up in the hich, it was better than drugs

 

見つかったんだ、ハイになってるところをね、薬よりましだったよ

 

 

 

 

Too high to see that it would all lead to destruction

 

ハイになって、それが破滅につながってることも分からなかったんだ

 

 

 

 

At least we both know that shit

 

少なくとも、そんなことも知ってた

 

 

 

 

We just gotta own that shit

 

でも、ただのクソみたいなものを

 

 

 

 

I hope that we can go from this, yeah

 

自分のものにしなきゃいけなかっただけさ、ここから行くよ

 

 

 

 

 

 

 

We both know I go too far like when I wrecked your car

 

僕がキミをダメにしてしまったとき、僕は遠くへ居たんだ

 

 

 

 

And almost fought your father when he pushed me in the yard

 

キミのお父さんに庭で押された時、喧嘩になりそうだったよ

 

 

 

 

And all those nights we snuck out, like to meet up at the bar

 

沢山の夜を抜け出して、バーで会ったよね

 

 

 

 

Don't worry, my love, we're learning to love 

 

心配しないで、僕の愛する人よ、僕達は愛し方を覚えて行ってるんだ

 

 

 

 

But it's hard when you're young

 

でも、若いと難しいよね

 

 

 

 

Yeah, it's hard when you're young

 

若い時には難しいんだ

 

 

 

 

Yeah, yeah, it's hard when you're young

 

若い時には難しいんだ

 

 

 

 

 

 

 

We both know I go too far like when I wrecked your car

 

僕がキミの車をダメにしてしまったとき、僕は遠くに居たんだ

 

 

 

 

And almost fought your father when he pushed me in the yard

 

キミのお父さんに庭で押された時、ケンカしてしまいそうだったよ

 

 

 

 

And all those nights we snuck out, like to meet up at the bar

 

沢山の夜を抜け出して、バーで会ったね

 

 

 

 

Don't worry, my love, we're learning to love 

 

心配ないよ、僕の愛する人よ、僕達は愛し方を覚えていってるんだ

 

 

 

 

But it's hard when you're young

 

でも、若い時には難しいね

 

 

 

 

 

 

 

I'm calling you up, you tell me it's over

 

キミに電話したらキミは終わりだと言ったね

 

 

 

 

Say what you want, but it's hard when you're young

 

好きなように言えよ、若い時には難しいんだよ

 

 

 

 

I'm calling you up, you tell me it's over

 

キミに電話したらキミは終わりだと言った

 

 

 

 

You say what you want, but it's hard when you're young

 

好きなように言えよ、若い時には難しいんだ

 

 

 

 

Yeah, it's hard when you're young

 

若い時には難しいんだ

 

 

 

 

Yeah, it's hard when you're young

 

若い時には難しいんだ

 

 

 

 

Yeah, yeah, it's hard when you're young

 

若い時には難しいんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow