カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Too Good At Goodbyes~ Sam Smith

 

 

 

 

1日6分!聞くだけで英語が話せる【今すごいスピードで売れてる英会話教材】

 

 

 

 

 

 

 

 

You must think that I'm stupid

 

僕のことを愚かだと思ってくれても構わないよ

 

 

 

 

You must think that I'm a fool

 

僕のことを馬鹿だと思ってくれてもいい

 

 

 

 

You must think that I'm new to this

 

まだ僕は新人だと思ってくれていい

 

 

 

 

But I have seen this all before

 

でも、以前にもこういう事があったね

 

 

 

 

I'm never gonna let you close to me

 

僕はキミに近づいたりしないよ

 

 

 

 

Even though you mean the most to me

 

たとえキミが僕にとって一番大切な人でもね

 

 

 

 

'Cause every time I open up, it hurts

 

だって、僕は常に自分をさらけ出して傷ついてるんだから

 

 

 

 

So I'm never gonna get too close to you

 

だから、キミに近づこうとしないんだ

 

 

 

 

Even when I mean the most to you

 

僕がキミにとって一番大切な時でもね

 

 

 

 

In case you go and leave me in the dirt

 

キミが僕から離れる時に汚されないように

 

 

 

 

 

 

 

Every time you hurt me, the less that I cry

 

いつもキミは僕を傷つけて、僕は泣かなくなったんだ

 

 

 

 

And every time you leave me, the quicker these tears dry

 

いつもキミは僕を残して行くから、すぐに涙は乾いてしまうんだ

 

 

 

 

And every time you walk out, the less I love you

 

いつもキミは僕を置いて何処かに行くんだ、キミへの愛もなくなってしまったよ

 

 

 

 

Baby, we don't stand a chance, it's sad but it's true

 

ベイビー、僕達が戻る機会ももうないんだ、悲しいけれどこれが現実なんだ

 

 

 

 

I'm way too good at goodbyes

 

別れた方がいいんだ

 

 

 

 

I'm way too good at goodbyes

 

別れた方が

 

 

 

 

I'm way too good at goodbyes

 

別れた方がいいんだ

 

 

 

 

I'm way too good at goodbyes

 

別れた方がいいんだよ

 

 

 

 

No way that you'll see me cry

 

キミは僕に会っても泣かないだろうね

 

 

 

 

No way that you'll see me cry

 

キミは僕に会っても泣かないだろうね

 

 

 

 

I'm way too good at goodbyes

 

別れた方がいいんだ

 

 

 

 

I'm way too good at goodbyes

 

別れた方がいいんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I know you're thinking I'm heartless

 

キミは僕のことを薄情者だって思っているんだろ

 

 

 

 

I know you're thinking I'm cold

 

キミは僕のことを冷血だって思っているんだろ

 

 

 

 

I'm just protecting my innocence

 

僕は自分の無邪気さを守ってるだけなんだ

 

 

 

 

I'm just protecting my soul

 

ただ、自分の魂を守ってるだけなんだ

 

 

 

 

I'm never gonna let you close to me

 

キミに近づこうとはしないから

 

 

 

 

Even though you mean the most to me

 

キミが僕にとって一番大切な人でも

 

 

 

 

'Cause every time I open up, it hurts

 

だって、僕は常にさらけ出して傷ついてるからね

 

 

 

 

So I'm never gonna get too close to you

 

だから、君に近づこうとはしないよ

 

 

 

 

Even when I mean the most to you

 

僕がキミにとって一番大切な時でもね

 

 

 

 

In case you go and leave me in the dirt

 

僕がキミから離れる時、汚されないようにね

 

 

 

 

 

 

 

Every time you hurt me, the less that I cry

 

いつもキミは僕を傷つけて、僕は泣かなくなったんだ

 

 

 

 

And every time you leave me, the quicker these tears dry

 

いつもキミは僕を残して行くから、すぐに涙は乾いてしまうんだ

 

 

 

 

And every time you walk out, the less I love you

 

いつもキミは僕を置いて何処かに行くんだ、キミへの愛もなくなってしまったよ

 

 

 

 

Baby, we don't stand a chance, it's sad but it's true

 

ベイビー、僕達が戻る機会ももうないんだ、悲しいけれどこれが現実なんだ

 

 

 

 

I'm way too good at goodbyes

 

別れた方がいいんだよ

 

 

 

 

I'm way too good at goodbyes

 

別れた方がいいんだよ

 

 

 

 

I'm way too good at goodbyes

 

別れた方がいいんだよ

 

 

 

 

I'm way too good at goodbyes

 

別れた方がいいんだよ

 

 

 

 

No way that you'll see me cry

 

キミは僕に会っても泣かないだろうね

 

 

 

 

No way that you'll see me cry

 

キミは僕に会っても泣かないだろうね

 

 

 

 

I'm way too good at goodbyes

 

別れた方がいいんだ

 

 

 

 

I'm way too good at goodbyes

 

別れた方がいいんだ

 

 

 

 

No way that you'll see me cry

 

キミは僕に会っても泣かないだろうね

 

 

 

 

No way that you'll see me cry

 

キミは僕に会っても泣かないだろうね

 

 

 

 

I'm way too good at goodbyes

 

別れた方がいいんだ

 

 

 

 

I'm way too good at goodbyes

 

別れた方が

 

 

 

 

I'm way too good at goodbyes

 

別れた方がいいんだ

 

 

 

 

I'm way too good at goodbyes

 

別れた方がいいんだよ

 

 

 

 

(No way that you'll see me cry)

 

(キミは僕に会っても泣かないだろうね)

 

 

 

 

(I'm way too good at goodbyes)

 

別れた方がいいんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

'Cause overtime you hurt me, the less that I cry

 

だって、キミは僕を傷つけるから僕は泣かなくなっていったんだ

 

 

 

 

And every time you leave me, the quicker these tears dry

 

いつもキミは僕を残して行くから、すぐに涙は乾いてしまうんだ

 

 

 

 

And every time you walk out, the less I love you

 

いつもキミは僕を置いて何処かに行くんだ、キミへの愛もなくなってしまったよ

 

 

 

 

Baby, we don't stand a chance, it's sad but it's true

 

ベイビー、僕達が戻る機会ももうないんだ、悲しいけれどこれが現実なんだ

 

 

 

 

I'm way too good at goodbyes

 

別れた方がいいんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow