カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Attention~ Charlie Puth

 

 

 

 

 

 

楽天、ヤフーショッピングでも売り上げランキング1位常連。ユーザーレビューでも高評価。

 

 

 

 

 

 

 

 

You've been runnin' round, runnin' round, runnin' round

 

キミはそこら中を走り周って

 

 

 

 

Throwin' that dirt all on my name

 

僕の悪口を言うんだね

 

 

 

 

'Cause you knew that I, knew that I, knew that I'd call you up

 

だって、そうすれば僕がキミに電話を掛けるって知ってるから

 

 

 

 

You've been going round, going round, going round every party in LA

 

キミはロスのパーティーに顔を出す

 

 

 

 

'Cause you knew that I, knew that I, knew that I'd be at one

 

だって、僕がその中に居るって知ってるから

 

 

 

 

I know that dress is karma, perfume regret

 

知ってるよ、そのドレスと香水

 

 

 

 

You got me thinking 'bout when you were mine

 

キミは僕に思いださせようとするんだ、付き合ってた頃のね

 

 

 

 

And now I'm all up on ya, what you expect

 

キミの思惑通りだよ、僕はキミのことを考えてる

 

 

 

 

But you're not coming home with me tonight

 

でも、今夜キミは僕と一緒に帰ることは無いから

 

 

 

 

 

 

 

You just want attention

 

キミはただ、僕の気を引きたいだけなんだ

 

 

 

 

You don't want my heart

 

僕の心が欲しいわけじゃなくて

 

 

 

 

Maybe you just hate the thought of me with someone new

 

僕が、新しい誰かと一緒に居るのが気にくわないんだね

 

 

 

 

Yeah, you just want attention

 

そうさ、キミはただ僕の気を引きたいだけなんだよ

 

 

 

 

I knew from the start

 

最初から知ってるよ

 

 

 

 

You're just making sure I'm never gettin' over you

 

僕がキミを忘れられなくしたいんだろ

 

 

 

 

Ohh

 

ああ

 

 

 

 

 

 

 

 

You've been runnin' round, runnin' round, runnin' round

 

キミはそこら中を走り周って

 

 

 

 

Throwin' that dirt all on my name

 

僕の悪口を言うんだね

 

 

 

 

'Cause you knew that I, knew that I, knew that I'd call you up

 

だって、そうすれば僕がキミに電話を掛けるって知ってるから

 

 

 

 

Baby, now that we're, now that we're, now that

 

ねえ、今僕達は

 

 

 

 

We're right here standing face to face

 

僕達はここで、向かい合って立ってる

 

 

 

 

You already know, already know, already know that you won

 

わかってるんだろ、キミの勝ちだって

 

 

 

 

Ohh

 

ああ

 

 

 

 

I know that dress is karma, perfume regret

 

知ってるよ、そのドレスと香水

 

 

 

 

You got me thinking 'bout when you were mine

 

キミは僕に思いださせようとするんだ、付き合ってた頃のね

 

 

 

 

And now I'm all up on ya, what you expect

 

キミの思惑通りだよ、僕はキミのことを考えてる

 

 

 

 

But you're not coming home with me tonight

 

でも、今夜キミは僕と一緒に帰ることは無いから

 

 

 

 

 

 

 

You just want attention

 

キミはただ、僕の気を引きたいだけなんだ

 

 

 

 

You don't want my heart

 

僕の心が欲しいわけじゃなくて

 

 

 

 

Maybe you just hate the thought of me with someone new

 

僕が、新しい誰かと一緒に居るのが気にくわないんだね

 

 

 

 

Yeah, you just want attention

 

そうさ、キミはただ僕の気を引きたいだけなんだよ

 

 

 

 

I knew from the start

 

最初から知ってるよ

 

 

 

 

You're just making sure I'm never gettin' over you

 

僕がキミを忘れられなくしたいんだろ

 

 

 

 

Ohh

 

ああ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

What are you doin' to me?

 

何がしたいの?

 

 

 

 

What are you doin', huh?

 

どうしたいの?

 

 

 

 

(What are you doin'?)

 

(どうしたいの?)

 

 

 

 

What are you doin' to me?

 

何がしたいの?

 

 

 

 

What are you doin', huh?

 

どうしたいの?

 

 

 

 

(What are you doin'?)

 

(どうしたいの?)

 

 

 

 

What are you doin' to me?

 

何がしたいの?

 

 

 

 

What are you doin', huh?

 

どうしたいの?

 

 

 

 

(What are you doin'?)

 

(どうしたいの?)

 

 

 

 

What are you doin' to me?

 

僕に何がしたいの?

 

 

 

 

What are you doin', huh?

 

どうしたいの?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I know that dress is karma, perfume regret

 

知ってるよ、そのドレスと香水

 

 

 

 

You got me thinking 'bout when you were mine

 

キミは僕に思いださせようとするんだ、付き合ってた頃のね

 

 

 

 

And now I'm all up on ya, what you expect

 

キミの思惑通りだよ、僕はキミのことを考えてる

 

 

 

 

But you're not coming home with me tonight

 

でも、今夜キミは僕と一緒に帰ることは無いから

 

 

 

 

 

 

 

You just want attention

 

キミはただ、僕の気を引きたいだけなんだ

 

 

 

 

You don't want my heart

 

僕の心が欲しいわけじゃなくて

 

 

 

 

Maybe you just hate the thought of me with someone new

 

僕が、新しい誰かと一緒に居るのが気にくわないんだね

 

 

 

 

Yeah, you just want attention

 

そうさ、キミはただ僕の気を引きたいだけなんだよ

 

 

 

 

I knew from the start

 

最初から知ってるよ

 

 

 

 

You're just making sure I'm never gettin' over you

 

僕がキミを忘れられなくしたいんだろ

 

 

 

 

What are you doin' to me? (heyy)

 

何がしたいの?

 

 

 

 

What are you doin', huh?

 

どうしたいの?

 

 

 

 

(What are you doin', what?)

 

(どうしたいの?)

 

 

 

 

What are you doin' to me?

 

何がしたいの?

 

 

 

 

What are you doin', huh?

 

どうしたいの?

 

 

 

 

(Yeah, you just want ateention)

 

(キミはただ僕の気を引きたいだけなんだね)

 

 

 

 

What are you doin' to me?

 

何がしたいの?

 

 

 

 

(I knew from the start)

 

(最初からわかってたんだ)

 

 

 

 

What are you doin', huh?

 

どうしたいの?

 

 

 

 

(You're just making sure I'm never gettiin' over you)

 

(キミを忘れられなくしたいんだろ?)

 

 

 

 

What are you doin' to me?

 

僕に何がしたいの?

 

 

 

 

What are you doin', huh?

 

どうしたいの?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow