カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Friends~ Justin Bieber

 

 

 

 

楽天、ヤフーショッピングでも売り上げランキング1位常連。ユーザーレビューでも高評価。

 

 

 

 

 

 

 

I was wonderin' bout your mama

 

キミのお母さんについて考えてた

 

 

 

 

Did she get that job she wanted?

 

彼女はしたい仕事をしていたのかな?

 

 

 

 

Sold that car that gave her problems?

 

問題があった車は売れた?

 

 

 

 

I'm just curious 'bout her, honest

 

ただ、彼女に興味があるんだ、正直なところね

 

 

 

 

 

 

 

Girl, you wonderin' why I've been callin'?

 

ねえ、僕がなんで電話して来るのかって考えてる?

 

 

 

 

Like I've got ulterior motives

 

何か隠された意図があるんじゃないのかって

 

 

 

 

No, we didn't end this so good

 

違うんだ、僕達はいい終わり方をしなかったじゃないか

 

 

 

 

But you know we had something so good

 

でも、僕達は最高の時を過ごしたよね

 

 

 

 

I'm wondering, can we still be friends? (ah-ah)

 

思うんだ、まだ僕達は友達でいられるかな?

 

 

 

 

Can we still be friends? (ah-ah)

 

まだ、友達でいいかな?

 

 

 

 

Doesn't have to end (ah-ah)

 

終わらなくてもいいんだ

 

 

 

 

And if it ends, can we be friends?

 

終わったとしても、友達でいられるかな?

 

 

 

 

Can we be friends?

 

僕達は友達でいい?

 

 

 

 

Can we be friends?

 

友達でいいかな?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wonderin' if you got a body

 

キミは誰かと一緒なのかな

 

 

 

 

To hold you tight since left

 

僕と別れてから、キミを強く抱きしめる誰かと

 

 

 

 

Wonderin' if you think about me

 

僕のことを考えてくれてるのかい?

 

 

 

 

Actually, don't answer that

 

でも、答えなくてもいいよ

 

 

 

 

 

 

 

Now you wonderin' why I've been callin'?

 

ねえ、今僕がなんで電話して来るのかって考えてる?

 

 

 

 

Like I've got ulterior motives

 

何か隠された意図があるんじゃないのかって

 

 

 

 

No, we didn't end this so good

 

違うんだ、僕達はいい終わり方をしなかったじゃないか

 

 

 

 

But you know we had something so good

 

でも、僕達は最高の時を過ごしたよね

 

 

 

 

 

 

 

So I'm wondering, can we still be friends? (ah-ah)

 

思うんだ、まだ僕達は友達でいられるかな?

 

 

 

 

Can we still be friends? (ah-ah)

 

まだ、友達でいいかな?

 

 

 

 

Doesn't have to end (ah-ah)

 

終わらなくてもいいんだ

 

 

 

 

And if it ends, can we be friends?

 

終わったとしても、友達でいられるかな?

 

 

 

 

Can we be friends?

 

僕達は友達でいい?

 

 

 

 

And if it ends, can we be friends?

 

もし、終わったとしても友達でいいかな?

 

 

 

 

 

 

 

Now you wonderin' why I've been callin'?

 

ねえ、今僕がなんで電話して来るのかって考えてる?

 

 

 

 

Like I've got ulterior motives

 

何か隠された意図があるんじゃないのかって

 

 

 

 

No, we didn't end this so good

 

違うんだ、僕達はいい終わり方をしなかったじゃないか

 

 

 

 

But you know we had something so good

 

でも、僕達は最高の時を過ごしたよね

 

 

 

 

I'm wondering, can we still be friends? (ah-ah)

 

思うんだ、まだ僕達は友達でいられるかな?

 

 

 

 

Can we still be friends? (ah-ah)

 

まだ、友達でいいかな?

 

 

 

 

Doesn't have to end (ah-ah)

 

終わらなくてもいいんだ

 

 

 

 

And if it ends, can we be friends?

 

もし、終わったとしても、友達でいられるかな?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow