カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~What About Us~ P!nk

 

 

 

 

楽天、ヤフーショッピングでも売り上げランキング1位常連。ユーザーレビューでも高評価。

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We are searchlights, we can see in the dark

 

私達は暗闇に見える照明なの

 

 

 

 

We are rockets, pointed up at the stars

 

星に向けて放たれるロケットで

 

 

 

 

We are billions of beautiful hearts

 

何十億もの美しい心なの

 

 

 

 

And your sold us down the river too far

 

でも、川の遠くまで売られてしまったわ

 

 

 

 

 

 

 

What about us?

 

私達はどうなの?

 

 

 

 

What about all the times you said you had the answer?

 

答えがあるって言ったら?

 

 

 

 

What about us?

 

私達はどうなの?

 

 

 

 

What about all the broken happy ever afters

 

失ったあの幸せは?

 

 

 

 

What about us?

 

私達は?

 

 

 

 

What about all the plans that ended in disasters?

 

めちゃくちゃになってしまったあの計画はどうなるの?

 

 

 

 

What about love? what about trust?

 

愛は?信頼は?

 

 

 

 

What about us?

 

私達はどうなの?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We are problems that want to be solved

 

私達は解決を求めてるのが問題なの

 

 

 

 

We are children that need to be loved

 

愛されなきゃいけない子供達で

 

 

 

 

We were willing, we came when you called

 

私達は期待しているの、あなたが呼ぶから私達は来たのよ

 

 

 

 

But man you fooled us, enough is enough

 

でも、あなたは私達をバカにしたの、もう十分よ

 

 

 

 

 

 

 

What about us?

 

私達はどうなの?

 

 

 

 

What about all the times you said you had the answer?

 

答えがあるって言ったら?

 

 

 

 

What about us?

 

私達はどうなの?

 

 

 

 

What about all the broken happy ever afters

 

失ったあの幸せは?

 

 

 

 

What about us?

 

私達は?

 

 

 

 

What about all the plans that ended in disasters?

 

めちゃくちゃになってしまったあの計画はどうなるの?

 

 

 

 

What about love? what about trust?

 

愛は?信頼は?

 

 

 

 

What about us?

 

私達はどうなの?

 

 

 

 

What about us?

 

私達は?

 

 

 

 

What about all the plans that ended in disasters?

 

めちゃくちゃになってしまったあの計画はどうなるの?

 

 

 

 

What about love? what about trust?

 

愛は?信頼は?

 

 

 

 

What about us?

 

私達はどうなの?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Stick and stones they may break these bones

 

棒や石は骨を折るかもしれないけど

 

 

 

 

But then I'll be ready, are you ready?

 

でも、そうなったら私は準備が出来るの、あなたは?

 

 

 

 

It's the start of us, walking up, come on

 

これが私達の始まり、目を覚まして、さあ

 

 

 

 

Are you ready? I'll be ready

 

準備はいい?私は大丈夫

 

 

 

 

I don't want control, I want to let go

 

支配されるのなんてきらいなの、解放されたい

 

 

 

 

Are you ready? I'll be ready

 

準備はいい?私は大丈夫よ

 

 

 

 

Cause now it's time to let them know

 

だって、今が彼らに知らせるその時だから

 

 

 

 

We are ready

 

私達の準備が整ったって

 

 

 

 

 

 

 

What about us?

 

私達はどうなの?

 

 

 

 

What about all the times you said you had the answer?

 

答えがあるって言ったら?

 

 

 

 

What about us?

 

私達はどうなの?

 

 

 

 

What about all the broken happy ever afters

 

失ったあの幸せは?

 

 

 

 

What about us?

 

私達は?

 

 

 

 

What about all the plans that ended in disasters?

 

めちゃくちゃになってしまったあの計画はどうなるの?

 

 

 

 

What about love? what about trust?

 

愛は?信頼は?

 

 

 

 

What about us?

 

私達はどうなの?

 

 

 

 

 

 

 

What about us?

 

私達はどうなの?

 

 

 

 

What about us?

 

私達は?

 

 

 

 

What about us?

 

私達はどうなの?

 

 

 

 

What about us?

 

私達は?

 

 

 

 

What about us?

 

私達は?

 

 

 

 

What about us?

 

私達はどうなの?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow