カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Slow Motion~ Trey Songz

 

 

  

 

 楽天、ヤフーショッピングでも売り上げランキング1位常連。ユーザーレビューでも高評価

 

 

 

 

 

 

 

I know you got all dressed up for the club

 

キミがクラブに行くために準備したのを僕は知ってる

 

 

 

 

Waiting on them to come pick you up

 

彼らが迎えに来てくれるのを待ってるんだろ?

 

 

 

 

Baby, when I saw ya walking out the door

 

ベイビー、キミがドアから出て行くのを見たとき

 

 

 

 

I just knew ya needed something more

 

もっと何かを必要としてるのがわかったよ

 

 

 

 

Now whip it straight back to the crib

 

今、家に向けて直行で帰ろう

 

 

 

 

Finna give you something that you won't forget

 

キミが忘れられないものをあげよう

 

 

 

 

 

 

 

Baby, I just wanna get you out them clothes

 

ベイビー、キミの服を脱がせたいだけなんだよ

 

 

 

 

I just wanna see you dance in

 

ダンスしているのを見たいんだ

 

 

 

 

Slow motion

 

ゆっくりとね

 

 

 

 

We can take, we can take

 

持ってるよ、僕達は

 

 

 

 

We can take our time, baby

 

僕達だけの時間を

 

 

 

 

In slow motion

 

ゆっくりとね

 

 

 

 

We can take, we can take

 

持ってるよ、僕達は

 

 

 

 

We can take our time, stay here

 

キミがここに残れば僕達だけの時間を

 

 

 

 

In slow motion

 

ゆっくりとね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

So shawty let your hair down, take a sip

 

髪の毛を後ろにして、一杯飲んで

 

 

 

 

Go and put this joint between your lips

 

唇に挟んで

 

 

 

 

Baby, why don't you make yourself comfortable

 

ベイビー、なんでもっとくつろがないんだよ

 

 

 

 

While I go and put this tongue on you

 

舌をキミの中に入れている間に

 

 

 

 

So tell me when you ready

 

準備が出来たら言ってよ

 

 

 

 

I'ma speed it up for you just for a second

 

そしたら一瞬で早めるから

 

 

 

 

Just for a second

 

時間はかからないよ

 

 

 

 

Then I'ma slow it back down and keep it steady

 

その後、ゆっくり始めるから

 

 

 

 

 

 

 

Now that you are out them clothes

 

キミは今、服を着ていない

 

 

 

 

I just wanna see you dance in

 

ダンスしているのを見たいんだ

 

 

 

 

Slow motion

 

ゆっくりとね

 

 

 

 

We can take, we can take

 

持ってるよ、僕達は

 

 

 

 

We can take our time, baby

 

僕達だけの時間を

 

 

 

 

In slow motion

 

ゆっくりとね

 

 

 

 

We can take, we can take

 

持ってるよ、僕達は

 

 

 

 

We can take our time, stay here

 

キミがここに残れば僕達だけの時間を

 

 

 

 

In slow motion

 

ゆっくりとね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oh darling, I just wanna get you out them clothes

 

キミの服を脱がせたいだけなんだよ

 

 

 

 

I just wanna see you dance in

 

ただ、キミがダンスしてるのを見たいだけなんだ

 

 

 

 

Slow motion

 

ゆっくりと

 

 

 

 

We can take, we can take

 

持ってるよ、僕達は

 

 

 

 

We can take our time, baby

 

僕達だけの時間を

 

 

 

 

In slow motion

 

ゆっくりとね

 

 

 

 

 

 

 

We can take, we can take

 

持ってるよ、僕達は

 

 

 

 

We can take our time, stay here

 

キミがここに残れば僕達だけの時間を

 

 

 

 

In slow motion

 

ゆっくりとね

 

 

 

 

We can take, we can take

 

持ってるよ、僕達は

 

 

 

 

We can take our time, baby

 

僕達だけの時間を

 

 

 

 

In slow motion

 

ゆっくりとね

 

 

 

 

We can take, we can take

 

持ってるよ、僕達は

 

 

 

 

We can take our time, stay here

 

キミがここに残れば僕達だけの時間を

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow