カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Don't Judge Me~ Chris Brown

 

 

 

 

 

英語を学習する苦痛からサポートする、1日たった6分【聞くだけ学習】

 

 

 

 

 

 

 

 

I don't wanna go there

 

そこには行きたくないんだ

 

 

 

 

We should never go there

 

行くべきじゃないんだ、僕達は

 

 

 

 

Damn why you wanna go there

 

でも、なんでそこに行きたがるんだい?

 

 

 

 

I guess I gotta go there

 

行かないといけないのは僕の方だよ

 

 

 

 

You're hearing rumors about me

 

周りから聞いてるんだろ

 

 

 

 

And you can't stomach the thought

 

耐えられないはずだ

 

 

 

 

Of someone touchin my body

 

僕と他の女との関係を考えると

 

 

 

 

When you're so close to my heart

 

キミが僕の心に近づいたとき

 

 

 

 

I won't deny what they're sayin'

 

その噂を否定はしないけど

 

 

 

 

Because most of it is true

 

だって、そのほとんどが嘘じゃないから

 

 

 

 

But it was all before I fell for you

 

でも、それはキミと出会う前の話で

 

 

 

 

So please babe

 

だから、お願いだ

 

 

 

 

 

 

 

So please don't judge me

 

僕を責めないでくれ

 

 

 

 

And I won't judge you

 

キミを責めることもしないから

 

 

 

 

Cause it could get ugly

 

だって、醜さで汚れてしまうだろ

 

 

 

 

Before it gets beautiful

 

その美しさを見る前に

 

 

 

 

Please don't judge me

 

だから、僕を責めないでくれ

 

 

 

 

And I won't judge you

 

キミのことも責めないから

 

 

 

 

And if you love me

 

もし、僕のことを愛してくれるのなら

 

 

 

 

Then let it be beautiful

 

美しいままにしておこう

 

 

 

 

 

 

 

Let it be beautiful oh oh

 

美しくさせたいんだ

 

 

 

 

Let it be beautiful

 

醜さなんかで汚れるよりも

 

 

 

 

Let it be beautiful oh oh

 

美しく

 

 

 

 

Let it be beautiful

 

美しくさせたいんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Everything I say right now

 

今から僕が言う言葉は

 

 

 

 

Is gonna be used in another fight

 

いつか争う時にまた言うだろう

 

 

 

 

I been through this so many times

 

もう何度も経験してるから

 

 

 

 

Can we change the subject?

 

僕達は変わるときなのかな?

 

 

 

 

You gonna start askin me questions like

 

キミは僕にこう問いかけるんだ

 

 

 

 

"Was she attractive? Was she an actress?

 

”彼女はそんなに魅力的で女優みたいなの?

 

 

 

 

Baby the fact is..."

 

けど、実際は”

 

 

 

 

You're hearing rumors about me

 

噂は聞いてるだろ

 

 

 

 

And saw some pictures online

 

写真だってネットで見てるだろ

 

 

 

 

Sayin they got you so angry

 

キミはもうウンザリだって言ったね

 

 

 

 

Making you wish you were blind

 

見えない世界に身を落とそうとする

 

 

 

 

Before we start talkin crazy

 

こんな馬鹿げた話しをする前に

 

 

 

 

Sayin some things we'll regret

 

先に起る後悔について話そう

 

 

 

 

Can we just slow it down

 

ゆっくり考えるんだ

 

 

 

 

Brace yourself, you're beautiful

 

深呼吸して、キミは綺麗なんだ

 

 

 

 

So baby

 

ねえ、ベイビー

 

 

 

 

 

 

 

So please don't judge me

 

僕を責めないでくれ

 

 

 

 

And I won't judge you

 

キミを責めることもしないから

 

 

 

 

Cause it could get ugly

 

だって、醜さで汚れてしまうだろ

 

 

 

 

Before it gets beautiful

 

その美しさを見る前に

 

 

 

 

Please don't judge me

 

だから、僕を責めないでくれ

 

 

 

 

And I won't judge you

 

キミのことも責めないから

 

 

 

 

And if you love me

 

もし、僕のことを愛してくれるのなら

 

 

 

 

Then let it be beautiful

 

美しいままにしておこう

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Just let the past, just be the past

 

過去はしまっておこう

 

 

 

 

And focus on things that's gonna make us laugh

 

2人が笑いあえる未来について話すんだ

 

 

 

 

Take me as who I am, not who I was

 

今の僕を見て欲しい、過去の僕ではなく

 

 

 

 

I promise I'll be the one that you can trust

 

約束するよ、キミが信じられるような男になるから

 

 

 

 

 

 

 

So please don't judge me

 

僕を責めないでくれ

 

 

 

 

And I won't judge you

 

キミを責めることもしないから

 

 

 

 

Cause it could get ugly

 

だって、醜さで汚れてしまうだろ

 

 

 

 

Before it gets beautiful

 

その美しさを見る前に

 

 

 

 

Please don't judge me

 

だから、僕を責めないでくれ

 

 

 

 

And I won't judge you

 

キミのことも責めないから

 

 

 

 

And if you love me

 

もし、僕のことを愛してくれるのなら

 

 

 

 

Then let it be beautiful

 

美しいままにしておこう

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ooh let it be beautiful

 

美しいままにしておこう

 

 

 

 

Let it be

 

しておこうよ

 

 

 

 

Let it be beautiful, ay

 

美しいままに

 

 

 

 

Let it be beautiful

 

美しいままにしておくんだ

 

 

 

 

Yeah yeah yeah

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I don't wanna go there, baby

 

そこには行きたくないんだ

 

 

 

 

We should never go there

 

僕達はその先に行くべきじゃないんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow