カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Back at One~ Brian McKnight

 

 

 

 

1日6分!聞くだけで英語が話せる【今すごいスピードで売れてる英会話教材】

 

 

 

 

 

 

 

 

It's undeniable... that we should be together

 

当然だよ、僕達は一緒に居るべきなんだ

 

 

 

 

It's unbelievable how I used to say that I'd fall never

 

信じられないよ、僕は昔、恋になんか落ちる訳ないって言ってたのに

 

 

 

 

The basis you need to know, if you don't know just how I feel

 

僕がどんな気持ちでいるのかを、キミが知っているかが重要なんだ

 

 

 

 

Then let me show you now that I'm for real

 

本気だって言うことを証明するよ

 

 

 

 

If all things in time, time will reveal

 

もしも時間が、時間が証明してくれるなら

 

 

 

 

Yeah

 

 

 

 

 

 

 

 

 

One... you're like a dream come true

 

1.キミは夢のような人だ

 

 

 

 

Two... just wanna be with you

 

2.キミとただ一緒に居たいって思うんだ

 

 

 

 

Three... girl it's plain to see... that your the only one or me

 

3.僕にとって唯一の人なのは明らかなんだ

 

 

 

 

Four... repeat steps one through three

 

4.1.2.3.を繰り返すよ

 

 

 

 

Five... make you fall in love with me

 

5.キミが僕に恋をするように頑張るよ

 

 

 

 

If ever I believe my work is done...then I start

 

もし、その作業が終わったら

 

 

 

 

Back at One (yeah)

 

また1に戻るんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

So incredible... the way things work themselves out

 

すごいよね、物事が色々上手くいくんだ

 

 

 

 

And all emotional, once you know what it's all about babe

 

すべての感情が、僕が言ってる意味が分かるだろ?

 

 

 

 

And undesirable... for us to be apart

 

離れ離れになることなんてお互い望んでないことなんだ

 

 

 

 

Never would of made it very far

 

こんな気持ち、今までにないよ

 

 

 

 

Cause you know you've got the keys to my heart

 

だって、キミが僕の心の鍵を握ってるんだ

 

 

 

 

Cause

 

だって

 

 

 

 

 

 

 

One... you're like a dream come true

 

1.キミは夢のような人だ

 

 

 

 

Two... just wanna be with you

 

2.キミとただ一緒に居たいって思うんだ

 

 

 

 

Three... girl it's plain to see... that your the only one or me

 

3.僕にとって唯一の人なのは明らかなんだ

 

 

 

 

Four... repeat steps one through three

 

4.1.2.3.を繰り返すよ

 

 

 

 

Five... make you fall in love with me

 

5.キミが僕に恋をするように頑張るよ

 

 

 

 

If ever I believe my work is done...then I start

 

もし、その作業が終わったら

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Say farewell to the dark of night... I see the coming of the sun

 

夜の暗闇にお別れを言おう、僕には太陽が輝いているのしか見えないんだ

 

 

 

 

I feel like a little child... whose life has just begun

 

子供みたいな気分だよ、まるで人生が始まったばかりのようで

 

 

 

 

You came and breathed new life

 

キミが現れて、僕の人生に息を吹き込んだ

 

 

 

 

Into this lonely heart of mine

 

僕のこの寂しい心に

 

 

 

 

You threw out the life line... just in the nick of time

 

キミが人生の線を引いてくれた、ちょうど必要な時にね

 

 

 

 

 

 

 

One... you're like a dream come true

 

1.キミは夢のような人だ

 

 

 

 

Two... just wanna be with you

 

2.キミとただ一緒に居たいって思うんだ

 

 

 

 

Three... girl it's plain to see... that your the only one or me

 

3.僕にとって唯一の人なのは明らかなんだ

 

 

 

 

Four... repeat steps one through three

 

4.1.2.3.を繰り返すよ

 

 

 

 

Five... make you fall in love with me

 

5.キミが僕に恋をするように頑張るよ

 

 

 

 

If ever I believe my work is done...then I start

 

もし、その作業が終わったら

 

 

 

 

Then I'll start back at One

 

僕はまた、1に戻るんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow