カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Sweet Dreams~ Andra feat Mara

 

 

 

 

 

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

「諦められない」「もう一度チャレンジしたい」「なんとかしたい」

 

 

 

 

 

 

 

 

Am I alive or did I die?

 

私は生きているの?死んでるの?

 

 

 

 

Did the day just pass me by, saying

 

日々は過ぎ去ったって人は言うけど

 

 

 

 

"Sweet dreams, I gotta go now?"

 

”楽しい夢”の為にもう行かなくちゃ

 

 

 

 

These are the moments when

 

数々の時に、あなたが

 

 

 

 

You wish you could live again, but

 

あなたはもう一度暮らしたいって願ってる、けど

 

 

 

 

Sweet dreams, I gotta go now

 

楽しい夢、の為に行かなくちゃ

 

 

 

 

I can't take this anymore

 

もう私は辛抱出来ないの

 

 

 

 

I want a change in my life

 

私は人生を変えたいの

 

 

 

 

I'm so tired of all these lies

 

もう嘘をつかれるのに疲れたの

 

 

 

 

And so tired of being tired

 

そんなことにばっかに疲れたの

 

 

 

 

So I say "Sweet dreams, I gotta go now"

 

だから私は言うわ”楽しい夢”の為に私は行くわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

This life is only one

 

この人生は一度きりなの

 

 

 

 

Can't turn back, the past has gone saying

 

みんな言うの、過ぎ去った過去には戻れないって

 

 

 

 

 

 

 

"Sweet dreams, I gotta go now"

 

”楽しい夢の為に私は行くわ”

 

 

 

 

These are the moments when

 

数々の時に、あなたが

 

 

 

 

You wish you could live again, but

 

あなたはもう一度暮らしたいって願ってるけど、でも

 

 

 

 

Sweet dreams, I gotta go now

 

楽しい夢の為に、私は行くの

 

 

 

 

I gotta get up, keep on tryin'

 

行かなきゃ、挑戦し続けるの

 

 

 

 

I gotta go find my own way

 

私自身のやり方を見つけるのよ

 

 

 

 

Gotta find the treasure inside me

 

私の心の中にある宝物を見つけるの

 

 

 

 

Tomorrow is a new day

 

明日は新しい日で

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I gotta go

 

もう行かなくちゃ

 

 

 

 

Sweet dreams, I gotta go now

 

楽しい夢の為に、私は行くの

 

 

 

 

I'm not coming back, past is in the past

 

私はもう戻らない、過去は過去だから

 

 

 

 

Sweet dreams, I gotta go now

 

楽しい夢の為に、私は行くの

 

 

 

 

Sweet dreams, I gotta go now

 

楽しい夢の為に、行かなくちゃ

 

 

 

 

 

 

 

 

I gotta go

 

もう行かなくちゃ

 

 

 

 

Sweet dreams, I gotta go now

 

楽しい夢の為に、私は行くの

 

 

 

 

I'm not coming back, past is in the past

 

私はもう戻らない、過去は過去だから

 

 

 

 

Sweet dreams, I gotta go now

 

楽しい夢の為に、私は行くの

 

 

 

 

Sweet dreams, I gotta go now

 

楽しい夢の為に、行かなくちゃ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow