カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Say You Love Me~ Patti Austin

 

 

 

 

 

 

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

英会話に挫折した人、諦めた人が『話せるようになる』英会話音声教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Don't you know that I want to be more than just your friend

 

あなたの友達以上になりたいの、私の気持ち分かってる?

 

 

 

 

Holdin' hands is fine, but I've got better things on my mind

 

手を握ってくれるのは良いんだけど、もっと素敵なものがあると思ってたわ

 

 

 

 

You know it could happen if you'd only see me in a different light

 

私に対する見方を変えれば、それが実現できるわよ

 

 

 

 

Maybe when we finally get together, you will see that I was right

 

また会うことが出来たなら、私の言う通りだったってわかるはずよ

 

 

 

 

 

 

Say you love me, you know that it could be nice

 

私を愛してると言って、それって素敵でしょ

 

 

 

 

If you'd only say you love me, don't treat me like I was nice

 

もし、愛してると言ってくれたら、私のことを虫けらみたいに扱わないでね

 

 

 

 

Please love me, I'll be yours and you'll be mine

 

私を愛して、私はあなたのもので、あなたは私のものよ

 

 

 

 

If you'd only say you love me, baby, things would really work out fine

 

もし、好きだって言ってくれるのなら、すべてがきっと上手くいくわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Don't you know that I want to be more than just your friend

 

あなたの友達以上になりたいの、私の気持ち分かってる?

 

 

 

 

Holdin' hands is fine, but I've got better things on my mind

 

手を握ってくれるのは良いんだけど、もっと素敵なものがあると思ってたわ

 

 

 

 

You know it could happen if you'd only see me in a different light

 

私に対する見方を変えれば、それが実現できるわよ

 

 

 

 

Maybe when we finally get together, you will see that I was right

 

また会うことが出来たなら、私の言う通りだったってわかるはずよ

 

 

 

 

 

 

Say you love me, you know that it could be nice

 

私を愛してると言って、それって素敵でしょ

 

 

 

 

If you'd only say you love me, don't treat me like I was nice

 

もし、愛してると言ってくれたら、私のことを虫けらみたいに扱わないでね

 

 

 

 

Please love me, I'll be yours and you'll be mine

 

私を愛して、私はあなたのもので、あなたは私のものよ

 

 

 

 

If you'd only say you love me, baby, things would really work out fine

 

もし、好きだって言ってくれるのなら、すべてがきっと上手くいくわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Now baby, would you say you love me, you know that it could be nice

 

私を愛してると言って、それって素敵でしょ

 

 

 

 

If you'd only say you love me, don't treat me like I was nice

 

もし、愛してると言ってくれたら、私のことを虫けらみたいに扱わないでね

 

 

 

 

Please love me, I'll be yours and you'll be mine

 

私を愛して、私はあなたのもので、あなたは私のものよ

 

 

 

 

If you'd only say you love me, darlin', things would really work out fine

 

もし、愛してるって言ってくれるなら、すべてがきっと上手くいくわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow