カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~One Night~ Matthew Koma

 

 

 

 

 

 

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

英会話に挫折した人、諦めた人が『話せるようになる』英会話音声教材

 

 

 

 

 

 

 

 

You think you're the new sexy

 

キミは自分のことをセクシーだと思ってる

 

 

 

 

In a white Mercedes that bends me to the grave

 

キミの白いベンツは僕をお墓へと向かわせるんだ

 

 

 

 

You make casual messy

 

キミは周りが汚くても平気だ

 

 

 

 

And all materials posses you like a slave

 

それは周りがキミの奴隷みたいになってるから

 

 

 

 

You're custom made

 

キミは誰かのお願いを聞いて作られたんだ

 

 

 

 

Don't take this swim, for more than it is

 

これ以上僕の気持ちを泳がせないでくれよ

 

 

 

 

It's one night, one night, one night

 

あの日の、あの夜のこと出来事だったんだ

 

 

 

 

 

 

 

Chew my love, under your tongue

 

僕の愛をキミの舌と絡ませてくれ

 

 

 

 

Like it's your bubble gum, you're blowing bubbles

 

まるでキミが噛んでる風船ガムみたいに

 

 

 

 

Till the taste is gone

 

その味がなくなるまで

 

 

 

 

You're coming over for the night

 

そして、キミは次の夜を待ってるんだ

 

 

 

 

Just one night, one night, one night

 

あの日の、あの夜の出来事だったんだ

 

 

 

 

Chew my love, under your tongue

 

僕の愛をキミの舌と絡ませてくれ

 

 

 

 

Like it's your bubble gum, you're blowing bubbles

 

まるでキミが噛んでる風船ガムみたいに

 

 

 

 

Till the taste is gone

 

その味がなくなるまで

 

 

 

 

You're coming over for the night

 

そして、キミは次の夜を待ってるんだ

 

 

 

 

Just one night, one night, one night

 

あの日の、あの夜の出来事だったんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Conversation is violent

 

暴力的な会話だね

 

 

 

 

Baby you're too digital, arbitrated physical

 

ベイビー、キミはまるで機械みたいだよ

 

 

 

 

But keep me under your ceilling

 

でも、僕はキミの元に居続けるよ

 

 

 

 

Cause your concrete shipping in, crumbling like grease on me, oh no

 

だって、キミの固まった体はとても弱くて、僕のせいで砕けちゃうからね

 

 

 

 

Don't take this swim, for more than it is

 

これ以上、僕の気持ちを泳がせないでくれ

 

 

 

 

It's one night, one night, one night

 

あの日の、あの夜の出来事なんだ

 

 

 

 

 

 

 

Chew my love, under your tongue

 

僕の愛をキミの舌と絡ませてくれ

 

 

 

 

Like it's your bubble gum, you're blowing bubbles

 

まるでキミが噛んでる風船ガムみたいに

 

 

 

 

Till the taste is gone

 

その味がなくなるまで

 

 

 

 

You're coming over for the night

 

そして、キミは次の夜を待ってるんだ

 

 

 

 

Just one night, one night, one night

 

あの日の、あの夜の出来事だったんだ

 

 

 

 

Chew my love, under your tongue

 

僕の愛をキミの舌と絡ませてくれ

 

 

 

 

Like it's your bubble gum, you're blowing bubbles

 

まるでキミが噛んでる風船ガムみたいに

 

 

 

 

Till the taste is gone

 

その味がなくなるまで

 

 

 

 

You're coming over for the night

 

そして、キミは次の夜を待ってるんだ

 

 

 

 

Just one night, one night, one night

 

あの日の、あの夜の出来事だったんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Now, I'll pull you in close

 

今、僕はキミの横にいる

 

 

 

 

It's a sweet and sour high

 

甘くて、酸っぱい匂いがするんだ

 

 

 

 

When you promise not to try

 

キミがもうやらないって約束した時

 

 

 

 

If I promise that I'd lie

 

僕は嘘をついたんだ

 

 

 

 

We can drink the punch for this one last time

 

僕達は最後の時間に2人で乾杯して飲んだんだ

 

 

 

 

Just one more last time

 

だから、もう一回だけ楽しもうよ

 

 

 

 

 

 

 

Chew my love, under your tongue

 

僕の愛をキミの舌と絡ませてくれ

 

 

 

 

Like it's your bubble gum, you're blowing bubbles

 

まるでキミが噛んでる風船ガムみたいに

 

 

 

 

Till the taste is gone

 

その味がなくなるまで

 

 

 

 

You're coming over for the night

 

そして、キミは次の夜を待ってるんだ

 

 

 

 

Just one night, one night, one night

 

あの日の、あの夜の出来事だったんだ

 

 

 

 

 

 

 

Chew my love, under your tongue

 

僕の愛をキミの舌と絡ませてくれ

 

 

 

 

Like it's your bubble gum, you're blowing bubbles

 

まるでキミが噛んでる風船ガムみたいに

 

 

 

 

Till the taste is gone

 

その味がなくなるまで

 

 

 

 

You're coming over for the night

 

そして、キミは次の夜を待ってるんだ

 

 

 

 

Just one night, one night, one night

 

あの日の、あの夜の出来事だったんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Just spit me out when it becomes more than fun

 

もっと楽しい気分になったら僕を吐き出してよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow