カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~All The Way~ Timeflies

 

 

 

 

 

 

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

楽天、ヤフーショッピングでも売り上げランキング1位常連。ユーザーレビューでも高評価

 

 

 

 

 

 

 

First time I saw you, I knew right away

 

キミと初めて会ったとき、すぐに決めた

 

 

 

 

Made up my mind, you would be mine someday

 

いつかキミを僕のものにするって

 

 

 

 

You know I need you, so don't turn away

 

僕はキミのことが必要なんだよ、だから僕のことを見てくれ

 

 

 

 

'Cause at the end of the day, I'll be alright

 

だって、一日が終わるとき、僕はキミのおかげでいい気分になれるんだから

 

 

 

 

Still I'm praying that you'll change your mind

 

僕はまだ祈りつづけてるんだ、キミの気が変わるようにって

 

 

 

 

I'll be okay

 

きっと大丈夫だよ

 

 

 

 

'Cause you'll come around eventually

 

だって、キミはきっと僕に振り向いてくれるから、いつかは

 

 

 

 

 

 

 

Hey-hey-hey

 

 

 

 

 

 

When I love someone, I'm loving all the way

 

誰かを愛するとき、どこまでだって愛するよ

 

 

 

 

Hey-hey-hey

 

 

 

 

 

 

You know I'm the one to take you all the way

 

僕がキミを連れて行ってあげるから、どこまでもね

 

 

 

 

Hey-hey-hey

 

 

 

 

 

 

Hey-hey-hey

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I know you hold back but just let it go

 

キミは遠慮してる、でもそんなこと忘れて

 

 

 

 

'Cause I just won't stand to watch you walk alone

 

だって、キミが独りで歩いてるのを見てなんていられないんだ

 

 

 

 

Don't be afraid, you're not on your own

 

怖がらないでね、キミは独りじゃないから

 

 

 

 

As long as you know we'll be alright

 

僕達はきっとうまくやっていけるさ

 

 

 

 

 

 

 

Still I'm praying that you'll change your mind

 

僕はまだ祈りつづけてるんだ、キミの気が変わるようにって

 

 

 

 

I'll be okay

 

きっと大丈夫だよ

 

 

 

 

'Cause you'll come around eventually

 

だって、キミはきっと僕に振り向いてくれるから、いつかは

 

 

 

 

 

 

 

Hey-hey-hey

 

 

 

 

 

 

When I love someone, I'm loving all the way

 

誰かを愛するとき、どこまでだって愛するよ

 

 

 

 

Hey-hey-hey

 

 

 

 

 

 

You know I'm the one to take you all the way

 

僕がキミを連れて行ってあげるから、どこまでもね

 

 

 

 

Hey-hey-hey

 

 

 

 

 

 

Hey-hey-hey

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Oh oh ooh oh oh ooh)

 

 

 

 

 

 

(Oh oh ooh oh oh ooh)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I told you 

 

言ったよね

 

 

 

 

When I love someone, I love them all the way

 

愛した人のことは、どこまでもずっと愛すんだ

 

 

 

 

Hey-hey-hey

 

 

 

 

 

 

You know I'm the one to take all the way

 

キミをどこまでも連れて行くのは僕なんだ

 

 

 

 

 

 

 

 Hey-hey-hey

 

 

 

 

 

 

When I love someone, I'm loving all the way

 

誰かを愛するとき、どこまでだって愛するよ

 

 

 

 

Hey-hey-hey

 

 

 

 

 

 

You know I'm the one to take you all the way

 

僕がキミを連れて行ってあげるから、どこまでもね

 

 

 

 

Hey-hey-hey

 

 

 

 

 

 

Hey-hey-hey

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Oh oh ooh oh oh ooh)

 

 

 

 

 

 

(Oh oh ooh oh oh ooh)

 
 
 
 
 
 

You know I'm the one to take you all the way

 

僕がキミを連れて行くよ、どこまでも

 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
 
 
 
See You Tomorrow