カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Rich Love~ One Republic feat Seeb

 

 

 

 

 

 

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

瞬時に「言いたいこと」が英語で言えるようになる英語脳を実現します

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I remember talking and drinking what we could find 

 

覚えてるんだ、2人で飲んでこれから先、何を探すのかを話したんだ

 

 

 

 

Burnin' all those candles and stayin' up through the night

 

ロウソクを燃やして、長い夜を過ごしたんだ

 

 

 

 

We'd make reservations for the places we know we'd never try

 

僕達は知ってる、まだ行ったことがない店を予約したんだ

 

 

 

 

But then oh, we found some rich love

 

そして、僕達は幸せな愛を見つけたんだ

 

 

 

 

I remember feeling broke as a bottle of wine

 

覚えてるよ、ワインのボトルを割った時に何を感じたのかを

 

 

 

 

I didn't move to the city to count all my pennies and worship the Hollywood sign

 

僕は持ってるすべてのお金を数えてハリウッドの看板に行ったんだ

 

 

 

 

She'd say, "Hey man, nice to meet you"

 

彼女は言ったんだ ”こんにちは!会えて光栄よ!”

 

 

 

 

But she'd take it in one last time

 

でも、彼女はこれが僕達にとっての最後の時間だとわかってたんだ

 

 

 

 

And I know, cause I found some fake love

 

そして僕は分かったんだ、僕は偽りの愛を探してたって

 

 

 

 

 

 

 

Ooh, broke as a bottle of wine

 

ワインのボトルを割ったように崩れていった

 

 

 

 

Ooh, but drink with you all damn night

 

キミと一緒にあの夜を過ごしたんだ

 

 

 

 

Ooh, I'm not trying to trade love

 

僕は彼女を好きになろうとも、愛されようとも思ってなかった

 

 

 

 

Cause if we don't find money

 

だって、もし僕達が裕福な暮らしをしてなかったら

 

 

 

 

Then what we got honey is just enough

 

僕達は大切な人を見つけただけで十分だったんだ

 

 

 

 

We got some rich love

 

僕達は幸せな愛を手に入れたんだ

 

 

 

 

 

 

 

She'd say, "hey man"

 

彼女は言ったんだ ”こんにちは”

 

 

 

 

She 'd say, "hey man, nice to meet you"

 

彼女は言ったんだ ”やあ!会えて嬉しいわ”って

 

 

 

 

She's say, "hey man, nice to meet you"

 

彼女は言ったんだ ”やあ!会えて嬉しいわ”って

 

 

 

 

But she'd take it in one last time and I know

 

でも、僕はわかってる、彼女はこれが最後の僕達にとっての最後の時間だって

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Do you remember dancing?

 

一緒に踊ったのを覚えてる?

 

 

 

 

The parties out in the yard?

 

庭でやったパーティーだったよね?

 

 

 

 

We would piss off the neighbors

 

僕達はきっと隣の人を怒らせてたよね

 

 

 

 

They'd eventually call the cops

 

お隣さんは結局警察に電話を掛けたし

 

 

 

 

And I was saving up for something, hoping life would finally start

 

そして、僕は人生をもう一度始めるためにお金を貯めたんだ

 

 

 

 

Cause oh, we had some new love

 

だって、僕達は新しい愛を手に入れたんだ

 

 

 

 

 

 

 

Ooh, broke as a bottle of wine

 

ワインのボトルを割ったように崩れていった

 

 

 

 

Ooh, but drink with you all damn night

 

キミと一緒にあの夜を過ごしたんだ

 

 

 

 

Ooh, broke as a bottle of wine

 

ワインのボトルを割ったように崩れていった

 

 

 

 

Cause if we don't find money

 

だって、もし僕達が裕福な暮らしをしてなかったら

 

 

 

 

Then what we got honey lifts it up

 

僕達は大切な人を見つけて、最高の気分になるんだよ

 

 

 

 

We got some rich love

 

僕達は幸せな愛を手に入れたんだ

 

 

 

 

 

 

 

She'd say, "hey man"

 

彼女は言ったんだ ”こんにちは”

 

 

 

 

She 'd say, "hey man, nice to meet you"

 

彼女は言ったんだ ”やあ!会えて嬉しいわ”って

 

 

 

 

She's say, "hey man, nice to meet you"

 

彼女は言ったんだ ”やあ!会えて嬉しいわ”って

 

 

 

 

But she'd take it in one last time and I know

 

でも、僕はわかってる、彼女はこれが最後の僕達にとっての最後の時間だって

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We're broke as a bottle of wine

 

僕達はワインのボトルを割ったように崩れていったんだ

 

 

 

 

Oh, we're broke as a bottle of wine

 

僕達はワインのボトルを割ったように崩れていった

 

 

 

 

Said, we're broke as a bottle of wine

 

言ったんだ、僕達がワインのボトルを割ったんだ

 

 

 

 

We're broke as a bottle of wine

 

僕達はワインのボトルを割ったように崩れていったんだ

 
 
 
 

Broke as a bottle of wine

 

ワインのボトルを割ったんだ

 
 
 
 

We're broke as a bottle of wine

 

僕達はワインのボトルを割ったように崩れていったんだ

 
 
 
 

Cause if we don't find money

 

だって、もし僕達が裕福な暮らしをしてなかったら

 

 

 

 

Then what we got honey lifts it up

 

僕達は大切な人を見つけて、最高の気分になるんだよ

 

 

 

 

We got some rich love

 

僕達は幸せな愛を手に入れたんだ

 

 

 

 

 

 

 

She'd say, "hey man"

 

彼女は言ったんだ ”こんにちは”

 

 

 

 

She 'd say, "hey man, nice to meet you"

 

彼女は言ったんだ ”やあ!会えて嬉しいわ”って

 

 

 

 

We're broke as a bottle of wine

 

僕達はワインのボトルを割ったように崩れていったんだ

 

 

 

 

We're broke as a bottle of wine

 

僕達はワインのボトルを割ったように崩れていったんだ

 

 

 

 

Cause if we don't find money

 

だって、もし僕達が裕福な暮らしをしてなかったら

 

 

 

 

Then what we got honey lifts it up

 

僕達は大切な人を見つけて、最高の気分になるんだよ

 

 

 

 

We got some rich love

 

僕達は幸せな愛を手に入れたんだ

 

 

 

 

 

 

 

We're broke as a bottle of wine

 

僕達はワインのボトルを割ったように崩れていったんだ

 
 
 
 

Broke as a bottle of wine

 

ワインのボトルを割ったんだ

 
 
 
 

We're broke as a bottle of wine, bottle of wine

 

僕達はワインのボトルを割ったように崩れていったんだ、ボトルを割ったように

 
 
 
 

We're broke as a bottle of wine

 

僕達はワインのボトルを割ったように崩れた

 

 

 

 

We're broke as a bottle of wine

 

僕達はワインのボトルを割ったように崩れていったんだ

 

 

 

 

Cause if we don't find money

 

だって、もし僕達が裕福な暮らしをしてなかったら

 

 

 

 

Then what we got honey lifts it up

 

僕達は大切な人を見つけて、最高の気分になるんだよ

 

 

 

 

We got some rich love

 

僕達は幸せな愛を手に入れたんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow