カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Team~ Krewella

 

 

 

 

 

 

楽天、ヤフーショッピングでも売り上げランキング1位常連。ユーザーレビューでも高評価

 

 

 

 

 

 

 

Last night, I saw the fear and the fire burn in your eyes

 

昨日の夜、あなたの目に恐れと燃え上がる炎を見たの

 

 

 

 

The way you were looking at me like a deer in headlights

 

その私を見る目は、まるで夜道でヘッドライトに照らされる鹿みたい

 

 

 

 

Didn't they tell you to not bring a knife to a gunfight, ah

 

銃の打ち合いにナイフを持って来いって言われなかったの?

 

 

 

 

 

 

 

I ain't givin' up, I ain't givin' in

 

私は諦めるつもりはないの、降参するつもりもない

 

 

 

 

(I ain't givin' up, I ain't givin' in)

 

(諦めるつもりもないし、降参もしないの)

 

 

 

 

I don't need a crown to know I'm King

 

自分が王様だって知るのに王冠はいらないの

 

 

 

 

(I don't need a crown to know I'm King)

 

(王様だって知るのに王冠はいらない)

 

 

 

 

I ain't givin' up, I ain't givin' in

 

私は諦めるつもりはないし、降参するつもりもないの

 

 

 

 

I don't need your love, I don't need nothing

 

あなたの愛は必要ない、何もいらないの

 

 

 

 

Go do y'all, Imma do me

 

好きにやって、私もそうするから

 

 

 

 

Don't give a fuck if you ain't on my team

 

あなたが私の仲間じゃないとか、どうでもいいから

 

 

 

 

Go do y'all, (Imma do me) go do y'all

 

好きにして、私もそうするから

 

 

 

 

Don't give a fuck if you ain't on my team

 

あなたが私の仲間じゃないとか、どうでもいいの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cloud 9

 

最高なの

 

 

 

 

I caught a vibe and a fever you know money can't buy

 

お金じゃ買えないヴァイブを、情熱を手に入れたの

 

 

 

 

Going all in no bullshit 'cause I'm here for a good time

 

だって、楽しむためにここに居るの、クソみたいなことに手は出さないから

 

 

 

 

Didn't they tell you the view ain't as good from the sidelines, ah

 

この景色って外側からじゃわからないって言われなかった?

 

 

 

 

 

 

 

I ain't givin' up, I ain't givin' in

 

私は諦めるつもりはないの、降参するつもりもない

 

 

 

 

(I ain't givin' up, I ain't givin' in)

 

(諦めるつもりもないし、降参もしないの)

 

 

 

 

I don't need a crown to know I'm King

 

自分が王様だって知るのに王冠はいらないの

 

 

 

 

(I don't need a crown to know I'm King)

 

(王様だって知るのに王冠はいらない)

 

 

 

 

I ain't givin' up, I ain't givin' in

 

私は諦めるつもりはないし、降参するつもりもないの

 

 

 

 

I don't need your love, I don't need nothing

 

あなたの愛は必要ない、何もいらないの

 

 

 

 

Go do y'all, Imma do me

 

好きにやって、私もそうするから

 

 

 

 

Don't give a fuck if you ain't on my team

 

あなたが私の仲間じゃないとか、どうでもいいから

 

 

 

 

Go do y'all, (Imma do me) go do y'all

 

好きにして、私もそうするから

 

 

 

 

Don't give a fuck if you ain't on my team

 

あなたが私の仲間じゃないとか、どうでもいいの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I don't know about you but I'm feeling fine 

 

あなたのことはよく知らないけど、私は気分が良いの

 

 

 

 

'Cause all I need in this are a few good ride or dies

 

だって、私がこの人生で求めてるのは”乗るか死ぬ”ってことだけ

 

 

 

 

I don't know about you but I'm feeling fine 

 

あなたのことはよく知らないけど、私は気分が良いの

 

 

 

 

Go do y'all, Imma do me

 

好きにして、私もそうするから

 

 

 

 

Don't give a fuck if you ain't on my team (team)

 

あなたが私の仲間じゃないとか、どうでもいいのよ

 

 

 

 

 

 

 

Go do y'all, Imma do me Go do y'all, Imma do me

 

好きにして、私もそうする

 

 

 

 

Don't give a fuck if you ain't on my team 

 

あなたが私の仲間じゃないとか、どうでもいいから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I don't know about you but I'm feeling fine 

 

あなたのことはよく知らないけど、私は気分が良いの

 

 

 

 

'Cause all I need in this are a few good ride or dies

 

だって、私がこの人生で求めてるのは”乗るか死ぬ”ってことだけ

 

 

 

 

I don't know about you but I'm feeling fine 

 

あなたのことはよく知らないけど、私は気分が良いの

 

 

 

 

Go do y'all, Imma do me

 

好きにして、私もそうするから

 

 

 

 

Don't give a fuck if you ain't on my team 

 

あなたが私の仲間じゃないとか、どうでもいいの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow