カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Shout Out To My Ex~ Little Mix

 

 

 

 

 

英会話に挫折した人、諦めた人が『話せるようになる』英会話音声教材

 

 

 

 

 

 

 

 

This is a shout out to my ex

 

これは元カレへのメッセージ

 

 

 

 

Heard he in love with some other chick

 

他の女と仲良くやってるって聞いたから

 

 

 

 

Yeah yeah, that hurt me, I'll admit

 

ええ、傷ついたわ、認めるわよ

 

 

 

 

Forget that boy, I'm over it

 

あんな奴は忘れるわ、もう吹っ切れてるし

 

 

 

 

I hope she gettin' better sex

 

新しい彼女と気持ちいいことが出来てればいいわね

 

 

 

 

Hope she ain't fakin' it like I did, babe

 

私みたいに感じてるフリしてなければいいけど、ベイビー

 

 

 

 

Took four long years to call it quits

 

終わらせるのに4年もかかった

 

 

 

 

Forget that boy, I'm over it

 

あんな男は忘れるわ、もう吹っ切れてるし

 

 

 

 

Guess I should say thank you

 

あなたに感謝すべきかもね

 

 

 

 

For the "hate yous" and the tattoos

 

「キミは最低だ」って言われたことやタトゥーにも

 

 

 

 

Oh baby, I'm cool by the way

 

ベイビー、私は全然大丈夫だから

 

 

 

 

Ain't sure I loved you anyway

 

あなたのことをホントに愛してたかわからないの

 

 

 

 

Go "head, babe, I'mma live my life, my life, yeah

 

さあ、どうぞ、私は私の人生を生きるわ

 

 

 

 

 

 

 

Shout out to my ex, you're really quite the man

 

元カレへ、あなたって本当にたいした男よね

 

 

 

 

You made my heart break and that made me who I am

 

私を傷つけて、でもおかげで私は私らしく生きられるけど

 

 

 

 

Here's to my ex, hey, look at me now

 

元カレへ、今の私を見て

 

 

 

 

Well, I, I'm all the way up

 

うん、私は絶好調よ

 

 

 

 

I swear you'll never bring me down

 

だから、あなたのことで落ち込むようなことは絶対ないって誓うわ

 

 

 

 

Shout out to my ex, you're really quite man

 

元カレへ、あなたって本当にたいした男ね

 

 

 

 

You made my heart break and that made me who I am

 

私を傷つけて、でもおかげで私は私らしく生きられる

 

 

 

 

Here's to my ex, hey, look at me now

 

元カレへ、今の私を見て

 

 

 

 

Well, I'm, I'm all the way up

 

そうね、私は絶好調よ

 

 

 

 

I swear you'll never, you'll never bring me down

 

だから、あなたのことで落ち込むようなことは絶対ないって誓うわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oh, I deleted all your pics

 

あなたの写真は全部消したの

 

 

 

 

Then blocked your number from my phone

 

あなたの番号もブロックしたわ

 

 

 

 

Yeah yeah, you took all you could get

 

だって、あなたは何もかも持って言ったからね

 

 

 

 

But you ain't getting this love no more

 

でも、私の愛をこれ以上持っていくことはできないの

 

 

 

 

'Cause now I'm living so legit

 

だって、私は今最高の人生を生きてるから

 

 

 

 

Even though you broke my heart in two, baby

 

あなたに私のハートを真っ二つに割られちゃったけど

 

 

 

 

But I snapped right back, I'm so brand new, baby

 

でも、すぐに元通り、もうすっかり新しい私よ

 

 

 

 

Boy, read my lips, I'm over you, over you, uh

 

ねえ、私の唇の動き分かる?あなたのことは吹っ切れたの

 

 

 

 

Guess I should say thank you

 

あなたに感謝すべきかもね

 

 

 

 

For the "hate yous" and the tattoos

 

「キミは最低だ」って言われたことやタトゥーにも

 

 

 

 

Oh baby, I'm cool by the way

 

ベイビー、私は全然大丈夫だから

 

 

 

 

Ain't sure I loved you anyway

 

あなたのことをホントに愛してたかわからないの

 

 

 

 

Go "head, babe, I'mma live my life, my life, yeah

 

さあ、どうぞ、私は私の人生を生きるわ

 

 

 

 

 

 

 

Shout out to my ex, you're really quite the man

 

元カレへ、あなたって本当にたいした男よね

 

 

 

 

You made my heart break and that made me who I am

 

私を傷つけて、でもおかげで私は私らしく生きられるけど

 

 

 

 

Here's to my ex, hey, look at me now

 

元カレへ、今の私を見て

 

 

 

 

Well, I, I'm all the way up

 

うん、私は絶好調よ

 

 

 

 

I swear you'll never bring me down

 

だから、あなたのことで落ち込むようなことは絶対ないって誓うわ

 

 

 

 

Shout out to my ex, you're really quite man

 

元カレへ、あなたって本当にたいした男ね

 

 

 

 

You made my heart break and that made me who I am

 

私を傷つけて、でもおかげで私は私らしく生きられる

 

 

 

 

Here's to my ex, hey, look at me now

 

元カレへ、今の私を見て

 

 

 

 

Well, I'm, I'm all the way up

 

そうね、私は絶好調よ

 

 

 

 

I swear you'll never, you'll never bring me down

 

だから、あなたのことで落ち込むようなことは絶対ないって誓うわ

 

 

 

 

You'll never bring me down

 

あなたのことで落ち込むようなことは絶対ない

 

 

 

 

You'll never bring me down, yeah

 

あなたのことで落ち込むようなことは絶対ないの

 

 

 

 

 

 

 

Shout out to my ex, you're really quite man

 

元カレへ、あなたって本当にたいした男ね

 

 

 

 

You made my heart break and that made me who I am

 

私を傷つけて、でもおかげで私は私らしく生きられる

 

 

 

 

Here's to my ex, hey, look at me now

 

元カレへ、今の私を見て

 

 

 

 

Well, I'm, I'm all the way up

 

そうね、私は絶好調よ

 

 

 

 

I swear you'll never, you'll never bring me down

 

だから、あなたのことで落ち込むようなことは絶対ないって誓うわ

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Shout out to my ex, you're really quite the man

 

元カレへ、あなたって本当にたいした男よね

 

 

 

 

(You're quite the man)

 

(ホントたいした男)

 

 

 

 

You made my heart break and that made me who I am

 

私を傷つけて、でもおかげで私は私らしく生きられるけど

 

 

 

 

Here's to my ex, hey, look at me now

 

元カレへ、今の私を見て

 

 

 

 

Well, I, I'm all the way up, I swear you'll never bring me down

 

私は絶好調よ、あなたのことで落ち込むようなことは絶対ないって誓うわ

 

 

 

 

(You'll never bring me down)

 

(あなたには絶対傷つけられないから)

 

 

 

 

Shout out to my ex, you're really quite man

 

元カレへ、あなたって本当にたいした男ね

 

 

 

 

 

You made my heart break and that made me who I am

 

私を傷つけて、でもおかげで私は私らしく生きられる

 

 

 

 

Here's to my ex, hey, look at me now

 

元カレへ、今の私を見て

 

 

 

 

(Won't you just look at me now)

 

(今の私を見たくないの?)

 

 

 

 

Well, I, I'm all the way up

 

そうね、私は絶好調

 

 

 

 

I swear you'll never, you'll never bring me down

 

だから、あなたのことで落ち込むようなことは絶対ないって誓えるわ

 

 

 

 

You'll never bring me down

 

あなたのことで落ち込むようなことは絶対ない

 

 

 

 

 

 

 

You'll never bring me down

 

あなたのことで落ち込むようなことは絶対ないの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow