カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~So Good~ Zara Larsson

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

So good, so good, so good, so good

 

その調子よ

 

 

 

 

You know my love is

 

あなたは良く分かってる

 

 

 

 

So good, so good, so good, so good

 

そう、その調子よ

 

 

 

 

You know my love is

 

あなたの愛を感じるわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

My love is more potent than anything in the cup that you're holdin'

 

私の愛はどのカップルよりも強いの

 

 

 

 

One little taste will have you open

 

少しの隠し味が効いてるの

 

 

 

 

Aye, I know you want some, you want some

 

そう、私達のことを良く知り過ぎてるからから

 

 

 

 

Too strong, no limits

 

思いは強くて、留まる所がないの

 

 

 

 

It's not official, so take your time with it

 

時間なんか長くてもいいの

 

 

 

 

It go straight to your head, control your mind with it

 

私があなたをコントロールするから

 

 

 

 

Aye, I know you want some, you want some

 

そう、あなたをもっと知りたいの

 

 

 

 

You know that I'm the only one that gets you higher

 

私をハイにさせてくれる唯一のアナタ

 

 

 

 

Gets you higher, babe

 

私をハイにするの

 

 

 

 

And you ain't gotta worry 'cause you know I got it

 

だから、心配なんてしてないわ

 

 

 

 

 

Know I got it, babe

 

あなたの愛を感じるから

 

 

 

 

 

 

 

You be, stuck on it 'cause my love so good

 

あなたが困ってたら、私が助けてあげる

 

 

 

 

So you, keep comin' back to get some more

 

何度でも立ち上がるの

 

 

 

 

Got you in your feelings, all emotional

 

あなたの気持ち全部が

 

 

 

 

My love, my love

 

私への愛なの

 

 

 

 

So good, so good, so good, so good

 

そうよ、その調子

 

 

 

 

You know my love is

 

あなたは良く分かってるわ

 

 

 

 

So good, so good, so good, so good

 

そうそう、その調子

 

 

 

 

You know my love is

 

私の愛を、あなたは分かってる

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

My love, ain't running out

 

愛は無くならないの

 

 

 

 

Got a endless supply, there'll never be a drought

 

無限に供給されて、決して無くならない

 

 

 

 

I put you to sleep, you'll never leave your house

 

どっちかが寝ても、家は離れない

 

 

 

 

Aye, I know you want, know you want some

 

そう、そういう所が大事なのよ

 

 

 

 

You know that I'm the only one that gets you higher

 

私をハイにさせてくれる唯一のアナタ

 

 

 

 

Gets you higher, babe

 

私をハイにするの

 

 

 

 

And you ain't gotta worry 'cause you know I got it

 

だから、心配なんてしてないわ

 

 

 

 

 

Know I got it, babe

 

あなたの愛を感じるから

 

 

 

 

 

 

 

You be, stuck on it 'cause my love so good

 

あなたが困ってたら、私が助けてあげる

 

 

 

 

So you, keep comin' back to get some more

 

何度でも立ち上がるの

 

 

 

 

Got you in your feelings, all emotional

 

あなたの気持ち全部が

 

 

 

 

My love, my love

 

私への愛なの

 

 

 

 

So good, so good, so good, so good

 

そうよ、その調子

 

 

 

 

You know my love is

 

あなたは良く分かってるわ

 

 

 

 

So good, so good, so good, so good

 

そうそう、その調子

 

 

 

 

You know my love is

 

私の愛を、あなたは分かってる

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Girl, your love so good, girl

 

キミの愛はチョー良いよ

 

 

 

 

Got me comin' back for seconds, what's good, girl?

 

俺の何が欲しいんだい?何が良いんだ?

 

 

 

 

Got me clearin' out my schedule, tryna link up

 

俺のスケジュールはキミのために白いままなんだ

 

 

 

 

Girl you know you 'bout to get that thang beat up

 

キミと会えるとそれだけで十分さ

 

 

 

 

When I pull up, you know what I came for

 

会えなくったって次を思えば乗り越えられる

 

 

 

 

Dolla lay the pipe, keep some dope P for you

 

俺にとってキミはクスリのようだよ

 

 

 

 

Put your body straight to sleep

 

キミは俺と一緒に寝て

 

 

 

 

I got you wakin' up thankin' me

 

俺を起こしてくれるんだ

 

 

 

 

 

 

 

You be, stuck on it 'cause my love so good

 

あなたが困ってたら

 

 

 

 

You got me stuck on that, your love so good

 

私が治してあげるから

 

 

 

 

So you, keep comin' back to get some more

 

だから、何度でも立ち上がるのよ

 

 

 

 

Got you in your feelings, all emotional

 

あなたの気持ち全部が

 

 

 

 

Oooh yeah

 

 

 

 

 

 

My love, my love

 

私への愛なの

 

 

 

 

My love

 

私への愛なの

 

 

 

 

So good, so good, so good, so good

 

そうよ、その調子

 

 

 

 

So good

 

いいわ

 

 

 

 

You know my love is

 

私の愛を、あなたは良く分かってる

 

 

 

 

Yeah

 

 

 

 

 

 

So good, so good, so good, so good

 

そうそう、その調子

 

 

 

 

You know my love is

 

あなたをもっと感じたいの

 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
 
 
 
See You Tomorrow