カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Is That For Me~ Alesso feat Anitta

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Is that for me?

 

それは私のため?

 

 

 

 

Ooh, come a little bit closer

 

ねえ、少しだけ近くに来て

 

 

 

 

Come and get a little piece of mine, yeah

 

私の1かけらを取りに来てよ

 

 

 

 

Let me take over

 

私を受け継いで

 

 

 

 

Nothing wrong with feeling right

 

正しいと感じるのなら間違いじゃないわ

 

 

 

 

I know, but be selfish

 

自分でも分かってるけど、自分勝手なの

 

 

 

 

It's getting late, look at the time

 

もう遅い、こんな時間

 

 

 

 

Been thinking about it all day

 

1日中考えてたの

 

 

 

 

What we're gonna do about it tonight

 

今夜、私達は何をするのかを

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Up against the wall, up against the wall

 

壁にぶつかってる

 

 

 

 

No holding back now

 

引き止めない

 

 

 

 

No tearing up now

 

引き裂かない

 

 

 

 

No turning back now

 

後戻りはできないの

 

 

 

 

Catching feelings now, catching feelings now

 

感じるわ、今感じてるの

 

 

 

 

Let's go away now

 

何処かに行きましょう

 

 

 

 

Oh, see what it taste now

 

ねえ、どんな感じなのかは分かる

 

 

 

 

Wanna know now

 

知りたいの

 

 

 

 

Is that for me?

 

それって私のため?

 

 

 

 

Is that for me?

 

それって私のため?

 

 

 

 

Is that for me?

 

それって私のため?

 

 

 

 

Ooh, let me back up on it

 

ねえ、やめようよ

 

 

 

 

Hold on we're going for a ride, yeah

 

掴まってて

 

 

 

 

Ready? know you want it

 

準備はいい?あなたの欲しいものは分かってる

 

 

 

 

Know you wanna take all my time

 

あなたは私のすべてを望んでるの

 

 

 

 

But you get this static

 

でも、あなたは退屈

 

 

 

 

Gotta gimme, gimme what I like

 

私の好きなものをちょうだい

 

 

 

 

Been thinking about it all day

 

1日中考えてる

 

 

 

 

What we gon' do tonight?

 

ねえ、今夜はどうする?

 

 

 

 

 

 

 

Up against the wall, up against the wall

 

壁にぶつかってる

 

 

 

 

No holding back now(oh no)

 

引き止めない

 

 

 

 

No tearing up now(oh no)

 

引き裂かない

 

 

 

 

No turning back now

 

後戻りはできないの

 

 

 

 

Catching feelings now, catching feelings now

 

感じるわ、今感じてるの

 

 

 

 

Let's go away now

 

何処かに行きましょう

 

 

 

 

Oh, see what it taste now

 

ねえ、どんな感じなのかは分かる

 

 

 

 

Wanna know now

 

知りたいの

 

 

 

 

Is that for me?

 

それって私のため?

 

 

 

 

Is that for me?

 

それって私のため?

 

 

 

 

Is that for me?

 

それって私のため?

 

 

 

 

Is that for me?

 

それって私のため?

 

 

 

 

Is that for me?

 

それって私のため?

 

 

 

 

Is that for me?

 

それって私のためなの?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow