カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~You Be Love~ Avicii feat Billy Raffoul

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You can be the potter

 

キミが陶芸家になるのなら

 

 

 

 

I'll be the clay

 

僕は粘土になる

 

 

 

 

You can be the blacksmith

 

キミが鍛冶屋になるなら

 

 

 

 

And I'll be the blade

 

僕は刃になる

 

 

 

 

You can be the poet

 

キミが詩人になるのなら

 

 

 

 

And I'll be the song

 

僕が歌になる

 

 

 

 

You can be the sunlight

 

キミが陽の光になるのなら

 

 

 

 

And I'll be the dawn

 

僕が夜明けになるから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You be love

 

キミは愛へと変わるんだ

 

 

 

 

I will be your lover

 

僕の恋人になるんだ

 

 

 

 

You be love

 

キミは愛へと変わる

 

 

 

 

I will be your lover

 

そして、僕の恋人になるのさ

 

 

 

 

Love you like no other

 

この世でただ一つの愛をあげよう

 

 

 

 

(I'll be your lover)

 

「僕がキミの恋人になるんだ」

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I will be your compass

 

僕がキミのコンパスになるよ

 

 

 

 

If you'll be my north

 

キミが僕の北になるのなら

 

 

 

 

I will be your sailor

 

僕は船乗りになるよ

 

 

 

 

If you'll be my shore

 

もしも、キミが海岸になるのなら

 

 

 

 

You can be the gravity

 

キミが重力になるのなら

 

 

 

 

I'll be the fall

 

僕はただ落ちていく

 

 

 

 

You can be my everything

 

キミが僕のすべてになってくれるのなら

 

 

 

 

And I'll be your all

 

僕はキミのすべてになるから

 

 

 

 

 

 

 

You be love

 

キミは愛へと変わるんだ

 

 

 

 

I will be your lover

 

僕の恋人になるんだ

 

 

 

 

You be love

 

キミは愛へと変わる

 

 

 

 

I will be your lover

 

そして、僕の恋人になるのさ

 

 

 

 

Love you like no other

 

この世でただ一つの愛をあげよう

 

 

 

 

(I'll be your lover)

 

「僕がキミの恋人になるんだ」

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

If you were heaven I would gladly tale my last breath

 

もしも、キミが天国にいるのなら僕は喜んで息を引き取るよ

 

 

 

 

If you're the edge then I would gladly take the next step

 

もしも、キミが崖なら僕は喜んでその次の一歩を踏み出すさ

 

 

 

 

Be the rain

 

大きな雨になって

 

 

 

 

Coming down

 

水玉を降らせておくれ

 

 

 

 

Be the flood

 

やがて洪水になって

 

 

 

 

Come on take me 'til I, take me 'til drown

 

僕は連れ去ってくれ、溺れてしまうところまで

 

 

 

 

I need you now

 

僕にはキミが必要なんだ

 

 

 

 

 

 

 

You be love

 

キミは愛へと変わるんだ

 

 

 

 

I will be your lover

 

僕の恋人になるんだ

 

 

 

 

You be love

 

キミは愛へと変わる

 

 

 

 

I will be your lover

 

そして、僕の恋人になるのさ

 

 

 

 

Love you like no other

 

この世でただ一つの愛をあげよう

 

 

 

 

(I'll be your lover)

 

「僕がキミの恋人になるんだ」

 

 

 

 

 

 

 

You can be the poet

 

キミが詩人になるのなら

 

 

 

 

And I'll be the song

 

僕が歌になる

 

 

 

 

You can be the sunlight

 

キミが陽の光になるのなら

 

 

 

 

And I'll be the dawn

 

僕が夜明けになるから

 

 

 

 

You can be my everything

 

キミには僕のすべてになって欲しいんだ

 

 

 

 

And I'll be your all

 

そしたら僕はキミのすべてになるから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

 

See You Tomorrow