カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Work From Home~ Fifth Harmony

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I ain't worried 'bout nothin'

 

何も心配なんてしてないわ

 

 

 

 

I ain't wearin' na nada

 

何も身に付けなくていいの

 

 

 

 

I'm sittin' pretty, impatient, but I know you gotta 

 

我慢できなくてイライラしてる、わかってるけど

 

 

 

 

Put in them hours, I'mma make it harder

 

あなたには仕事があるの、でも私が行けなくしてしまいそう

 

 

 

 

I'm sending pic after picture, I'mma get you fired

 

あなたに写真を送り続けてるから、あなたはクビになってしまうかもね

 

 

 

 

I know you're always on the night shift

 

あなたは毎晩夜勤だって知ってるけど

 

 

 

 

But I can't stand these nights alone

 

でも、最近の夜、独りで居るのが辛くてしょうがないの

 

 

 

 

And I don't need no explanation

 

言い訳なんて聞きたくないわ

 

 

 

 

'Cause baby, you're the boss at home

 

だって、あなたがこの家のボスなんだから

 

 

 

 

 

 

 

You don't gotta go to work, work, work, work, work, work, work

 

仕事に行かなくてもいいのに

 

 

 

 

But you gotta put in work, work, work, work, work, work, work

 

でも、仕事に行かないといけないわ

 

 

 

 

You don't gotta go to work, work, work, work, work, work, work

 

仕事に行かなくてもいいのに

 

 

 

 

Let my body do the work, work, work, work, work, work, work

 

私の身体に仕事をさせてよ

 

 

 

 

We can work from home, oh, oh, oh-oh

 

私達の家で仕事をしましょう

 

 

 

 

We can work from home, oh, oh, oh-oh

 

家で仕事をしましょうよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

Let's put in into motion

 

始めよう

 

 

 

 

I'mma give you a promotion

 

私があなたを昇進させてあげるわ

 

 

 

 

I'll make it feel like a vacay, turn the bed into an ocean

 

バケーションに来たような気分にさせてあげる、ベッドを海に変えてあげる

 

 

 

 

We don't need nobody, I just need your body

 

私達に何の心配もないの、あなたの身体があれば十分

 

 

 

 

Nothin' but sheets in between us, ain't no getting off early

 

2人の間にはシーツしか無くて、早退なんて出来ないわ

 

 

 

 

I know you're always on the night shift

 

あなたは毎晩夜勤だって知ってるけど

 

 

 

 

But I can't stand these nights alone

 

でも、最近の夜、独りで居るのが辛くてしょうがないの

 

 

 

 

And I don't need no explanation

 

言い訳なんて聞きたくないわ

 

 

 

 

'Cause baby, you're the boss at home

 

だって、あなたがこの家のボスなんだから

 

 

 

 

 

 

 

You don't gotta go to work, work, work, work, work, work, work

 

仕事に行かなくてもいいのに

 

 

 

 

But you gotta put in work, work, work, work, work, work, work

 

でも、仕事に行かないといけないわ

 

 

 

 

You don't gotta go to work, work, work, work, work, work, work

 

仕事に行かなくてもいいのに

 

 

 

 

Let my body do the work, work, work, work, work, work, work

 

私の身体に仕事をさせてよ

 

 

 

 

We can work from home, oh, oh, oh-oh

 

私達の家で仕事をしましょう

 

 

 

 

We can work from home, oh, oh, oh-oh

 

家で仕事をしましょうよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Girl, go to work for me

 

なあ、俺のために働いてくれよ

 

 

 

 

Can you make it clap, no hands for me?

 

手を使わなくても音は出せるよな?

 

 

 

 

Take it to the ground, pick it up for me

 

下まで下がって、また上に上がって来いよ

 

 

 

 

Look back at it all over me

 

振り返って俺の方を見ろよ

 

 

 

 

Put in work like my timesheets

 

俺のタイムカードに仕事を打ち込んでくれよ

 

 

 

 

She ride it like a '63

 

彼女は63年のインパラみたいな乗り心地なんだ

 

 

 

 

I'mma buy her no Celine

 

彼女にはセリーヌで何かプレゼントするよ

 

 

 

 

Let her ride in a foreign with me

 

外車にも乗っけてやるんだ

 

 

 

 

Oh, she the bae, I'm her boo

 

彼女は今も昔も俺のもので、俺も彼女のものさ

 

 

 

 

And she down to break the rules

 

ルールなんかには縛られない

 

 

 

 

Ride or die, she gon' go

 

死ぬまでずっと一緒、彼女はそういう女なんだ

 

 

 

 

I won't judge, she finesse

 

俺は見た目で判断しない、彼女は抜群なんだ

 

 

 

 

I pipe up, she take that

 

俺は彼女を愛して彼女はそれを受け入れる

 

 

 

 

Putting overtime on your body

 

お前の身体で残業するよ

 

 

 

 

 

 

 

You don't gotta go to work, work, work, work, work, work, work

 

仕事に行かなくてもいいのに

 

 

 

 

But you gotta put in work, work, work, work, work, work, work

 

でも、仕事に行かないといけないわ

 

 

 

 

You don't gotta go to work, work, work, work, work, work, work

 

仕事に行かなくてもいいのに

 

 

 

 

Let my body do the work, work, work, work, work, work, work

 

私の身体に仕事をさせてよ

 

 

 

 

We can work from home, oh, oh, oh-oh

 

私達の家で仕事をしましょう

 

 

 

 

We can work from home, oh, oh, oh-oh

 

家で仕事をしましょうよ

 

 

 

 

We can work from home, oh, oh, oh-oh

 

私達の家で仕事をしましょう

 

 

 

 

We can work from home, oh, oh, oh-oh

 

2人の家で仕事をしましょうよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow