カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Dress~ Taylor Swift

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Our secret moments

 

私達の秘密の時間

 

 

 

 

In your crowded room

 

混んでる部屋で

 

 

 

 

They're got no idea

 

誰も分からない

 

 

 

 

About me and you

 

私とあなたのことで

 

 

 

 

There is an indentation

 

あなたの形が

 

 

 

 

In the shape of you

 

ついてるの

 

 

 

 

Made your mark on me

 

私にあなたのマークを付けて

 

 

 

 

A golden tattoo

 

ゴールドのタトゥーで

 

 

 

 

All of this silence and patience, pining and desperately waiting

 

この静けさと我慢の中で、恋焦がれるのを期待してるの

 

 

 

 

My hands are shaking from holding back from you (ah, ah, ah)

 

私の手はあなたに握られて震えるの

 

 

 

 

All of this silence and patience, pining and desperately waiting

 

この静けさと我慢の中で、恋焦がれを期待してるの

 

 

 

 

My hands are shaking from all this (ha, ha, ha, ha)

 

私の手は震えてるの

 

 

 

 

Say my name and everything just stops

 

私の名前を呼んで、そうすれば全てが止まるの

 

 

 

 

I don't want you like a best friend

 

あなたは親友としてなんかほしくないの

 

 

 

 

Only bought this dress so you could take it off, take it off (oh, oh, oh)

 

このドレスはあなたに脱がせてもらうために買ったのよ、脱がせて

 

 

 

 

Carve your name into my bedpost

 

あなたの名前をベッドに柱に彫ったの

 

 

 

 

Cause I don't want you like a best friend

 

だって、あなたは親友としてなんかほしくない

 

 

 

 

Only bought this dress so you could take it off, take it off (ha, ha, ha)

 

このドレスはあなたに脱がせてもらうためだけに買ったの、脱がせて

 

 

 

 

Inescapable

 

逃げられないの

 

 

 

 

I'm not even going to try

 

逃げようともしていないの

 

 

 

 

And if I get burned, at least we were electrified

 

もしも、私が燃え尽きたとしても、少なくともショックを受けたの

 

 

 

 

I'm spilling wine in the bathtub

 

私はバスタブでワインを注いで

 

 

 

 

You kiss my face and we're both drunk

 

あなたは私の顔にキスをしたわ、2人とも酔っぱらってたけど

 

 

 

 

Everyone thinks that they know us

 

みんなは私達のことを知ってるつもりだけど

 

 

 

 

But they know nothing about

 

でも、本当に何もしらないの

 

 

 

 

All of this silence and patience, pining and anticipation

 

この静けさと我慢の中で、恋焦がれるのを期待してるの

 

 

 

 

My hands are shaking from holding back from you (ah, ah, ah)

 

私の手はあなたに握られて震えてるの

 

 

 

 

All of this silence and patience, pining and desperately waiting

 

この静けさと我慢の中で、恋焦がれるのを期待してるの

 

 

 

 

 

 

 

 

My hands are shaking from all this (ah, ha, ha, ha)

 

私の手は震えてる

 

 

 

 

Say my name and everything just stops

 

私の名前を呼んで、そうすれば全てが止まるの

 

 

 

 

I don't want you like a best friend

 

あなたは親友になんかなれないわ

 

 

 

 

Only bought this dress so you could take it off, take it off (ha, ha, ha)

 

このドレスはあなたに脱がせてもらうために買ったの、脱がせてよ

 

 

 

 

Carve your name into my bedpost

 

あなたの名前をベッドの柱に彫ったの

 

 

 

 

Cause I don't want you like a best friend

 

だって、あなたは親友になんかなれないの

 

 

 

 

Only bought this dress so you could take it off, take it off (ha, ha, ha)

 

このドレスはあなたに脱がせてもらうために買ったの、脱がせてよ

 

 

 

 

Only bought this dress so you could take it off (ha, ha, ha)

 

あなたに脱がせてもらうために買ったの、脱がせて

 

 

 

 

Only bought this dress so you could take it off (ha, ha, ha)

 

あなたに脱がせてもらうためにね

 

 

 

 

Flash back when you met me

 

あなたと出会った時を思い出す

 

 

 

 

Your buzzcut and my hair bleached

 

あなたはバズカットで、私はブリーチして染めてた

 

 

 

 

Even in my worst times, you could see the best of me

 

最悪な時でも私の長所を見てくれた

 

 

 

 

Flash back to my mistakes

 

フラッシュバックするのは私の過ちで

 

 

 

 

My rebounds, my earthquakes

 

立ち直りと地震

 

 

 

 

Even in my worst lies, you saw the truth in me 

 

私の最悪な嘘の中にも、あなたは真実を見てくれた

 

 

 

 

And I woke up just in time

 

私はギリギリのところで目を覚まして

 

 

 

 

Now I wake up by your side

 

いま、あなたの側で目を覚ました

 

 

 

 

My one and only, my lifeline

 

かけがえのない存在で、私の生命線だわ

 

 

 

 

I woke up just in time

 

私はギリギリのところで目を覚まして

 

 

 

 

Now I wake up by your side

 

そして今、あなたの傍で目を覚ましたの

 

 

 

 

My hands are shaking, can't explain this

 

私の手は震えてる、説明できないの

 

 

 

 

Aha, ha, ha, ha

 

 

 

 

 

 

Say my name and everything just stops

 

私の名前を呼んで、そうすればすべてが止まるの

 

 

 

 

I don't want you like a best friend

 

あなたは親友として見れないわ

 

 

 

 

Only bought this dress so you could take it off, take it off (ha, ha, ha)

 

このドレスはあなたに脱がせてもらうために買ったの、脱がせてよ

 

 

 

 

Carve your name into my bedpost

 

あなたの名前をベッドの柱に彫ったの

 

 

 

 

Cause I don't want you like a best friend

 

だって、あなたの親友になれないから

 

 

 

 

Only bought this dress so you could take it off, take it off (ha, ha, ha)

 

このドレスはあなたに脱がせてもらうために買ったの、脱がせて

 

 

 

 

There is an indentation

 

あなたの形が付いてる

 

 

 

 

In the shape of you

 

あなたの形が

 

 

 

 

Only bought this dress so you could take it off

 

このドレスはあなたに脱がせてもらうために買ったの、脱がせてよ

 

 

 

 

You made your mark on me, golden tattoo

 

あなたは私にマークをつけたの、ゴールドのタトゥーで

 

 

 

 

Only bought this dress so you could take it off

 

このドレスはあなたに脱がせてもらうために買ったのよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow