カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Her~ Skye Holland

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I can smell her perfume

 

私は彼女の付けてる香水が嗅げるの

 

 

 

 

See the way you look at her

 

あなたは彼女が行く道を見て

 

 

 

 

Even when I'm with you

 

いっそう、あなたと共にいたい

 

 

 

 

I feel her

 

私は彼女を感じるの

 

 

 

 

I'll be talking to strangers while I'm

 

私が知らない人と話してる間に、私は

 

 

 

 

Pourin' up to relapse the time

 

時間を戻すために、それに注ぎ込むの

 

 

 

 

Don't remember what home feels like

 

どんな感じの家なのかなんて覚えてない

 

 

 

 

 

 

All you ever do is break my trust

 

あなたはいつの日か、私のすべての信頼を壊すわ

 

 

 

 

All you ever do is show no love

 

愛なんてないって、見せてくれるわ

 

 

 

 

All you ever do

 

あなたはいつか

 

 

 

 

All you ever do

 

あなたはいつか

 

 

 

 

All you ever do is break my heart

 

あなたはいつか私の心を壊すわ

 

 

 

 

All you ever do is break my trust

 

あなたはいつの日か、私のすべての信頼を壊すわ

 

 

 

 

All you ever do is show no love

 

愛なんてないって、見せてくれるわ

 

 

 

 

All you ever do

 

あなたはいつか

 

 

 

 

All you ever do

 

あなたはいつか

 

 

 

 

All you ever do is break my heart

 

あなたはいつか私の心を壊すわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kiss me like you kissed her

 

彼女にキスしたの

 

 

 

 

Lay with me now like I'm her

 

私のそばで横になってる彼女が好きなの

 

 

 

 

Can we have the moment

 

私達には機会があるわ

 

 

 

 

You had with her

 

あなたは彼女と一緒に居た

 

 

 

 

I'll be talking to strangers while I'm

 

私が知らない人と話してる間に、私は

 

 

 

 

Pourin' up to relapse the time

 

時間を戻すために、それに注ぎ込むの

 

 

 

 

Don't remember what home feels like

 

どんな感じの家なのかなんて覚えてない

 

 

 

 

 

 

All you ever do is break my trust

 

あなたはいつの日か、私のすべての信頼を壊すの

 

 

 

 

All you ever do is show no love

 

愛なんてないって、証明してくれるわ

 

 

 

 

All you ever do

 

あなたはいつか

 

 

 

 

All you ever do

 

あなたはいつか

 

 

 

 

All you ever do is break my heart

 

あなたはいつか私の心を壊すの

 

 

 

 

All you ever do is break my trust

 

あなたはいつの日か、私のすべての信頼を壊すわ

 

 

 

 

All you ever do is show no love

 

愛なんてないって、見せてくれるわ

 

 

 

 

All you ever do

 

あなたはいつか

 

 

 

 

All you ever do

 

あなたはいつか

 

 

 

 

All you ever do is break my heart

 

あなたはいつか私の心を壊すわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

All you ever do is break my trust

 

あなたはいつの日か、私のすべての信頼を壊すわ

 

 

 

 

All you ever do is show no love

 

あなたは愛なんてないって、証明してくれるわ

 

 

 

 

But all I ever do is get fucked up

 

でも、いつかなんてどうでもいいの

 

 

 

 

And all you ever say is you can't love

 

あなたはいつの日か「愛せない」って言うでしょうね

 

 

 

 

All you ever do

 

あなたはいつか

 

 

 

 

All you ever do

 

あなたはいつか

 

 

 

 

All you ever do is break my heart

 

あなたはいつの日か私の心を壊すわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow