カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~More Than Words~ Extreme

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sayin' I love you is not the words I want to hear from you

 

キミの口から聞きたいのは、「愛してる」って言葉じゃないんだ

 

 

 

 

It's not that I want you not to say it

 

言わないで欲しいってことじゃないけど

 

 

 

 

But if you only knew

 

でも、もしもキミがこれだけを知っていてくれたらって思うんだ

 

 

 

 

How easy it would be to show me how you feel

 

キミが思ってることをありのままに僕に伝えることがいかに簡単かだってことを

 

 

 

 

More than words is all you have to do make it real

 

キミの愛を形にするには、言葉以上のものが必要なんだ

 

 

 

 

Then you wouldn't have to say that you love me

 

そうすればキミは「愛してる」なんて言う必要はない

 

 

 

 

Cause i'd already know

 

だって、言わなくても僕には分かるからさ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

What would you do if my heart was torn in two?

 

僕のハートが真っ二つに割れたらキミはどうする?

 

 

 

 

More than words to show you feel

 

キミの気持ちを表してる言葉以上のものは

 

 

 

 

That your love for me is real

 

僕への愛が本物だってことだよね

 

 

 

 

What would you say if I look those words away?

 

もしも、愛してるって言葉を僕がどこかへ投げたらキミは何て言う?

 

 

 

 

Then you couldn't make things new just by saying I love you

 

そうしたら、「愛してる」って言うだけじゃ解決出来なくなるよね

 

 

 

 

More than words

 

言葉以上のものが必要なんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Now that I've tried to talk to you and make you understand

 

キミに分かってもらいたくて、話しをしてみたんだ

 

 

 

 

All you have to do is close your eyes

 

ただ、目を閉じて

 

 

 

 

And just reach out your hands and touch me

 

手を伸ばして僕に触れて

 

 

 

 

Hold me close don't ever let me go

 

僕を引き寄せて、離さないで

 

 

 

 

More than words is all I ever needed you to show

 

言葉以上のものをキミに見せて欲しいんだ

 

 

 

 

Then you wouldn't have to say that you love me

 

そうしたら、「愛してる」なんて言わなくてもいいから

 

 

 

 

Cause I'd already know

 

だって、僕には分かるから

 

 

 

 

 

 

 

What would you do if my heart was torn in two?

 

僕のハートが真っ二つに割れたらキミはどうする?

 

 

 

 

More than words to show you feel

 

キミの気持ちを表してる言葉以上のものは

 

 

 

 

That your love for me is real

 

僕への愛が本物だってことだよね

 

 

 

 

What would you say if I look those words away?

 

もしも、愛してるって言葉を僕がどこかへ投げたらキミは何て言う?

 

 

 

 

Then you couldn't make things new just by saying I love you

 

そうしたら、「愛してる」って言うだけじゃ解決出来なくなるよね

 

 

 

 

More than words

 

言葉以上のものが必要なんだ

 

 

 

 

More than words

 

言葉以上のものが必要なんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow