カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~What You Wanted~ One Republic

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'll find the places where you hide

 

キミが隠れてる場所を僕が探してあげるよ

 

 

 

 

I'll be the dawn on your worst night

 

キミの最悪な夜は僕も落ち込むだろうね

 

 

 

 

The only thing left I like

 

たった一つの、残された僕の好きなものなんだから

 

 

 

 

Yeah I would kill for you, that's right

 

そうさ、キミのためなら人殺しもできるだろうね

 

 

 

 

 

 

 

If that's what you wanted

 

もしも、キミの望んだことなら

 

 

 

 

If that's what you wanted

 

もしも、キミの望んだことなら

 

 

 

 

If that's what you wanted

 

もしも、それがキミの望んだことだったら

 

 

 

 

If that's what you wanted

 

もしも、キミの望んだことなら

 

 

 

 

I'll put your poison in my veins

 

僕の血管にキミの毒だって盛れるだろう

 

 

 

 

They say the best love is insane, yeah

 

彼らは「最高の愛なんてバカだ」って言うけど

 

 

 

 

I'll light your fire till my last day

 

僕の最後の日まで、キミの炎を照らし続けるだろう

 

 

 

 

I'll let yourfields burn around me, around me

 

僕の周りが焼け野原になってしまうけど

 

 

 

 

If that's what you wanted

 

もしも、キミの望んだことなら

 

 

 

 

If that's what you wanted

 

もしも、キミの望んだことなら

 

 

 

 

If that's what you wanted

 

もしも、キミの望んだことなら

 

 

 

 

If that's what you wanted

 

もしも、キミの望んだことなら

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'll run now, from this town

 

僕はこの街から出ることになるけど

 

 

 

 

Oh, my love is true

 

そう、僕の愛は本物なんだ

 

 

 

 

Tell me, something I wouldn't do

 

教えてよ、僕の出来ないことでもいいから

 

 

 

 

If that's what you wanted

 

もしも、キミの望んだことなら

 

 

 

 

If that's what you wanted

 

もしも、キミの望んだことなら

 

 

 

 

If that's what you wanted

 

もしも、キミの望んだことなら

 

 

 

 

If that's what you wanted

 

もしも、キミの望んだことなら

 

 

 

 

If that's what you wanted

 

もしも、キミの望んだことなら

 

 

 

 

If that's what you wanted

 

もしも、キミの望んだことなら

 

 

 

 

If that's what you wanted

 

もしも、キミの望んだことなら

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow