カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Don't Know Why~ Gavin James

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Don't know why

 

何故か分からないけど

 

 

 

 

I don't want anybody else but you

 

他の人はいらない、キミだけが欲しいんだ

 

 

 

 

No one can ever add up two

 

結局誰もキミにはなれないのさ

 

 

 

 

What you want

 

キミは何が欲しいんだい?

 

 

 

 

A simple word

 

シンプルな言葉でも

 

 

 

 

That I can never say to you

 

キミには言えないんだよ

 

 

 

 

Things that I can never do

 

それを僕には絶対に出来ない

 

 

 

 

When I was younger

 

それは僕がとても若かったから

 

 

 

 

 

 

 

But I don't know

 

でも、分からないんだ

 

 

 

 

In which way the wind blows

 

風がどっちに吹くのかなんて

 

 

 

 

But I don't I'll be alright

 

でも、僕は大丈夫だって分かってる

 

 

 

 

No I don't know

 

分からないんだよ

 

 

 

 

If you think I'm crazy

 

もしも、キミが僕のことをクレイジーだ思っても

 

 

 

 

But if you say maybe I

 

でももしも、キミがそう言っても僕はきっと

 

 

 

 

I'd say love don't wait in line

 

愛は待ってくれないんだ

 

 

 

 

No, love don't wait in line

 

愛は列に並んで待っていてくれないのさ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

If I say

 

もしも、僕が言うなら

 

 

 

 

That I don't care what you do with him

 

キミが彼と何かをすることについて気にしないってこと

 

 

 

 

If ever time I lose you win

 

もし、僕がキミを失う時にキミが勝つことになるのなら

 

 

 

 

Then I'll be lying

 

何処かで僕は存在してるんだ

 

 

 

 

But I'd better learn to sink or swim

 

でも、僕は沈むことを覚えた方が良いようだね

 

 

 

 

Cause the pieces of my heart are getting dim

 

だって、僕は薄暗い所で心の欠片を見つけることになるからね

 

 

 

 

But I'll find the light

 

でも、僕は光を見つけるよ

 

 

 

 

 

 

 

And  I don't know

 

分からないんだ

 

 

 

 

In which way the wind blows

 

風がどっちに吹くのかなんて

 

 

 

 

But I don't I'll be alright

 

でも、僕は大丈夫だって分かってる

 

 

 

 

No I don't know

 

分からないんだよ

 

 

 

 

If you think I'm crazy

 

もしも、キミが僕のことをクレイジーだ思っても

 

 

 

 

But if you say maybe I

 

でももしも、キミがそう言っても僕はきっと

 

 

 

 

I'd say love don't wait in line

 

愛は待ってくれないんだ

 

 

 

 

No, love don't wait in line

 

愛は列に並んで待っていてくれないのさ

 

 

 

 

 

 

 

But I don't know

 

でも、分からないんだ

 

 

 

 

In which way the wind blows

 

風がどっちに吹くのかなんて

 

 

 

 

But I don't I'll be alright

 

でも、僕は大丈夫だって分かってる

 

 

 

 

No I don't know

 

分からないんだよ

 

 

 

 

If you think I'm crazy

 

もしも、キミが僕のことをクレイジーだ思っても

 

 

 

 

But if you say maybe I

 

でももしも、キミがそう言っても僕はきっと

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'd say times they change

 

時間は変わるって言うよ

 

 

 

 

And our lives they rearrange

 

僕達の人生は再び変わるんだ

 

 

 

 

We were just a burning flame

 

僕達はただ、燃え続ける炎なんだ

 

 

 

 

With bad timing

 

良くない時間と共に

 

 

 

 

Oh but love don't wait in line

 

でも、愛は待ってくれないんだ

 

 

 

 

No, love don't wait in line

 

愛は、列に並んで待っていてくれないのさ

 

 

 

 

In line oooh

 

列にはね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow