カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Whiskey~ Maroon 5 feat A$AP Rocky

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leaves are fallin' September

 

落ち葉舞う9月

 

 

 

 

The night came in and made her shiver

 

夜になって彼女は寒さで凍えたんだ

 

 

 

 

I told her she could have my jacket

 

僕は、「僕のジャケットを着なよ」って言ったんだ

 

 

 

 

Wrapped it tight around her shoulders

 

それを彼女の肩にかけてあげた

 

 

 

 

And I was so young 'til she kissed me

 

僕はまだとても若かったけど、彼女は唇を重ねて来たんだ

 

 

 

 

Like a whiskey, like a whiskey

 

まるでいいもののようなキスだったよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I never knew that love was blind

 

恋は盲目だなんて知らなかったんだ

 

 

 

 

'Til I was hers, but she was never mine

 

彼女に虜になるまで、でも彼女は僕のものにはならなかった

 

 

 

 

Yeah, I was reckless

 

そうさ、僕は先を見過ぎてたんだ

 

 

 

 

But I let it burn, I let it burn, yeah

 

でも、もう傷付いたってかまわないんだ、戦うのは止めたんだよ

 

 

 

 

The feeling, it was bittersweet

 

あの時の感情はほろ苦くて

 

 

 

 

Realizing I was into deep

 

深みにはまってしまったんだって気づいたんだ

 

 

 

 

She was a lesson

 

彼女は僕にとっての練習だった

 

 

 

 

I had to learn, I had to learn, yeah

 

学ばなければいけなかったんだよ、彼女からね

 

 

 

 

I used to try forget her

 

彼女を忘れようとしたこともあったんだ

 

 

 

 

But now I smile when I remember

 

でも、今思いだすと笑顔になれるんだ

 

 

 

 

Ooh

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Leaves are fallin' September

 

落ち葉舞う9月

 

 

 

 

The night came in and made her shiver

 

夜になって彼女は寒さで凍えたんだ

 

 

 

 

I told her she could have my jacket

 

僕は、「僕のジャケットを着なよ」って言ったんだ

 

 

 

 

Wrapped it tight around her shoulders

 

それを彼女の肩にかけてあげた

 

 

 

 

And I was so young 'til she kissed me

 

僕はまだとても若かったけど、彼女は唇を重ねて来たんだ

 

 

 

 

Like a whiskey, like a whiskey

 

まるでいいもののようなキスだったよ

 

 

 

 

Ooh, like a whiskey, ooh

 

いいもののようだったよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Would've left this world behind

 

この世界を捨てても構わないとさえ思ってた

 

 

 

 

Just to wake up by your side

 

ただキミの隣で目覚めることが出来るのなら

 

 

 

 

Every morning I 

 

毎朝、思ってたんだ

 

 

 

 

Would've sold my soul for a lil' more time

 

この魂を売っても構わないんだ、もっと一緒に居られるのなら

 

 

 

 

Would've waited a thousand nights

 

何千もの夜を待つことだってできたんだ

 

 

 

 

If she never said goodbye

 

もしも、彼女が僕のそばに居てくれるのなら

 

 

 

 

I admit that I

 

そうさ

 

 

 

 

Would've sold my soul for a little more time

 

もっと一緒に居られるのなら、魂を売ってもいいとさえ思ってたんだ

 

 

 

 

Ooh

 

 

 

 

 

I used to try forget her

 

彼女を忘れようとしたこともあったんだ

 

 

 

 

But now I smile when I remember

 

でも、今思いだすと笑顔になれるんだ

 

 

 

 

 

 

 

Leaves are fallin' September

 

落ち葉舞う9月

 

 

 

 

The night came in and made her shiver

 

夜になって彼女は寒さで凍えたんだ

 

 

 

 

I told her she could have my jacket

 

僕は、「僕のジャケットを着なよ」って言ったんだ

 

 

 

 

Wrapped it tight around her shoulders

 

それを彼女の肩にかけてあげた

 

 

 

 

And I was so young 'til she kissed me

 

僕はまだとても若かったけど、彼女は唇を重ねて来たんだ

 

 

 

 

Like a whiskey, like a whiskey

 

まるでいいもののようなキスだったよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I ain't like the other Cognacs

 

俺はその辺のものとは違うんだ

 

 

 

 

Or type of cat that'd never call back

 

それに、電話を折り返さない猫とも違う

 

 

 

 

Or lose contact when you runnin' out of rum and you make a run

 

あれが無くなったら、逃げ出して連絡が取れなくなるような奴でもいいんだ

 

 

 

 

(Feelin' light and dizzy, might be tipsy)

 

「少しクラクラするな、少し酔ったかな」

 

 

 

 

All of that tequila's a killer, little Vodka

 

あれは最高だよ、これを少し混ぜて

 

 

 

 

Break her off somethin' proper

 

彼女とは関係を断ち切るんだ

 

 

 

 

Pop a cork and play spin the bottle

 

コルクを開けてボトルを回す

 

 

 

 

(Every time you kiss me, like some whiskey)

 

「キミのキスはいつでも、あれのようだよ」

 

 

 

 

Punch drunk love, it's a fine line

 

「パンチ・ドランク・ラブ」好きな言葉だ

 

 

 

 

Dom Perignon, she the fine wine

 

彼女は高級品のような最高さ

 

 

 

 

Someone call 911, I'm runnin' out of time

 

誰か、救急車を呼んでくれ、時間がないんだよ

 

 

 

 

She done got off my heart

 

彼女に心を奪われてしまったから

 

 

 

 

 

 

 

Leaves are fallin' September (woah)

 

落ち葉舞う9月

 

 

 

 

The night came in and made her shiver

 

夜になって彼女は寒さで凍えたんだ

 

 

 

 

I told her she could have my jacket

 

僕は、「僕のジャケットを着なよ」って言ったんだ

 

 

 

 

Wrapped it tight around her shoulders

 

それを彼女の肩にかけてあげた

 

 

 

 

And I was so young (so young)

 

若すぎたんだ

 

 

 

 

'Til she kissed me (yeah)

 

彼女は唇を重ねて来て

 

 

 

 

Like a whiskey (yeah)

 

まるでいいもののようなキスだったよ

 
 
 
 

And I was so young (so young)

 

僕はまだ、若すぎたんだ

 

 

 

 

'Til she kissed me

 

彼女は唇を重ねて来て

 

 

 

 

Like a whiskey, like a whiskey

 

まるであれのようなキスだったよ

 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
 
 
 
See You Tomorrow