カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~With You~ Kygo feat Wrabel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sitting at a bar with some friends

 

バーのイスに何人かの友達と座ってるんだ

 

 

 

 

Telling them the things that you said

 

彼らは僕にキミが言ってたことを教えてくれたよ

 

 

 

 

Let me with my heart in the hands

 

キミの手の中に、僕の心を残してくれないかな?

 

 

 

 

Told me we'd be better just friends

 

キミは僕に「私達よりもっとより良い友達になれるわね」って言ったよね

 

 

 

 

Staring at a television

 

テレビをじっと見つめてて

 

 

 

 

Something 'bout the world's gonna end

 

そのセリフはまるで世界が終わるかのように、僕には辛い言葉だったんだ

 

 

 

 

 

 

 

I think about you, oh

 

キミのことを考えてるんだ

 

 

 

 

You think about me too, oh

 

キミも僕のことを考えてるはずだ

 

 

 

 

If we're losing our minds

 

もしも、僕達がちゃんとした気持ちを無くしたのなら

 

 

 

 

I'll get lost with you

 

僕は心を失ったキミを拾いに行くよ

 

 

 

 

If we're all gonna die

 

もしも、僕達が死にたくなかったら

 

 

 

 

I wanna die with you

 

僕はキミと一緒に

 

 

 

 

I wanna die with you

 

キミと一緒に

 

 

 

 

I wanna die with you

 

キミと一緒に

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I been seeing tears all morning

 

僕がキミに恋をしてた時、毎朝自分の涙を自分の目で見るんだ

 

 

 

 

Feel like my apartment's flooding

 

まるで、住んでるアパートの床が洪水になるくらいの涙の量で見るんだ

 

 

 

 

I don't even know where we left it

 

僕はもう、自分の心がどこに行ったのか、どこに寄り添えばいいのか分からないんだ

 

 

 

 

Maybe I just need to take a shower

 

恐らく、僕はシャワーを浴びて心をサッパリする必要があるのかな

 

 

 

 

Washing off the last ten hours

 

10時間はシャワーを浴びなきゃね

 

 

 

 

All I smell is coffee and cigarettes and you

 

僕が嗅ぐ匂いはキミの匂いじゃなくて、コーヒーの匂いだけなんだよ

 

 

 

 

 

 

 

I'm thinking about you, oh

 

いつもキミのことを考えてるんだ

 

 

 

 

You think about me too, oh

 

キミも僕のことを考えてるはずだ

 

 

 

 

If we're losing our minds

 

もしも、僕達がちゃんとした気持ちを無くしたのなら

 

 

 

 

I'll get lost with you

 

僕は心を失ったキミを拾いに行くよ

 

 

 

 

If we're all gonna die

 

もしも、僕達が死にたくなかったら

 

 

 

 

I wanna die with you

 

僕はキミと一緒に死にたいよ

 

 

 

 

I wanna die with you

 

キミと一緒に

 

 

 

 

I wanna die with you

 

キミと一緒に死にたいんだ

 

 

 

 

Thinking about you

 

キミのことを考えながらね

 

 

 

 

 

 

 

I wanna die with you

 

キミと一緒に

 

 

 

 

I wanna die with you

 

僕は、キミと一緒に死に... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow