カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Give Me Love~ Remady feat Manu-L

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Something I can't describe

 

僕には説明できないんだ

 

 

 

 

Only I'm asleep at night

 

僕が夜に眠ってる時

 

 

 

 

I can't stop thinking of you

 

僕はキミのことを考え続けるのを止められないんだ

 

 

 

 

Nothing is feeling right

 

何も感じない

 

 

 

 

I need you by my side

 

キミにそばに居て欲しいだけなんだ

 

 

 

 

Wanna get closer to you

 

もっと、キミに近づきたいんだ

 

 

 

 

 

 

 

Nobody wants to be lonely

 

誰も孤独になりたくないんだよ

 

 

 

 

I never let you down

 

絶対にキミを失望させたりしないから

 

 

 

 

We are keep looking for something

 

僕達は何かを探し続けてるんだ

 

 

 

 

Only you can make me feel this great

 

キミだけが僕のことを最高の気分にしてくれるんだよ

 

 

 

 

You got to give me

 

キミが僕に与えてくれたんだ

 

 

 

 

You got to give me love

 

キミは僕に愛をくれたんだ

 

 

 

 

You got to give me

 

キミが僕に与えてくれたんだ

 

 

 

 

You got to give me something real

 

キミが僕に本当の愛を与えてくれたんだ

 

 

 

 

Something that I can feel

 

僕はそれを感じてるよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Something I can't deny

 

僕には断ることなんて出来ないんだ

 

 

 

 

Don't need no alibis

 

アリバイなんて必要ないよ

 

 

 

 

You are too good to be true

 

キミは本当に最高なんだ

 

 

 

 

Tell me what do you like?

 

教えてよ、キミは何が好きなんだい?

 

 

 

 

What makes your body fly?

 

何がキミのことを飛ばせるのかを教えてよ?

 

 

 

 

There's nothing I wouldn't do

 

僕に出来ないことは何もないんだ

 

 

 

 

 

 

 

Nobody wants to be lonely

 

誰も孤独になりたくないんだよ

 

 

 

 

I never let you down

 

絶対にキミを失望させたりしないから

 

 

 

 

We are keep looking for something

 

僕達は何かを探し続けてるんだ

 

 

 

 

Only you can make me feel this great

 

キミだけが僕のことを最高の気分にしてくれるんだよ

 

 

 

 

You got to give me

 

キミが僕に与えてくれたんだ

 

 

 

 

You got to give me love

 

キミは僕に愛をくれたんだ

 

 

 

 

You got to give me

 

キミが僕に与えてくれたんだ

 

 

 

 

You got to give me something real

 

キミが僕に本当の愛を与えてくれたんだ

 

 

 

 

Something that I can feel

 

僕はそれを感じてるよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You got to give me love

 

キミが僕に愛をくれたんだ

 

 

 

 

Only you can make me feel this great

 

キミだけが僕を最高の気分にさせてくれるんだ

 

 

 

 

 

 

 

Give me your love

 

キミの愛が欲しいんだ

 

 

 

 

You got to give me love

 

キミの持ってる愛が欲しいんだよ

 

 

 

 

You got to give me

 

キミの愛が欲しいんだ

 

 

 

 

You got to give me something real

 

キミは僕に最高の愛をくれたんだ

 

 

 

 

Something that I can feel

 

僕はそれを感じてるよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow