カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~All The Way~ Timeflies

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

First time I saw you, I knew right away

 

最初キミを見たとき、すぐに決めたんだ

 

 

 

 

Made up my mind, you would be mine someday

 

いつかキミを僕のものにするって

 

 

 

 

You know I need you, so don't turn away

 

僕はキミのことが必要なんだよ、だからどこにも行かないでくれ

 

 

 

 

'Cause at the end of the day, I'll be alright

 

だって、一日が終わるとき、きっと僕はキミのおかげでいい気分になれるから

 

 

 

 

 

 

 

Still I'm praying that you'll change your mind

 

僕はまだ祈り続けてる、キミの気が変わるようにって

 

 

 

 

I'll be Okay

 

僕は大丈夫さ

 

 

 

 

'Cause you'll come around eventually

 

だって、キミはきっと振り向いてくれるから

 

 

 

 

Hey-hey-hey

 

 

 

 

 

 

When I love someone, I'm loving all the way

 

誰かを愛すとき、僕はどこまでだって愛すよ

 

 

 

 

Hey-hey-hey

 

 

 

 

 

 

You know I'm the one to take you all the way

 

キミを連れて行くよ、どこまでもね

 

 

 

 

Hey-hey-hey

 

 

 

 

 

 

Hey-hey-hey

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I know you hold back but just let it go

 

キミが遠慮してるのは分かってるんだ、でもそんなことは忘れよう

 

 

 

 

'Cause I just won't stand to watch you walk alone

 

だって、キミが独りで歩いてるのを見ていられないんだ

 

 

 

 

Don't be afraid, you're not on your own

 

怖がらないで、キミは独りじゃないから

 

 

 

 

As long as you know we'll be alright

 

僕達なら、きっとうまくやっていけるさ

 

 

 

 

 

 

 

Still I'm praying that you'll change your mind

 

僕はまだ祈り続けてる、キミの気が変わるようにって

 

 

 

 

I'll be Okay

 

僕は大丈夫さ

 

 

 

 

'Cause you'll come around eventually

 

だって、キミはきっと振り向いてくれるから

 

 

 

 

Hey-hey-hey

 

 

 

 

 

 

When I love someone, I'm loving all the way

 

誰かを愛すとき、僕はどこまでだって愛すよ

 

 

 

 

Hey-hey-hey

 

 

 

 

 

 

You know I'm the one to take you all the way

 

キミを連れて行くよ、どこまでもね

 

 

 

 

Hey-hey-hey

 

 

 

 

 

 

Hey-hey-hey

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Oh oh ooh oh oh ooh)

 

 

 

 

 

 

(Oh oh ooh oh oh ooh)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I told you 

 

言ったよね

 

 

 

 

When I love someone, I love them all the way

 

愛した誰かのことは、どこまでもずっと愛すんだよ

 

 

 

 

Hey-hey-hey

 

 

 

 

 

 

You know I'm the one take you all the way

 

キミをどこまでも連れて行くのは僕なんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hey-hey-hey

 

 

 

 

 

 

When I love someone, I'm loving all the way

 

誰かを愛すとき、僕はどこまでだって愛すよ

 

 

 

 

Hey-hey-hey

 

 

 

 

 

 

You know I'm the one to take you all the way

 

キミを連れて行くよ、どこまでもね

 

 

 

 

Hey-hey-hey

 

 

 

 

 

 

Hey-hey-hey

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Oh oh ooh oh oh ooh)

 

 

 

 

 

 

(Oh oh ooh oh oh ooh)

 

 

 

 

 

 

 

 

You know I'm the one to take you all the way

 

キミを連れて行くよ、どこまでもね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow