カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Don't Love You~ Junge Junge

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I love your body next to mine

 

僕は僕自身以外に、キミのことを愛してるんだ

 

 

 

 

When you're always there to hold my hand

 

キミが常に僕の手を握ってくれてる時

 

 

 

 

I love the way you say it's fine

 

僕はキミが「いい感じだね」って言ってくれるのが好きなんだ

 

 

 

 

When I be fucking up my life again

 

僕はもう一度、台無しな人生を送るんだ

 

 

 

 

 

 

 

But I don't love you I'm just lonely

 

でも、僕が寂しかった時、キミのことを愛してはいなかった

 

 

 

 

You don't know that I'm a waste if time

 

キミは僕が時間の無駄だってことを知らないんだ

 

 

 

 

If that's wrong, than no one told me

 

もしも、その考えが誰も言ってくれなかったんだ

 

 

 

 

I just need someone to hold me now

 

今僕にはキミ以外で抱きしめる人が必要なんだ

 

 

 

 

Cuz I don't love you I'm just lonely

 

だって、僕は孤独で、キミを愛していないからね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

There's a fire in your heartbeat

 

キミの心では火が燃えてる

 

 

 

 

Not a worry in her bright blue eyes

 

青い目をしてる彼女が、明るい目を見れば心配ないって分かるけど

 

 

 

 

And I'm a coward cuz I'm still here

 

僕は臆病だから、だから僕はまだここに突っ立ったままなんだ

 

 

 

 

And I ain't leaving you tonight

 

今夜、僕はキミから離れたくないんだ

 

 

 

 

 

 

 

But I don't love you I'm just lonely

 

でも、僕が寂しかった時、キミのことを愛してはいなかった

 

 

 

 

You don't know that I'm a waste if time

 

キミは僕が時間の無駄だってことを知らないんだ

 

 

 

 

If that's wrong, than no one told me

 

もしも、その考えが誰も言ってくれなかったんだ

 

 

 

 

I just need someone to hold me now

 

今僕にはキミ以外で抱きしめる人が必要なんだ

 

 

 

 

Cuz I don't love you I'm just lonely

 

だって、僕は孤独で、キミを愛していないからね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

But I don't love you I'm just lonely

 

僕が寂しかった時、キミのことを愛してはいなかった

 

 

 

 

 

 

 

But I don't love you I'm just lonely

 

でも、僕が寂しかった時、キミのことを愛してはいなかった

 

 

 

 

You don't know that I'm a waste if time

 

キミは僕が時間の無駄だってことを知らないんだ

 

 

 

 

If that's wrong, than no one told me

 

もしも、その考えが誰も言ってくれなかったんだ

 

 

 

 

I just need someone to hold me now

 

今僕にはキミ以外で抱きしめる人が必要なんだ

 

 

 

 

Cuz I don't love you I'm just lonely

 

だって、僕は孤独で、キミを愛していないからね

 

 

 

 

 

 

 

But I don't love you I'm just lonely

 

でも、僕が寂しかった時、キミのことを愛してはいなかった

 

 

 

 

You don't know that I'm a waste if time

 

キミは僕が時間の無駄だってことを知らないんだ

 

 

 

 

If that's wrong, than no one told me

 

もしも、その考えが誰も言ってくれなかったんだ

 

 

 

 

I just need someone to hold me now

 

今僕にはキミ以外で抱きしめる人が必要なんだ

 

 

 

 

Cuz I don't love you I'm just lonely

 

だって、僕は孤独で、キミを愛していないからね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

But I don't love you I'm just lonely

 

でも、僕が寂しかった時、キミのことを愛してはいなかったんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow