カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Stargazing~ Kygo feat Justin Jesso

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

You're saying this hopeless, that I should hope less

 

キミは僕に「そんなに期待しないで」って言ってるんだね

 

 

 

 

Heaven can help us, well maybe "she" might

 

天国は僕達を助けてくれるんだ、きっと「彼女」がやってくれるよ

 

 

 

 

You say it's beyond us, what is beyond us?

 

キミはそれは僕達には手に余るって言うけど、それは何のことなの?

 

 

 

 

Let's see and decide

 

見てから決めようよ

 

 

 

 

We've been meteoric, even before this 

 

僕達は前々から流れ星だったんだ

 

 

 

 

Burns half as always, twice as bright

 

常に半分燃えていて、とても輝いてたんだ

 

 

 

 

So if it's beyond us, then it's beyond us

 

もしも、僕達の手に余ることなら

 

 

 

 

Let's see and decide

 

見てから、決めようよ

 

 

 

 

 

 

 

And I will still be here, stargazing

 

僕はまだここに居て、星を眺めてるんだ

 

 

 

 

I'll still look up, look up

 

まだ、見上げてる

 

 

 

 

Look up for love

 

愛の為に見上げてるんだ

 

 

 

 

I will still be here, stargazing

 

僕はまだここに居て、星を見上げるよ

 

 

 

 

I'll still look up, look up

 

まだ見上げるよ

 

 

 

 

Look up for love

 

愛のためにね

 

 

 

 

Don't you, give up, for me

 

僕のために諦めないで

 

 

 

 

Don't fall, don't give up, for love

 

愛に心を奪われたり、諦めたりしないでよ

 

 

 

 

Don't you, give up, for me

 

僕のために諦めないで

 

 

 

 

Don't fall, don't give up, for love

 

愛に心を奪われたり、諦めたりしないでよ

 

 

 

 

Don't you, give up, for me

 

僕のために諦めないで

 

 

 

 

Don't fall, don't give up, for love

 

愛に心を奪われたり、諦めたりしないでよ

 

 

 

 

Don't you, give up, for me

 

僕のために諦めないで

 

 

 

 

Don't fall, don't give up, for love

 

愛に心を奪われたり、諦めたりしないでよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm trying to save us, you don't wanna save us

 

僕は、2人の関係をどうにかしようとしてるのに、キミはそれを望まない

 

 

 

 

You blame human nature, and say it's unkind

 

キミは人間性を責めるよね、親切じゃないって

 

 

 

 

Let's make up our own minds, we've got our whole lives

 

そろそろ決断しないとね、すべてが僕達の人生だから

 

 

 

 

Let's see and decide, decide

 

見て決めようよ、決めよう

 

 

 

 

 

 

 

And I will still be here, stargazing

 

僕はまだここに居て、星を眺めてるんだ

 

 

 

 

I'll still look up, look up

 

まだ、見上げてる

 

 

 

 

Look up for love

 

愛の為に見上げてるんだ

 

 

 

 

Stars don't disappear, they keep blazing

 

星達は消えることなく輝き続けるんだ

 

 

 

 

Even when the night is over

 

たとえ夜が終わっても

 

 

 

 

 

 

 

And I will still be here, stargazing

 

僕はまだここに居て、星を眺めてるんだ

 

 

 

 

I'll still look up, look up

 

まだ、見上げてる

 

 

 

 

Look up for love

 

愛の為に見上げてるんだ

 

 

 

 

Stars don't disappear, they keep blazing

 

星達は消えることなく輝き続けるんだ

 

 

 

 

Even when the night is over

 

たとえ夜が終わっても

 

 

 

 

That's how I find the light

 

そうやって僕は、光を見つけたんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Don't you, give up, for me

 

僕の為に諦めないで

 

 

 

 

Don't fall, don't give up, for love

 

愛に心を奪われたり、諦めないで欲しいんだ

 

 

 

 

That's how I find the light

 

そうやって僕は光を見つけたから

 

 

 

 

 

 

 

Don't you, give up, for me

 

僕の為に諦めないで

 

 

 

 

Don't fall, don't give up, for love

 

愛に心を奪われたり、諦めないで

 

 

 

 

Don't you, give up, for me

 

僕の為に諦めないで

 

 

 

 

Don't fall, don't give up, for love

 

愛に心を奪われたり、諦めないで欲しい

 

 

 

 

Don't you, give up, for me

 

僕の為に諦めないで

 

 

 

 

Don't fall, don't give up, for love

 

愛に心を奪われたり、諦めないで欲しいんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Don't you, give up, for me

 

僕の為に諦めないで

 

 

 

 

Don't fall, don't give up, for love

 

愛に心を奪われたり、諦めないで欲しい

 

 

 

 

That's how I find the light

 

そうやって僕は光を見つけたから

 

 

 

 

Don't you, give up, for me

 

僕の為に諦めないで

 

 

 

 

Don't fall, don't give up, for love

 

愛に心を奪われたり、諦めないで欲しいんだ

 

 

 

 

That's how I find the light

 

そうやって僕は光を見つけたから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow