カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Freefall~ Armin van Buuren feat BullySongs

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We're dodging daggers that almost reach

 

僕達に刺さって来そうなナイフを避けるんだ

 

 

 

 

Making mistakes they can never teach

 

誰も教えてくれなかった、僕達は過ちを犯してしまった

 

 

 

 

But these silver clouds won't dissolve to black

 

でも、空に浮かぶ灰色の雲は黒へと染まっていかなかった

 

 

 

 

Let's lose our feet to a leap of faith

 

嘘だらけの信頼なんて信じちゃダメなんだ

 

 

 

 

And bigger skies that lie in wait

 

大きな空の中で待とうよ

 

 

 

 

It's a long way down but I got your back

 

これから先は長い道のりだけど、でも僕はキミを支えるから

 

 

 

 

 

 

 

We're out on the edge of it all

 

僕達は今、崖っぷちに居るんだ

 

 

 

 

Are you ready to freefall?

 

キミはこの広い空へ飛び立つ準備は出来てるかい?

 

 

 

 

Ready to freefall?

 

準備はいいかい?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We're out on the edge of it all

 

僕達は今、崖っぷちに居るんだ

 

 

 

 

Are you ready to freefall?

 

キミはこの広い空へ飛び立つ準備は出来てるかい?

 

 

 

 

Ready to freefall?

 

飛び立つ準備はいいかい?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

So feel the pull of an open thread

 

ここまで辿ってきた長い道のりを感じるんだ

 

 

 

 

Unravel life till there's nothing left

 

僕達の関係が無くなるまで人生を楽しもう

 

 

 

 

It's a long way down but I got you now

 

僕達の最後まではとても長い道のりだけど、それでも僕はキミを支えるから

 

 

 

 

 

 

 

We're out on the edge of it all

 

僕達は今、崖っぷちに居るんだ

 

 

 

 

Are you ready to freefall?

 

キミはこの広い空へ飛び立つ準備は出来てるかい?

 

 

 

 

Ready to freefall?

 

準備はいいかい?

 
 
 
 

We're out on the edge of it all

 

僕達は今、崖っぷちに居るんだ

 

 

 

 

Are you ready to freefall?

 

キミはこの広い空へ飛び立つ準備は出来てるかい?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ready to freefall?

 

準備はいいかい?

 

 

 

 

Ready to freefall?

 

準備はいい?

 

 

 

 

Ready to freefall?

 

飛び立つ準備はいいかい?

 

 

 

 

Ready to freefall?

 

準備はいい?

 

 

 

 

Ready to freefall?

 

飛び立つ準備はいいかい?

 

 

 

 

Ready to freefall?

 

準備はいいかい?

 

 

 

 

Ready to freefall?

 

この空へ飛び立つ準備は出来たかな?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow