カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Sick Boy~ The Chainsmokers

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'm from the East side of America

 

僕は東アメリカの出身なんだ

 

 

 

 

Where we choose pride over character

 

僕達にとっては、性格よりもプライドの方が大切なんだ

 

 

 

 

And we can pick sides, but this is us, this is us, this is

 

どっちでもいいんだけど、こっちの方が僕達っぽいよね、これが僕達だよね

 

 

 

 

I live on the West side of America

 

僕は西アメリカの出身なんだ

 

 

 

 

Where they spin lies into fairy dust

 

まるで魔法を使ったかのようなあり得ない話にちょっとだけ嘘を加えてみるんだ

 

 

 

 

And we can pick sides, but this is us, this is us, this is

 

どっちになってもいいし、これが僕達なんだ、これが僕達

 

 

 

 

 

 

 

And don't believe the narcissism

 

自己陶酔なんてもんは信じない

 

 

 

 

When everyone projects expects you to listen to 'em

 

皆が何かを計画してて、キミが話しを聞いて欲しがっているんだ、そんな時には

 

 

 

 

Make no mistake, I live in a prison

 

ミスなんかダメなんだ、僕の身体は囚われているんだ

 

 

 

 

That I built myself, it is my religion

 

こんな経験が今の僕を作ってるんだよ、まるで宗教みたいなもんさ

 

 

 

And they say that I am the sick boy

 

言うだけなら簡単なんだ

 

 

 

 

Easy to say, when you don't take the risk, boy

 

キミがリスクを背負ってない時は

 

 

 

Welcome to the narcissism 

 

ナルシズムという世界へようこそ

 

 

 

 

Where we're united under our indifference

 

周りの人と同じことで繋がってる世界へ

 

 

 

 

 

 

 

And I'm from the East side of America

 

僕は東アメリカ生まれなんだ

 

 

 

 

Where we desensitize by hysteria

 

僕達はヒステリーで鈍感なんだ

 

 

 

 

And we can pick sides, but this is us, this is us, this is

 

どっちでもいいんだけど、これが僕達なんだ、これが僕達

 

 

 

 

I live on the West side of America

 

僕は西アメリカの生まれ

 

 

 

 

Where they spin lies into fairy dust

 

まるで魔法を使ったかのようなあり得ない話にちょっとだけ嘘を加えてみるんだ

 

 

 

 

And we can pick sides, but this is us, this is us, this is

 

どうなってもいい、これが僕達、これが僕達なんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I am the, I am the, I am the sick boy

 

僕は、僕は最高なんだよ

 

 

 

 

I am the, I am the, I am the sick boy

 

僕は、僕は最高のオトコなんだ

 

 

 

 

They say that I am the sick boy

 

周りの奴らは僕のことを”最高な男”って言うんだ

 

 

 

 

And they call me the sick boy

 

そうだ、みんなは俺のことを”最高な男”って言うんだ

 

 

 

 

Make no mistake, I live in a prison

 

ミスなんかダメなんだ、僕の身体は囚われているんだ

 

 

 

 

That I built myself, it is my religion

 

こんな経験が今の僕を作ってるんだよ、まるで宗教みたいなもんさ

 

 

 

And they say that I am the sick boy

 

言うだけなら簡単なんだ

 

 

 

 

Easy to say, when you don't take the risk, boy

 

キミがリスクを背負ってない時は

 

 

 

Welcome to the narcissism 

 

ナルシズムという世界へようこそ

 

 

 

 

Where we're united under our indifference

 

周りの人と同じことで繋がってる世界へ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Feed yourself with my life's work

 

自分のライフワークなんて好きにすればいいよ

 

 

 

 

How many likes is my life worth?

 

いったい僕の人生はどれだけ”いいね”が付くのかな?

 

 

 

 

Feed yourself with my life's work

 

自分のライフワークなんて好きにすればいいよ

 

 

 

 

How many likes is my life worth?

 

いったい僕の人生はどれだけ”いいね”が付くのかな?

 
 
 
 

Feed yourself with my life's work

 

自分のライフワークなんて好きにすればいいよ

 

 

 

 

How many likes is my life worth?

 

いったい僕の人生はどれだけ”いいね”が付くのかな?

 

 

 

 

Feed yourself with my life's work

 

自分のライフワークなんて好きにすればいいよ

 

 

 

 

How many likes is my life worth?

 

いったい僕の人生はどれだけ”いいね”が付くのかな?

 

 

 

 

 

 

 

I'm from the East side of America

 

僕は東アメリカの出身なんだ

 

 

 

 

I am the, I am the, I am the sick boy

 

僕は、僕は最高のオトコなんだ

 

 

 

 

I live on the West side of America

 

僕は西アメリカの生まれ

 

 

 

 

I am the, I am the, I am the sick boy

 

僕は、僕は最高のオトコなんだ

 

 

 

 

I'm from the East side of America

 

僕は東アメリカの出身なんだ

 

 

 

 

I am the, I am the, I am the sick boy

 

僕は、僕は最高のオトコなんだ

 

 

 

 

I live on the West side of America

 

僕は西アメリカの生まれ

 

 

 

 

Yeah, they call me the sick boy

 

そうさ、周りの皆は僕に”最高だよお前!”って言うんだ

 

 

 

 

 

I am the, I am the, I am the sick boy

 

僕は、僕は最高のオトコなんだ

 

 

 

 

 

I am the, I am the, I am the sick boy

 

僕は、僕は最高のオトコなんだよ

 

 

 

 

They say that I am the sick boy

 

周りの皆は僕を”最高な奴”って呼ぶんだ

 

 

 

 

Yeah, they call me the sick boy

 

そうさ、周りの皆は僕に”最高だよお前!”って言うんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow