カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Another World~ Refuzion feat Noiseshock

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

It's time to wake up now

 

目を覚ます時が来たんだ

 

 

 

 

I can feel it in my veins

 

それを僕は血液の流れで感じ取るんだ

 

 

 

 

We found us lost somehow

 

僕達はどうにかして失われたんだ

 

 

 

 

And the end is coming close

 

そして終わりが近づいてるんだよ

 

 

 

 

 

 

 

We've waited much too long

 

僕達はずっと長い間待ち続けているんだ

 

 

 

 

In a dream I can't explain

 

夢の中じゃ説明できないよ

 

 

 

 

But we still stand a chance

 

でも、僕達にはまだチャンスがあるんだ

 

 

 

 

If we fly beyond the rain

 

もしも、僕達が雨を超えて飛んでいくのなら

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cause we

 

だって、僕達は

 

 

 

 

Could see

 

見ることが出来たんだ

 

 

 

 

As far as we believed

 

僕達が信じる限りね

 

 

 

 

Break free

 

自由になって

 

 

 

 

Unheard

 

まだ、聞いたことのない

 

 

 

 

Run to another world

 

別の世界へと走る

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

It's time to wake up now

 

目を覚ます時が来たんだ

 

 

 

 

I can feel it in my veins

 

それを俺は血液の流れで感じ取る

 

 

 

 

We found us lost somehow

 

僕達は何かを失ったんだ

 

 

 

 

And the end is coming close

 

そして、終わりが近づく

 

 

 

 

 

 

 

We've waited much too long

 

僕達はずっと長い間待ち続けてた

 

 

 

 

In a dream I can't explain

 

夢の中じゃ説明できないよ

 

 

 

 

But we still stand a chance

 

でも、僕達にはまだチャンスがあるんだ

 

 

 

 

If we fly beyond the rain

 

もしも、僕達が雨が超えてまで飛んでいくのなら

 

 

 

 

Cause we

 

だって、僕達は

 

 

 

 

Could see

 

見ることが出来たんだ

 

 

 

 

As far as we believed

 

僕達が信じる限り

 

 

 

 

Break free

 

自由になって

 

 

 

 

Unheard

 

まだ、聞いたことのない

 

 

 

 

Run to another world

 

別の世界に走るんだ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow